"Nejsem tvoje!"

3.6K 211 10
                                    

Místností se ozývalo povzbudivé zahvízdání a oni dva se konečně odtrhli a ona se jen zachichotala. Harry se jen zasmál a mrkl na ní, potom si sedl zpátky vedle mě a chtěl si se mnou proplést prsty, ale já mu uhnula rukou a tvářila jsem se, jakoby se nic nedělo. Flaška najednou ukázala na mě a já se malinko zamračila a přeměřila jsem si kluka, který mi měl zadávat úkol, on se jen zářivě usmál.

„Já, ty francouzák, alespoň deset sekund.“ uculil se na mě a nahnul se ke mně blíž, periferně jsem mohla vidět to, jak se Harry celý napnul a sledoval toho kluka.

Možná to bylo z trucu, anebo tím, že už jsem byla v dost silně podnapilém stavu, ale nahnula jsem se taky a čekala, až spojí naše rty, na nic nečekal, lehce si rukou přidržel mou hlavu a přitiskl svoje rty na ty moje. Necítila jsem nic, žádné chvění v podbřišku ani brnění mých rtů, ale i tak jsem ho líbala a čekala, až nám někdo oznámí, že uběhlo 10 sekund.

Najednou mě od něj odtrhla silná ruka, která si mě přitáhla za sebe.

„Už nikdy se jí nedotkneš!“ řekl výhružně Harry a drtil mi zápěstí, nechápala jsem, co mu je.

„Klid, kámo, bylo to jen….“ nestihl doříct ten kluk, protože mu Harry znovu skočil do řeči.

„Už nikdy víc.“ zavrčel na něj, vstal a táhl mě někam nahoru. Omluvně jsem se koukla na toho kluka a ignorovala pohledy všech lidí, kteří nás sledovali a že jich nebylo málo!

Hned, jak jsme dorazili do jeho pokoje, tak mě natiskl na zeď a svoje rty přisál na můj krk a začal bolestivě sát, aby si mě označkoval.

„Harry.“ zamumlala jsem na znak protestu, ale on jakoby mě nevnímal a přitiskl svoje tělo blíž k tomu mému. Svoje ruce jsem přesunula na jeho hruď a snažila se ho odstrčit, ale nedal se.

„Jsi moje.“ zašeptal mi do ucha, když skončil s mým krkem.

„Jenom moje a nikoho jiného.“ lehce se odtáhl, aby se mi mohl koukat do očí a já se zamračila.

„Nejsem tvoje.“ řeknu tvrdě a odstrčím ho od sebe.

„Ty to nechápeš, já nemůžu být tvoje, prostě mě to ničí. Vadí mi to, že za mými zády spáváš s jinýma a mě bys zbil, kdybych se vůbec líbala s jiným klukem!“ zakřičím najednou, nevím kde se to ve mně vzalo, ale věděla jsem, že teď je ten pravý čas, abych ze sebe dostala všechno, co jsem kdy chtěla říct, ale bála jsem se. Alkohol mi byl silnou oporou.

„Já takhle, už nemůžu! Prostě to nejde Harry.“ trochu snížím svůj hlas a doufám, že to pochopí, chvilku mlčel, ale potom, jako kdyby mu došel význam mých slov a zamračil se.

„Nemůžeš mě opustit.“ promluvil najednou a chtěl mě chytit za ruku, ale já couvla  a zakroutila hlavou.

„Ne, nemůžu s tebou zůstat.“ řeknu a potom se chvilku odmlčím.

„Chci normální vztah, chci normálního kluka a chci mít prostě normální život!“ zoufalost v mém hlase je dosti čitelná, ale mně to nevadí. Harry na mě chvilku koukal a nic neříkal, dokud se zhluboka nenadechl.

„Tak choď se mnou.“ promluvil najednou a tím mi naprosto vyrazil dech, sledovala jsem jeho obličej, každičký jeho rys a snažila jsem se najít náznak pochybení……. nic jsem nenašla, ale potom mi došel jeden důležitý fakt.

„Harry, si opilý, neříkej nic, čeho by si mohl litovat.“ bylo pro mě těžké neříct hned ,Ano‘, ale věděla jsem, že by mě ráno akorát čekalo zlomené srdce.

„Vím, co říkám.“ oponoval mi hned, ale já jen zakroutila hlavou na znak nesouhlasu, byla jsem překvapená sama sebou, že jsem byla schopná logicky uvažovat, i v této situaci.

„Harry……“ nevím, co říct dál, ale vím, že on pochopil moje slova dokonale, nic na to neříkal a stále mě sledoval.

„Měla bych jít domů.“ promluvila jsem po chvilce vzájemného dívání si do očí, ale on jen zakroutil hlavou a chytl mě za ruku.

„Je pozdě, takhle nemůžeš ven.“ namítl hned a já si povzdechla, měl vlastně pravdu, mohlo být tak tři ráno a vážně se mi nechtělo jít samotné. Začal mě tahat směrem k posteli, kde si sedl, sundal si boty a potom si lehnul na záda a sledoval mě, udělala jsem to přesné co on. Váhavě obmotal svojí ruku okolo mých boků a přitiskl si mě k sobě víc. Nechala jsem ho, oba jsme tušili, že tu bude zřejmě naposled, ale nechtěli jsme na to myslet. Zavřela jsem oči, přitulila jsem se k němu a pokoušela se usnout s jasnou myslí.

………………………………………..

Zamračila jsem se a chytla jsem se za hlavu, která mi nesnesitelně třeštila. Sluneční paprsky svítily do pokoje a přinášely mi novou vlnu bolesti pokaždé, když jsem chtěla otevřít oči. Nakonec se mi to povedlo a já sledovala spícího Harryho, který vypadal v takovémto klidném stavu, jako anděl. Nechápala jsem, jak někdo, kdo vypadá takhle, mi mohl něco takového udělat. Zatřepala jsem hlavou a opatrně se vymanila z jeho obětí a obula se, snažila jsem se vyplížit z jeho domu co nejdříve, abych mu nemusela čelit, až budu odcházet. Myslím, že takhle to bude lepší, pro mě určitě. Naposledy jsem se na něj koukla, než jsem s hlubokým nádechem opustila jeho pokoj a mířila si to dolů.

Všude se váleli spící teenageři a já se snažila nešlápnout ani na jednoho, ale někdy to bylo vážně těžké. Brzy jsem byla u vchodových dveří, rychle jsem je otevřela a šla co nejrychleji od toho domu. Nebyla jsem připravená uzavřít kapitolu jménem Harry Styles, ale zkrátka jsem musela. Setřela jsem poslední slzy a šla dál. Opouštěla jsem ho podruhé, tentokrát z vlastní vůle a něco uvnitř mě mi říkalo, že to nebude naposledy…

Hi girls!

Co říkáte na nečekaný zvrat? Vy víte, jak strašně miluju šokovat! :D *bad face*

Udělala Katy dobře nebo ne? :O

Určitě mi taky napište, co si o tom myslíte! :))

Kdyby jste chtěli, tak něco málo o mě když tak naleznete na mém profilu, už jsem přidala. Bylo mi blbé to tam mít prázdné :D

Jinak, jak jsem psala, že to bude mít asi 40 dílů, tak mám napsanej 30. a nějak se to ke konci nechýlí, takže vážně nevím :D

WDUDT (blog) - http://onedirection-ff.blog.cz/rubrika/why-did-you-do-that

Please, no...(Blog) - http://onedirection-ff.blog.cz/rubrika/please-no

PN Wattpad- http://www.wattpad.com/68280347-please-no

Slova, která nevyslovím- http://onedirection-ff.blog.cz/1409/slova-ktera-nevyslovim

Slova, která nevyslovím (Pokračování) - http://onedirection-ff.blog.cz/1410/slova-ktera-nevyslovim-pokracovani

Útes (Tam kde všechno začalo, všechno končí) - http://onedirection-ff.blog.cz/1410/utes-tam-kde-to-vsechno-zacalo-vsechno-skonci

Love you

MyCatherine

(Můj e-mail MyCatherine@seznam.cz)

(Můj FB https://www.facebook.com/pages/MyCatherine/926234667406056?ref=hl)

Why did you do that ? HS / 13+Kde žijí příběhy. Začni objevovat