Četl všechno!?

3.5K 222 13
                                    

„Tak? O čem jste se bavili?“ zeptal se mě, už po druhé.

„No.. jen tak o běžných věcech, znáš to.“ snažím se to nějak zakecat a ledabylně mávnu rukou.

„Oh, vážně? A o čem přesně?“ povytáhne obočí a je mu jasné, že hlavním bodem naší konverzace byl on, nebo lépe řečeno on a náš vztah.

„O práci?“ řeknu první blbost, co mě napadne a je mi jasné, že mi to ani v nejmenším nesežral.

„Slyšel jsem vás.“ promluví po chvíli a já si jenom povzdychnu.

„Bylo mi to jasné.“ trochu jsem lhala, ale to mi bylo v tuhle chvíli vlastně úplně jedno.

„A vůbec, proč se staráš o moje věci?“ řeknu trochu pobouřeně a propaluju ho pohledem, už mě unavuje to, jak se mi neustále vmíchává do života i tam, kde by neměl co dělat.

„Jsi moje.“ promluví prostě, jako kdyby to byla odpověď, co vyřeší vše, uchechtla jsem se.

„Ano…… ano to jsem. Ale to neznamená, že mi budeš lézt do věcí, do kterých ti nic není.“ snažím se být klidná a nedělat tady zbytečnou scénu.

„Je mi do toho hodně.“ touto na první pohled jednoduchou a nevinnou větou mě dokázal vytočit do nepříčetnosti a momentálně jsem měla chuť ho poslat do patřičných míst.

„Třeba do mého deníku ti nic není!“ trochu se na něj utrhnu a celou dobu se mračím.

„Podle toho, co jsem četl, tak ano.“ zvýšil hlas a já se zarazila.

„A…. a co si vlastně četl?“ zeptám se ho a bojím se odpovědi. V mém deníčku jsem měla vypsaný každý jednotlivý den, kdy se stalo něco závažnějšího a skoro všechny zápisky z uplynulých několika měsíců nesly jeho jméno.

„Stihl jsem si přečíst vše, co si o mě psala.“ tím mi naprosto vyrazil dech… jak se jenom opovážil něco takového udělat?! Zamračila jsem se a zvedla se. Chtěla jsem odejít, neskutečně mě štvalo, co udělal a to, že spolu chodíme, mu na to rozhodně právo nedalo. V půlce třetího kroku, mě zastaví Harryho ruka, která se obmotá okolo mého pasu a přitáhne si mě k sobě na klín. Zabořil si hlavu do mého krku a dával mi tam malé polibky.

„Harry.“ řeknu varovně a pokouším se ho stále odstrčit, ale nejde to. On je moc silný a já pomalu taju z jeho rtů na mé pokožce… nesnáším se.

„No tak.“ zamumlal potichu Harry a zvedl si mou bradu k sobě, abychom si mohli koukat do očí.

„Proč si to udělal?“ zeptala jsem se na otázku, která mě v hlavě tížila několik posledních minut a doufala, že jeho odpověď nebude něco na způsob: „Jsi moje.“

„Jen jsem ho našel a nedalo mi to.“ promluvil po chvíli. Já jsem si jenom povzdechla a sklopila pohled, co bych mu na to měla říct? Bylo to sprosté…

„Koukni se na mě.“ řekl Harry a já, i když jsem věděla, že se takhle chová jen kvůli tomu, aby si to u mě vyžehlil, tak jsem zvedla pohled a koukla jsem se do těch jeho smaragdových očí. Nejdřív jsem čekala omluvu, ale když přiložil svoje rty na ty moje, došlo mi, že se od něj omluvu asi nedostanu… zřejmě nikdy. Nejdříve jsem nespolupracovala, ale čím víc se otíraly ty jeho sladké rty o ty mé, tak tím míň jsem měla vůle protestovat, tak jsem se tomu přestala bránit. Svojí ruku jsem váhavě přesunula z jeho tváře do jeho vlasů a hledala jsem jakýkoliv náznak toho, že by mu to vadilo, ale nic jsem nenašla, tak jsem si začala hrát s jeho vlasy. Po chvilce se odtáhnu a nechám ho, aby si opřel svoje čelo o to mé. Tohle byla jedna z nejhezčích chvilek, ale věděla jsem, že z jeho strany je to jenom věc, kterou musí udělat, abych mu odpustila. Lehce se usmál, odtáhl se trochu, aby mi mohl podat kelímky, který odložil na stůl a jeden mi podal. Pochybně jsem se na něj koukla.

„Co v tom je?“ zeptám se radši, protože si moc dobře pamatuju, co mi dal do pití minule…

„Vodka, ale neboj… dal jsem ti tam i džus, protože vím, že moc nevydržíš.“ zasměje se na můj účet a já chtě, nechtě se musím zasmát taky.

„Hele!“ zamumlám a se smíchem ho lehce uhodím do ramena. Když si uvědomím, co jsem vlastně udělala, tak mi úsměv poklesne a ztuhne mi krev v žilách.

„Oh… promiň já- já nechtěla.“ začnu se hned omlouvat a myslet na ty všechny hrozné věci, co by mi za to mohl udělat.

„Ne, to je v pohodě.“ řekne Harry dost překvapeně a zkoumavě se na mě dívá.

„Vážně se omlouvám.“ zamumlám a cítím, jak se celé moje nitro chvěje strachem.

„Katy, to je v pohodě, nevadí mi to.“ řekne a chvilku se odmlčí, než znovu promluví: „Neomlouvej se.“

………………………………..

„Měli bychom jít, už domů.“ zakřičím mi Harry do ucha, vezme mi z ruky můj kelímek nedopitého alkoholu, o kterém jsem nikdy neslyšela, a vyklopil ho do sebe a začal mě táhnout k východu, nebrajíc ohled na moje nohy, které si dělaly, co chtěli. Proklínala jsem Harryho za to, že mě přinutil si dát další kelímek… a další… a další, dokud jsem si pro ně, už nechodila sama. Ale v tuhle chvíli mi to bylo částečně jedno, ale moje část já, která ještě vnímala, to moc jedno nebylo. Když jsme dorazili před klub, tak Harry zastavil první taxi, co viděl a nasedli jsme do něj.

„Kam jedeme?“ zeptala jsem se ho, když jsme přejeli můj dům a jeli dál.

„Ke mně.“ usmál se na mě a já se v duchu trochu ironicky zasmála, že mi to nebylo jasné. Za několik minut jsme dojeli k němu a vystoupili z taxíku, přičemž Harry hodil nějaké ty bankovky řidiči. Obešel auto, a když přišel ke mně, tak si obmotal ruku okolo mého pasu a vedl mě do domu.

„Budeš mi, ale muset něco půjčit na spaní.“ usměju se na něj a obejmu ho, je mi jedno v jaké jsme situaci, ale mám chuť někoho obejmout, a už nepustit.

„Jasně, pojď.“ zasměje se a jde se mnou do jeho pokoje, kde mi dá jeho velké triko.

„Kdybys chtěla, koupelna je támhle.“ rukou ukázal na jedny dveře a já přikývla a vešla tam, pro jistotu jsem se zamkla a hned skočila do sprchy. Byla jsem načichlá od kouře a celá jsem si připadala odporně špinavá. Shodila jsem ze sebe všechno svoje oblečení a vešla do sprchového koutu, kde jsem na sebe nechala padat příjemně horkou vodu. Hledala jsem nějaký šampon, kterým bych se mohla umýt, ale jediný jsem našla ten Harryho, který příjemně voněl. Usmála jsem se a umyla si s ním vlasy, cítíc, jak mi alkohol z krve pomalu mizí a tu chvíli mi něco došlo. – Co se stane, až se vrátím do pokoje a on tam bude taky?

Hi Girls!

tak jsem se konečně dokopala na žádost mé milované Ariana_tor k přidání dalšího dílu! :))

Utčitě mi napište dolu do komentáře, co si myslíte o dílu a co podle vás bude, až příjde do jeho pokoje? :3 :)

WDUDT (blog) - http://onedirection-ff.blog.cz/rubrika/why-did-you-do-that

Please, no...(Blog) - http://onedirection-ff.blog.cz/rubrika/please-no

PN Wattpad- http://www.wattpad.com/68280347-please-no

Slova, která nevyslovím- http://onedirection-ff.blog.cz/1409/slova-ktera-nevyslovim

Slova, která nevyslovím (Pokračování) - http://onedirection-ff.blog.cz/1410/slova-ktera-nevyslovim-pokracovani

Útes (Tam kde všechno začalo, všechno končí) - http://onedirection-ff.blog.cz/1410/utes-tam-kde-to-vsechno-zacalo-vsechno-skonci

NESKUTEČNĚ DĚKUJU TĚM, KTEŘÍ MI NAPSALI K MINULÉMU DÍLU KOMENTÁŘ! :)

Love you

MyCatherine

(Můj e-mail MyCatherine@seznam.cz)

(Můj FB https://www.facebook.com/pages/MyCatherine/926234667406056?ref=hl)

Why did you do that ? HS / 13+Kde žijí příběhy. Začni objevovat