Prolog

7.9K 363 4
                                    

Ležela jsem na své posteli obklopena knihami a zrovna se bezmocně koukala na další příklady z matiky. Užívala jsem si poslední chvíle klidu a ticha, rodiče totiž odjeli zase na celý víkend pryč a moje starší sestra ZASE pořádá jednu, z těch svých house party.

Ani ne za 30 minut po začátku party, byl už dům zaplněn tancujícími teenagery. Vzala jsem si učení a pokoušela jsem si do hlavy nacpat mou neoblíbenou matiku, docela mi to i šlo, kdyby mi někdo  nezačal bouchat do dveří.

,,Tady žádná party není!‘‘ zakřičela jsem, abych překřičela hlasitou hudbu, ale klepání stále neustávalo. Povzdechla jsem si a šla odemknout. Otevřela jsem dveře a zůstala překvapená, když mě čapla nějaká holka za ruku, vyhodila mě ven z mého pokoje a rychle vešla dovnitř s nějakým klukem.

‚,Hej! Co to děláte? Ihned vypadněte z mého pokoje!‘‘ začala jsem řvát a bušit na dveře, jako oni před tím. Za mnou jsem uslyšela smích, hned jsem se otočila. Pohled mi padl na vysokého, potetovaného chlápka s kudrnatými vlasy a těmi nejhezčími oči, které jsem kdy viděla... Zřejmě se smál mému vzhledu, přece jen černé legíny, obyčejná mikina a vysoký culík, nebylo oblečení vhodné na party.

‚,Čemu se směješ?‘‘ zeptala jsem se trošku pohoršeně a on jen zakroutil hlavou, no stále s úsměvem na rtech.

‚,Zdá se, že potřebuješ společnost.‘‘ zašeptal mi do ucha svým chraplavým hlasem, zůstala jsem lehce překvapená, když jsem pocítila lehké mrazení v křížích, způsobené jeho zvučným hlasem. Jednou rukou se opřel u mé hlavy a druhou si dal v bok. Zvedla jsem jedno obočí a ruce dala podél těla.

‚,Jsem Harry.‘‘ pokračoval a já si jen povzdechla, poslední, co chci je se teď seznamovat.

‚,Promiň Harry, ale nemám náladu.‘‘ řekla jsem s klidným hlasem a chtěla odejít, ale on mě chytil za zápěstí a třískl se mnou o zeď.

‚,Nech mě, ty úchyle.‘‘ zasyčela jsem na něj a on se zasmál.

‚,A jak se jmenuješ ty?‘‘ zeptal se, se značným pobavením v hlase, ale já stále mlčela. Když mu asi došlo, že své jméno mu nehodlám jen tak sdělit, začal zesilovat svůj stisk na mém zápěstí, který začal být po chvíli nesnesitelný.

‚,Katy, Katy Hudson.‘‘ vydechla jsem poraženecky a on svůj stisk povolil, no stále mě držel.

‚,Katy...  zítra mě čekej okolo sedmí večer, vem si něco krátkého a sexy.‘‘ zašeptal mi svůdně do ucha. Zakývala jsem hlavou na znamení nesouhlasu.

‚,Taky bych ti radil, nesnaž se mě naštvat... mohlo by to s tebou dopadnout hodně špatně.‘‘ hlasitě jsem polkla a on se zasmál, zřejmě tomu, jak jsem se tvářila. Otevřely se dveře od mého pokoje a z nich vystoupili oba nezvaní hosté, změřila jsem si je nenávistným pohledem. Pustil má zápěstí a já si je bolestně mnula.

‚,Tak zítra, jo a přespíš u mě, tak si to zařiď.‘‘ mrkl na mě, já se na nic nezmohla, jen jsem zaplula do pokoje a zamkla se. Jeho hrdelní smích, byl určitě slyšet po celé chodbě.

‚,CO SE TO SAKRA STALO?‘‘

Takže, tady je prolog :) (You dont say!) Jen takový kratší, ale nebojte, budou delší části :)

Jestli tohle bude vůbec někdo číst, tak je pár informací

1) Budu přidávat 2-3 díly za týden, tu FF-ku totiž píšu o hodiny, když je nuda, tak je nuda  :D

2) Na straně je hlavní hrdinka Katy

3) Kdyby jste tam chtěli, nějakou osobu, nebo jste měli nějakou připomínku, pište do komentářů, a jestli by se vám to líbilo, můžete i hvězdičkovat :3

Love you

MyCatherine

Why did you do that ? HS / 13+Kde žijí příběhy. Začni objevovat