„Cože?“ zeptala jsem se nechápavě a v mém hlase byl i náznak bolesti a šoku. Vážně teď po mě chtěl, abych se s ním setkala a viděla, jak má beze mě šťastný a spokojený život bez výčitek? I přes to, že věděl, co všechno mi udělal? Teda myslím, že věděl všechno, Harry se určitě pochlubil tím, jak půl se půl roku tahal s nějakou holkou, kterou totálně potupil a zesměšnil? – Jestli jsem říkala, že Zayna nechápu, tak teď to můžu říct s naprosto čistým svědomím.
„Jep, mohla by si mu ukázat, že tě jeho odchod neranil a ty si zpátky a silnější.“ pousmál se na mě a lehce do mě drkl. Chtě, nechtě jsem se musela uchechtnout, podle jeho představ to bylo jednoduché.
„Myslím, že by sis měl sundat ty růžové brýle.“ lehce skloním pohled a povzdechnu si.
„Myslím, že by se to dalo zvládnout.“ promluvil, jako kdyby to byla ta nejjednodušší věc… no pro něj možná, bůh ví, co všechno už stihl za svůj život udělat… to narážím na tu krev na jeho rukách, co to sakra mělo znamenat? No, ale neměla jsem odvahu se zeptat nahlas. – Bála jsem se, co bych měla čekat, od potetovaného chlapa se zbraní.
„Není to tak jednoduché.“ řeknu a skloním pohled a kouknu se na moje ruce, které byly založeny v mém klíně. Lehce jsem si povzdychla a cukla sebou, když se pokoušel mi sáhnout na moje rameno. Nevím, proč jsem to udělala, teda vlastně asi vím… I Harryho doteky mi byly ze začátku našeho takzvaného vztahu nepříjemné, nemyslím tím začátky úplné, ale ty, kde mi řekl, že to se mnou zkusí… Nevím jak, ale vážně jsem si na ně zvykla, zní to skoro až směšně, že? Zvykla jsem si na doteky jen od člověka, který mi způsobil to, že je od jiných nesnesu.
„Co na tom není jednoduchého? Prostě přijdeš, zapůsobíš a zase odejde… musíš si samozřejmě vzít něco extra sexy.“ lehce se zasmál a ignoroval to, co se stalo před chvílí, za což jsem mu byla vděčná.
„Nejde o to tam přijít Zayne… jde o to, že ho znovu uvidím po docela dlouhým čase a já se jen bojím toho, že se tam před ním složím.“ sklopím pohled a nemůžu uvěřit už jen tomu, že o tom vážně přemýšlím.
„Budu tam s tebou celou dobu.“ povzbudivě se na mě usmál. Jestli jsem mu věřila? Ne, jak bych sakra mohla věřit člověku, kterého znám sotva pár minut? Fajn znám ho déle, ale to jen od vidění a ani mu moc nepomáhá ten fakt, že se zná s Harrym. Ale na druhou stranu bych možná měla vidět Harryho, abych mohla ukázat, že mě to nevzalo tak, jako doopravdy vzalo…
„Fajn…“ povolím nakonec, ale dělám vůbec dobře? Asi ne, ale co už…
„Skvělí, vyzvednu tě v sedm.“ usměje se na mě.
………………………
Za dvě hodiny měl přijet Zayn a já začínala pomalu, ale jistě šílet. Právě stojím, už asi půl hodinu před šatníkem a absolutně nevím, co si mám obléct. Zayn říkal, něco sexy, ale nebudu potom vypadat, jako štětka? Lehce jsem si povzdychla a vzala si jednoduché šedé slim jeans a k tomu trochu víc obtáhnuté tmavě modré tričko, dala jsem si k tomu černé doplňky a na nohy jsem si nandala černé lodičky, které jsem ani nevěděla, že je mám. Lehce jsem si natočila vlasy a namalovala si linku, řasy a rty si obtáhla leskem. Musela jsem se lehce pousmát, když jsem se koukla do zrcadla a viděla holku, která mi nebyla vůbec podobná. Vypadala elegantně, ale sexy aniž by odhalovala víc kůže než je třeba. Lehce jsem se pousmála a prohrábla si vlasy. Jednou za svůj život jsem se cítila sebevědomě. Moje sebevědomí hned pokleslo, když se domem ozval zvonek, zhluboka jsem se nadechla, popadlo svoje černé psaníčko a pomalým krokem se vydala ke dveřím. Přidržovala jsem se každého předmětu, kterého šlo, abych nespadla z těch vysokých podpatků, nebylo to tak zlé, ale chyběla mi jistota, kterou jsem měla při normálních botách. Naposledy jsem se koukla do zrcadla a trochu se pousmála, než jsem otevřela dveře.
ČTEŠ
Why did you do that ? HS / 13+
FanfictionByl pro mě, jako droga. Ničil mě zevnitř, ale já se i tak při každé další dávce cítila víc živá. WARNING: Příběh obsahuje násilí, sexualitu, vulgarizmy #2 In TeenFiction - Best posture