Where is this f_cker?!

4.1K 236 21
                                    

PF 2015 (Trochu opozděně, ale nestíhám [je právě 2:25], právě jsem dopsala a jdu ven, promiňte za chyby :) )

Nevěděla jsem, proč jsem to udělala. Možná se nad tím jen uchechtne a potom si půjde nahoru užít s tou děvkou, přece jen říkal, že to byla jen hra ne, tak proč by mu teda záleželo na tom, jestli se líbám s někým jiným? Přesně ve chvíli, kdy jsem se chtěla odtáhnout, mě chytla Harryho silná ruka za paži a rychle mě od něj odtrhla a strčila za sebe. Když se naše pokožky dotkly, i takovým hrubým způsobem, tak jsem cítila, jak mým tělem proběhla vlna dosti známé energie. Nechtěla jsem si to přiznat, ale i jeho jediný dotek mi způsobil víc, než polibek se Zaynem.

„Co si kurva myslíš, že děláš?“ zakřičel Harry a díval se střídavě na mě a na něj. Zaynovou tváří proběhl náznak pobavenosti, když zřejmě pochopil, proč jsem ho políbila a hned na to se mu na tváři objevil úšklebek. Vypadalo to, jako kdyby to Harryho rozčílilo ještě víc, ale já absolutně nechápala proč, i když jsem vlastně nějakou takovou reakci očekávala a jistým způsobem vyžadovala. – Nechápala jsem vlastně ani sama sebe.
 Zamračila jsem se, odstoupila jsem od něj dál a šla blíž k Zaynovy. Harryho smaragdové oči hned začaly propalovat díru do mé hlavy a já se držela ze všech sil, abych mu neukázala, jak moc mi ublížil. Jen jeho přítomnost… jeho dotek… jeho hlas mě zraňoval.

„Něco, o co ty se nemusíš zajímat.“ řekl triumfálně a Harryho čelist se napnula, když si uvědomil, že má pravdu. Vždy byl přehnaně majetnický, ale hlava mi nebrala proč? Po tom všem, co mi řekl, to zkrátka nedávalo smysl. Jeho oči se najednou přesunuly na mě a lehce se ušklíbl.

„Věděl jsem vždy, že si byla děvka, ale zas taková?“ lehce se uchechtl a já cítila, jak se mi dech zasekl v krku a moje srdce vyslalo do mého těla další drtivou vlnu bolesti. Periferním viděním jsem zahlédla, jak se Zaynovo tělo napnulo vedle toho mého a on mě hned strčil za sebe, jako kdyby měl nějakou silnou potřebu zachránit zbytek mé cti, kterou si ještě Harry nevzal.

„Ona není děvka, to tu si tu kurva ten, který se každý večer tahá s někým jiným.“ řekl Zayn a v jeho hlase byl slyšet náznak naštvanosti, který se snažil skrýt pod ledovým klidem, který pohrával na jeho tváři. Harry vypadal taky dost překvapeně, ale jeho překvapení dost brzo vystřídal ještě větší pobavenost smíchaná se vztekem.

„Jo, o tom snad ví všichni ne?“ lehce se zasměje a potom se koukne na tu za sebe. Lehce se zamračím, když si uvědomím, že okolo nás utvořili lidi kroužek, ve kterém jsem byla jen já, Zayn a Harry.

„Ale nebudu ti bránit, jestli jí chceš taky ošukat, tak ti musím říct, že budeš mít, už použité zboží.“ ušklíbl se vítězně, ale úšklebek mu hned zmizí, když se Zaynova pěst setká s Harryho tváří, zanechávajíc za sebou natrhlý ret. Harry ustoupil pár kroků dozadu pod ránou, kterou absolutně nečekal a lehce se uchechtl před tím, než si rukávem od trika utřel svůj ret. Harryho oči se setkaly s těmi Zaynovými , a i když se jeho pusa vítězně usmívala, tak v jeho očích nebylo nic, než jen čistý hněv. Dřív, než jsem stihla cokoliv udělat, tak se Harryho ruka střetla ve vysoké rychlosti s Zaynovým nosem a k mým uším dolehl nepříjemný zvuk křupající chrupavky, který jsem slyšela, i přes hlasité povzbuzování opilých přihlížejících. Dřív, než se Zayn mohl vzpamatovat, tak mu Harry uštědřil další ránu, tentokrát do čelisti. A po další přicházely další a další, Zayn se už sotva držel na nohách a po každé ráně se chytl víc pultu, který byl momentálně jeho jedinou oporou. Chtěla jsem jít k nim a zastavit je, ale někdo mě zezadu chytl za ruce, když jsem se ohlédla, tak jsem viděla nějaké vysoké muže.

Why did you do that ? HS / 13+Kde žijí příběhy. Začni objevovat