Just game

3.5K 195 12
                                    

Nevěřím tomu… po všech těch přece vzetí a slibů sama sobě, že už nikdy nepůjdu na žádnou party a že už v životě nebudu pít. A ano, právě sedím na barové židličce vedle Harryho a pila jsem své, už 4 mochito - život je někdy hold krutý, co vám povím. S povzdechem jsem zvedla svůj pohled z mého, už skoro vypitého drinku a přesměrovala ho na Harryho, který mě upřeně sledoval a jeho obočí bylo trochu zamračené, což udělalo takovou tu malou vrásku přímo nad nosem. Lehce jsem přimhouřila oči a trochu nedůvěřivě si ho prohlídla nechápajíc, proč se tak kouká.

„Děje se něco?“ zeptala jsem se ho, načež sebou trochu cukl a překvapeně se na mě koukal, jako kdyby nevnímal nic, krom svých myšlenek.

„Uhm… nic, jdeš tancovat?“ usmál se na mě trochu a nastavil mi svou ruku a já do ní po krátké úvaze vložila tu svou a seskočila dolu ze stoličky. Nechala jsem se Harrym tahat, až někam doprostřed celého parketu a si mě k sobě otočil a oba jsme začali tancovat, teda tancovat, jak jen to v přeplněném klubu uprostřed všech těch těl, které se o sebe otíraly v divokém tanci, šlo. Naše těla se začala hýbat spolu s ostatními, u mě jsem to svedla spíše na několik drinků, které do mě Harry nalil… teda první 2 do mě nalil, potom už to šlo nějak samo. Měla jsem zavřené oči a nechala jsem rytmus proudit v celém mém těle, dokud si mě Harry nechytl za boky a nepřitáhl si mě k sobě blíž. Hned jsem zastavila svoje pohyby a zůstala zkameněle stát.

„Hýbej se.“ zavrčel mi do ucha, když si mě k sobě natiskl ještě blíž a můj zadek byl v úrovni jeho lehce vyboulených kalhot. Přerývaně jsem vydechla, ale nepřinutila jsem svoje tělo k pohybu.

„Harry.“ zamumlám nespokojeně, ale on nereaguje, i když jsem si jista, že to 100% slyšel. Vykulila jsem oči a v mém krku se utvořil obrovský knedlík, když vzdal do rukou veškerou kontrolu nad mým tělem a začal proti sobě pohybovat mými boky. Trochu vyděšeně jsem se ohlížela kolem, bojíc se pohrdavých pohledů lidí, ale s menší úlevou jsem zjistila, že naše pohyby zůstávají v klubu nepovšimnuty. Zhluboka jsem se nadechla a potom jsem si uvědomila jednu důležitou věc… tohle je jeden z mála způsobů, jak mít, alespoň částeční kontrolu taky. Zavřela jsem oči, abych neviděla případné pohoršující pohledy lidí a začala boky hýbat sama. Harry mi souhlasně vzdychl do krku a začal lehce líbat a okusovat mou kůži, což mě lehce osmělilo, takže jsem svými boky začala pohybovat víc a opřela jsem si hlavu o jeho rameno, takže měl ještě větší přístup k mému krku. Hned na to mi chytl moje ruce, které byly do té doby podél mého těla, zvedl je a donutil mě si je obmotat okolo jeho krku. Svýma rukama cestoval potom od rukou podél všech křivek mého těla, až nakonec skončil znovu u boku a lehce je stiskl. Celé mé tělo pokrývala husí kůže a já byla trochu nesvá z nové zkušenosti, vlastně to byla jediná podobná aktivita, kterou jsem kdy dělala, ale nemohla jsem říct, že by mi to vadilo, to vůbec ne, jen to bylo… nové a nevšední.

„Ani nevíš, co vše bych ti teď tady mohl udělat.“ zavrčí mi do ucha a já zalapám po dechu, když jedna jeho ruka vklouzne pod mé rychle a jde s ní stále níž a níž, znejistím a lehce ho potáhnu za vlasy, doufajíc, že pochopí můj malý signál k tomu, aby přestal. Ale on to asi špatně pochopil a lehce mě pohladil přes mé citlivé místo a já zalapala po dechu a přestala se hýbat.

„Harry, já-“ hlas se mi zadrhne v krku, když posune na stranu látku mých kalhotek a dřív, než stačí cokoliv udělat, tak mu tu ruku chytnu a ač trochu nerada dám mu jí pryč.

„Ne… ne tady.“ zamumlám polohlasně a trochu se od něj odtáhnu a cítím, že jsem rudá až za ušima. Trochu nervózně si prohrábnu vlasy a sleduju jeho tvář, na které se objeví jeho typický pobavený úšklebek.

„Musím si odskočit.“ zamumlám stydlivě, on se jen trochu zasměje a kývne hlavou. Potom jsem se otočila a začala jsem se tlačit skrz zpocená těla, která se na mě přímo lepila, bylo mi to nepříjemné, hlavně, když vezmu fakt, že jsem teď vlastně sama a kdykoliv může z poza rohu vyskočit nějaký úchyl. – Nad tou představou mě zatřáslo a já donutila své nohy, aby šli ještě rychleji a já po chvíli, už konečně našla dámské záchody, na kterých naštěstí nikdo nebyl. Lehce jsem si oddychla a opřela se rukama o umyvadlo, v mysli se mi pořád dokola a dokola přehrávalo to, co se stalo před chvílí. Lehce jsem se pousmála, když jsem se koukla do zrcadla, připadala jsem si jinak, i přes to, co mi udělal na začátku, jsem k němu cítila to, co ještě k nikomu… nemůžu říct, že ho miluju to ne, ale vím že jestli to takhle bude pokračovat, tak to k tomu dojde, ale nevím… je to vůbec správné? Je vůbec správné to, co se mnou jeho doteky poslední dobou dělají? Že si s ním připadám konečně po 19 letech živá? Zavřela jsem oči a lehce se usmála. Z mého přemýšlení mě probudil zvuk otevírajících se dveří a já rychle otevřela oči. Byly to nějaké dvě holky, ale já i tak jsem radši rychle šla ven a mířila si to na parket, kde jsem ho viděla naposledy, jenže tady nebyl a já se začínala trochu bát, ale snažila jsem se držet chladnou hlavu i po tom, co jsem šla k baru, kde jsme byli naposledy, ale tam taky nebyl. Zamračila jsem se a mířila si to teda k dalšímu baru a lehce jsem se usmála, když jsem z dálky viděla jeho kudrnatou hlavu, která ke mně byla zády, ale já věděla, že je to on, proto jsem ještě zrychlila. Ale čím blíže jsem k němu byla tím více jsem zpomalovala a cítila, jak se pomalu, ale jistě moje srdce rozbíjí na miliony malých kousíčku, když jsem si začala uvědomovat, že on nestojí jenom tak, ale Stojí u Shannon, která má okolo něj obmotané nohy a ruce pod jeho tričkem. Malý kousek mě věřil, že jí od sebe odtrhne a vykřičí se na ní, ale on místo toho svoje ruce dal na její zadek a opřel jí o barový pult, aby jí mohl náruživěji líbat.Můj ech se mi zasekl v krku a slzy zaplnily moje oči, nemohla jsem tomu uvěřit. Cítila jsem pálivou bolest uvnitř mého hrudníku a skoro nemohl popadnout dech.

Měla jsem chuť jít k němu a vykřičet se na něj, ale potom mi něco došlo… pro něj to byla jen hra, nic jsem pro něj neznamenala a on si se mnou chtěl jenom pohrát. Už jsem se na to nedokázala déle koukat a rychlím krokem jsem vyrazila domu, ignorujíc slzy, které mi celou dobu stékaly po tvářích.

Hi Girls!

vlastně ani nevím, jestli se mám nějak k tomuto dílu vyjadřit, myslím, že mluví sám za sebe.

Jinak jste si mohli povšimnout, že teď jsem velmi aktivní, kvůli své nemoci, takže jsem posledních několik dnů vydala jeden díl, KDYŽ TU BUDE VÍCE, JAK 5 KOMENTÁŘŮ, TAK JEŠTĚ DNES, NEBO ZÍTRA RANO PŘIDÁM DALŠÍ ČÁST :) :3 - Věřím, že to dáte, už čte mou povídku docela dost lidí! :)

Díl je dnes věnovaný Florriixoxo, protože vím, že už mou povídku čte dlouho a vždy mi nechává hezké komentáře! :))

 

Love you

MyCatherine

Why did you do that ? HS / 13+Kde žijí příběhy. Začni objevovat