Zamračila jsem se na něj a naprosto nevěděla, co mám dělat. Jeho rty se otíraly o ty mé v pomalém tempu a já jsem chtě, nechtě mu polibky oplácela. Moje ruce byly stále podél mého těla a já se až po chvíli odhodlala je zvednout a obmotat mu je okolo krku. Moje pohyby byly pomalé a nejisté, ale jak bylo vidět, tak Harrymu to vůbec nevadilo. Věděla jsem, že to bylo špatné, neměla jsem tu být a už vůbec ne ho líbat, ale jeho rty pro mě byly, jako droga. Bylo to, jako kdybych na chvilku unikla z reality a moje myšlenky se neupíraly ke vší té bolesti, kterou mi způsobil a určitě ještě způsobí. Ale ještě horší byl ten fakt, že jsem cítila, že se mi ten kluk zaryl do kůže, absolutně jsem to nechápala, jak bych mohla mít ráda člověka, který mi udělal něco takového? Jak bych ho mohla vůbec snášet? Nevím jak, vážně netuším, ale vím, že je to tak.
„Harry.“ otevřely se dveře a z nich vykoukla nějaká hlava kluka, kterého jsem neznala. Hned jsem se od něj odtáhla a trochu překvapeně se koukala na toho kluka, který mi pohled taky oplácel.
„Co je?“ zabručel nespokojeně Harry a stále se na mě koukal.
„Jen, že lidi, už začínají přicházet.“ řekl ten kluk a potom hned odešel, asi aby nám nechal soukromí? Ale spíš mě teď zajímalo to, jaký lidé přichází.
„Kdo přichází?“ zeptám se ho a uhnu hlavou, když mě chce znovu políbit, takže jeho rty spočinou na mé tváři.
„Ale, jen taková malá party.“ lehce se oddálil a na tváři mu hrál malý úsměv.
„Uh… aha, tak já asi půjdu.“ chci ho obejít a jít pryč, ale on mě chytí za ruku a natiskne mě zpátky na zeď.
„Kam bys chodila?“ promluví po chvilce a kouká se na mě trochu nechápavě.
„No, já nejsem moc typ na party.“ řeknu popravdě a snažím se zahnat vzpomínku, jak jsme se potkali někam do koutu mé mysli.
„Chci, abys zůstala.“ zamračil se na mě a já cítila, že začíná být naštvaný, ale mě se dnes vážně nechtělo někdo být.
„Ne, Harry, půjdu domů.“ vyvrátím mu hned jeho teorii a chci ho obejít, ale on mě znovu natiskne na zeď.
„Ne, nikam nepůjdeš.“ snažil se udržet chladnou hlavu, jeho hruď se začala zvedat rychleji. Věděla jsem, že Harry je maximálně výbušný, ale doufala jsem, že možná by mě mohl nechat jít?
„Harry…“ chci znovu protestovat, ale on mě přerušil.
„Ty víš, že nemáš na výběr.“ už více méně zavrčel a já sebou trochu cukla, ale i tak jsem neustupovala a zavrtila hlavou na znak toho, že ne.
„Kurva Katy, nechci ti ublížit.“ řekl ledovým tonem hlasu a já cítila, jak moje srdce vynechalo jeden úder a dech se mi zasekl v krku. Všechny ty vzpomínky, všechny ty pocity, všechna ta bolest, kterou mi způsobil jeho dotek, jako by se najednou vrátila a já musela odvrátit pohled od jeho tváře. Po chvilce jsem cítila, jak jeho prsty mě jemně chytly za bradu a nastavil mě tak, abych se mu koukala do očí. Trochu jsem hnula hlavou, abych odstranila jeho dotek na mé tváři, když mě jeho ruka lehce pohladila po tváři.
ČTEŠ
Why did you do that ? HS / 13+
FanfictionByl pro mě, jako droga. Ničil mě zevnitř, ale já se i tak při každé další dávce cítila víc živá. WARNING: Příběh obsahuje násilí, sexualitu, vulgarizmy #2 In TeenFiction - Best posture