I need to feel you

3.7K 217 9
                                    

S hlubokým nádechem vypnu vodu a obmotám okolo sebe ručník a usuším sebe a potom i svoje vlasy, obléknu si spodní prádlo a potom si na to dám Harryho triko, které mi je do čtvrtky stehen a trochu nervózně otevřu dveře a nakouknu do jeho pokoje. Pohled mi padne hned na Harryho, který leží jen v trenýrkách na posteli. Když se naše oči střetnou, tak se na mě usměje a sedne si a já přijdu trochu blíž, chtíc, už si lehnout a spát. Na Harryho tváří se objevil úšklebek a zvedl se, zůstala jsem zaraženě stát a nechala se, aby mě chytl za ruce a vedl mě na postel, kde si sedl a roztáhl nohy. Přitáhl si mě blíž, a když jsem byla mezi nimi, tak si lehl a pokládal mě na sebe, stále pomalu.

„Harry.“ řeknu trochu nejistě, ale on, jakoby neslyšel, nebo spíše nechtěl slyšet a začal mě pomalu líbat, stále držel moje ruce, a když jsem se přestala bránit, tak mi jednu ruku pomalu přesune mezi jeho nohy. Překvapeně zamrkám a automaticky chci odtáhnout ruku, když se z jeho úst ozve hrdelní zasténání, ale nenechá mě. Trochu vyjeveně ho sleduju, moje oči se ještě více otevřou, když začne mou rukou třít proti sobě. Vůbec netuším, co mám dělat, tak ho jen sleduju neschopná jakékoliv reakce. Cítím, jak boule v jeho kalhotách stále přibývá na tvrdosti a chtě, nechtě se kousnu do rtu a začnu sama pohybovat pomalu rukou, mě i jemu je jasné, že kdybych toho tolik nevypila, že se tohle v životě nestane. Pevně zavře oči a ztěžka vydechne, když začnu rukou třít rychleji.

„Kurva.“ zamumlal a pomalu vzal mojí ruku, zastavil jí v pohybování a sundal si to poslední, co ho zakrývalo. Hned jsem stáhla ruku, chápajíc o co mě žádá, jenže on mi jí rychle chytl a pomalu s ní začal klesat z jeho břicha na jeho tvrdnoucí erekci. Obmotal svou ruku na tu mou a tím mě donutil, abych ho stiskla, nechala jsem svou dlaň povolenou a zvědavě se koukala na jeho tvář. Hned začal s mou rukou pohybovat nahoru a dolů. Vzdechy, které se draly z jeho úst mě donutily, abych začala pohybovat rukou sama. Nevím, čím to bylo, jestli tím, že se mi líbilo mít nad ním kontrolu, nebo tím, že jsem cítila, že jsem mu to částečně dlužná, ale chtěla jsem, aby se cítil dobře.

Po chvilce odtáhl svou ruku a nechal mě, abych určila svoje vlastní tempo, což jsem udělala. Jeho oči se zavřely a on zaklonil hlavu. Ještě jsem zrychlila svoje tempo a sedla si do poloviny jeho stehen. Cítila jsem se zvláštně, když jsem věděla, že tohle všechno mu způsobuju já, jindy by mě to i děsilo, ale teď nad mým tělem převzal kontrolu alkohol a já nechala výčitky a nejistou na zítra a ještě zrychlila. Z jeho úst se vydávaly steny čím dál, tím častěji a já poznala, že už mu moc nechybí k vrcholu.

„Kurva, Katy.“ zavzdychal najednou a já celou dobu pozorně sledovala jeho tvář, která se zkřivila potěšením, musela jsem se trochu pousmát. Vypadal tak nevinně! Nikdy bych do něj, v tuhle chvíli, neřekla nic z toho, čeho jsem byla svědkem, že kdy udělal.

Když se Harry vzpamatoval z prvotního šoku, tak si vzal papírový kapesníček a utřel si lepkavou tekutinu z břicha a kapesníček odhodil do koše. Kousla jsem se nervózně do rtu a sledovala ho, jak se ke mně natáhl, vzal mě opatrně za bradu a přitáhl si mě k sobě blíž a políbil, pomalu si lehajíc. Odtrhl se na chvilku od mých rtů a zhasl lampičku a lehl si ke mně. Trochu nesměle jsem se k němu přitulila a položila si svou hlavu na jeho hruď.

…………………………………………….

Jemně jsem se pomrvila, když jsem ucítila něco na mé tváři, ale neřešila jsem to a zase se chtěla ponořit do říše snů, což mi znemožnil zase ten dotyk na tváři, zabručela jsem a hlavu jsem zabořila do polštáře. Vedle mě se ozval hned chraplavý smích a Harryho ruka se obmotala okolo mého těla a přitáhl si mě blíž, jakoby chtěl říct celému světu, že jsem jen jeho, ať ostatní drží ruce pryč. Otočila jsem k němu hlavu a otevřela jedno oko, které jsem hned vzápětí musela zavřít, náhlé světlo mě upozornilo na ostrou bolest mé hlavy. Lehce jsem si povzdechla a snažila si vzpomenout, co se vlastně stalo.

Why did you do that ? HS / 13+Kde žijí příběhy. Začni objevovat