S Liamem jsme se bavili celou hodinu, bylo vážně fajn si s někým normálně popovídat. Jenže Výtvarka, už skončila a já se modlila, aby Harry nečekal před školou .
,,Hej si v pohodě‘‘ zeptal se mě Liam a já nejistě přikývla, vykoukla jsem před školu a nikde jsem ho neviděla, oddechla jsem si a podívala se zpátky na Liama, který se koukal trošku nechápavě. Usmála jsem se a zamumlala něco ve smyslu
,,Je to v poho, neměj strach‘‘ On jen pokrčil rameny a taky se usmál.
,,Kudy jdeš?‘‘ zeptala jsem se ho on ukázal opačný směr cesty, než jsem šla já.
,,Já jdu přesně opačně‘‘ zasmáli jsme se
,,Dáš mi svoje telefonní číslo?‘‘ uculil se a já se se cítila divně, nikdo se mě ještě nezeptal na telefoní číslo. Z přemítání mě vyrušila Liamova ruka, která mi zamávala před obličejem.
,,Co? ….. uhm, jasně‘‘ vysoukala jsem ze sebe a on se zasmál. Nadiktovala jsem mu to číslo a on mě to své. Chtěla jsem už jít, ale on si mě přitáhl blíž a objal mě, chvilku jsem jen tak zmateně stála, a potom jsem mu to objetí opětovala.
Zamávali jsme si a každý šel svou vlastní cestou. Dneska bylo nádherně, sluníčko svítilo, ptáčci zpívali a já měla nového kamaráda a skvělou náladu. Byla jsem, už skoro u mého domu, když mě někdo surově chytl za loket a otočil si mě k sobě, byl to NEČEKANĚ Harry, povzdechla jsem si.
,,Co je Harry?‘‘ zeptala jsem se podrážděně, copak mi vždy musí zkazit náladu?!
,,Co já chci? Vědět, kdo byl ten kluk před školou‘‘ zeptal se a z očí mu přímo šlehaly blesky.
,,Harry nevím co řeším, ty a já spolu nechodíme‘‘ oponovala jsem mu a on zavrčel a třísknul se mnou o zeď.
,,Tak poslouchej ty děvko, si moje… JENOM MOJE!‘‘ Zařval mi do tváře. Děvka? To jako vážně?
,,Já nejsem tvoje, a už vůbec ne děvka!‘‘ Nevím, kde se ve mne vzala ta odvaha. No zmizla hned, co se jeho pěst setkala s mojí tváří. Zaskučela jsem a chytla si nos, ze kterého se začala valit krev.
,,Kdo to byl? Ptám se tě naposledy!‘‘ zavrčel a já přikývla.
,,Liam, můj kamarád‘‘ zabrblala jsem, on si mě přeměřil a potom se usmál.
,,Nebylo to tak těžký, co?‘‘ řekl posměšně, bastard. Nahnul se, aby mi dal pusu, ale když viděl krev na mém obličeji zastavil se. Znechuceně si mě přeměřil a odešel.
Když jsem si byla jistá, že nebude nikde poblíž, zvedla jsem se a šla směrem domů. Krev z nosu mi pořád tekla a já u sebe neměla kapesník, takže jsem byla celá zakrvácená.
,,Katy? Nechala sis u mě miki…….. Co to sakra?‘‘ Liam ke mne přispěchal a chytl mě za bradu, zřejmě mu nevadilo, že bude mít ruku od krve.
,,No já ……..‘‘ No tak! Mysli!! ,,Totiž, já jsem nabourala do sloupu‘‘ Vyhrkla jsem první blbost co mě napadla.
,,Nabourala do sloupu?‘‘ zeptal se podezíravě a já přikývla.
,,Jo… ehm šla jsem a byla jsem zahleděná do mobilu a nevšimla jsem si ho‘‘ řekla jsem nevinně a modlila se, ať na to skočí
,,Ty si trdlo‘‘ zasmál se a já si oddechla
,,Půjdeme radši do nemocnice, jo?‘‘ vzala jsem si od něj nabízený kapesník a přikývla. Čapl mě za ruku a vedl mě k jeho auto, počkat! Od kdy on má auto? Zakroutila jsem hlavou. Nasedli jsme a ani ne za pět minut jsme se dostali k nemocnici, kde se nás ujala taková milá doktorka.
,,Slečno, co se vám vůbec stalo?‘‘ zeptala se mě doktorka, která mi zrovna dělala něco bolestivého s mým nosem. Řekla jsem jí tu samou pohádku, co Liamovy. Byla jsem lepší lhářka, než jsem si myslela, doktorka tomu taky uvěřila.
,,Vypadá to, že s tím nic vážného nemáte‘‘ řekla po chvilce a já se umála, vděčná, alespoň za to. Zalepila mi ten nos. Naštěstí mi krev, už netekla, no stále to bolelo.
,,Tak a je to, nemusíte chodit, není to třeba. Na shledanou!‘‘ Řekla a doslova mě vyhodila z dveří, než jsem stihla nějak zareagovat, už mi zabouchla před nosem. Otočila jsem se na Liama, který měl stejný výraz na tváři, jako já. Pokrčil rameny.
,,Tak jak?‘‘ postavil se a objal mě okolo ramen.
,,Nic s tím nemám, ale bolí to‘‘ Zabrblala jsem naštvaně a on se zasmál
,,Bože! Ty si vážně tele!‘‘ řekl a já se na něj uraženě koukla, ale musela jsem se taky zasmát
,,Pojď odvezu tě domu‘‘ Nabídl se a já se na něj vděčně usmála
V autě jsem přemýšlela, nebudu přece od sebe odstrkovat Liama, jenom kvůli Harrymu, ne? To jak se ke mně chová se stejně nezlepší a jestli budu mít po boku, člověka, který mě bude držet nad vodou, to přežiju. Ale co, když ublíží i Liamovi? Zamračila jsem se a prohlídla si Liama, nevím kdo by vyhrál, ale na druhou stranu, kdyby vyhrál Liam, tak budu mít klid! Ale nemůžu ho nutit, aby s ním bojoval!
,,Tak jo, jsme tady‘‘ řekl Liam a tím, mě probudil z mého přemýšlení.
,,Tak ahoj a ještě jednou děkuju, za všechno‘‘ Řekla jsem a vystoupila z auta. Naposledy jsem Liamovi zamávala a potom jsem šla domu.
,,Jsem doma!‘‘ zařvala jsem do prázdna, není žádná novinka, že dneska budu doma sama. Šla jsem si hodit tašku do pokoje a rovnou jsem zaplula do sprchy, kde jsem si dala dlouhou sprchu. Po sprše, kterou potřebovala jak moje fyzická stránka, tak i psychická jsem šla dolu do obýváku, kde jsem si zapla televizi a v leže přikrytá mojí fialovou chlupatou dečkou jsem koukala na moje oblíbený Simsonovi, u kterých jsem taky usnula.
,,Katy si tam? Pojď odvezu tě do školy‘‘ zavolal někdo a začal klepat na dveře, ospale jsem se koukla na hodiny, vykulila jsem oči, byla 7:15
,,Sakra!‘‘ zařvala jsem a šla otevřít Liamovy
,,Díky, sedej, zaspala jsem, čekej‘‘ řekla jsem a doprovodila Liama do obýváku a sama běžela nahoru do mého pokoje. Hodila jsem na sebe to první, co mi přišlo pod ruku, vyčistila jsem si zuby, namalovala se a učesala vlasy. 7:30 můj osobní rekord. Seběhla jsem schody dolu
,,No konečně!‘‘ zařval Liam a já protočila oči, chlapi! Do školy jsme přišli s ,mírným‘ zpožděním, ale co! Jednou to nikoho nezabije! Se smíchem jsme vtrhli do třídy, kde Liam nahodil tvář vážného a zařval
,,Omlouváme se, ale Katy zaspala‘‘ řekl a já otevřela pusu na znak šokování, Hajzl jeden! Snažila jsem se potlačit smích, ale moc mi to nešlo.
,,Posaďte se!‘‘ zavelela učitelka a mi běželi do zadní lavice, která byla celá volná I když jsem měla kámoše s kterým bych mohla kecat, nějak jsem se nemohla soustředit na nic jinýho, než na učitelku. Liam se začal smát
,,Sklapni!‘‘ zasyčela jsem a bouchla ho do ramene a dávala pozor dál.
Máte tady další díl :)
Doufám, že se vám líbí zlý Harry, protože si ho ještě hodnou chvíli ponecháme , ale nebojte se Harry, bude umět být i milý.... nebo ne? :O
Ať tak, či onak všechno se dozvíte v dalších dílech, které budou zveřejňovány jednou týdně, přesněji každou neděli večer :3
Love you!
Katy
ČTEŠ
Why did you do that ? HS / 13+
FanfictionByl pro mě, jako droga. Ničil mě zevnitř, ale já se i tak při každé další dávce cítila víc živá. WARNING: Příběh obsahuje násilí, sexualitu, vulgarizmy #2 In TeenFiction - Best posture