Nesnáším ho!

4.9K 238 0
                                    

Po škole jsme se s Liamem rozhodli jít na kafe, které zbožňuju. Objednala jsem si karamelové latté a Liam to samé, sedli jsme si k jednomu ze stolů. Bavili jsme se o všem možném, nevěděla jsem, že přátelství je tak krásné!

,,Máš někoho?‘‘ zeptal se najednou a já nevěděla, jak mám zareagovat, nejistě jsem přikývla, i když lepší otázka by byla ,Používá tě někdo jako sexualní hračku?‘

,,Co ty?‘‘ zeptala jsem se a on začal vyprávět o své Danielle (Já vím, že už spolu nejsou, ale já jí mám strašně ráda :3). Přála bych si mít vztah jako mají oni, normální vztah s normálním klukem, to toho chci tak moc?! Povzdechla jsem si.

,,Copak, nudím tě?‘‘ zasmál se Liam.

,,Ne, ne to ne jenom jsem přemýšlela, jaké je to mít takový krásný vztah‘‘ hlesla jsem a pokusila jsem se o úsměv, ale moc mi nešel.

,,Ale co? Trable ve vztahu?‘‘ zeptal se a svýma hnědýma očima hledal odpověď v těch mých. Radši jsem uhnula pohledem.

,,No … něco takového. Nebudeme se o tom bavit, dobře?‘‘ odpověděla jsem mu prostě a Liam jenom nedobrovolně přikývl.

,,Já už budu muset jít‘‘ řekl, když se koukl na hodinky, oblékl si kabát rychle mě obejmul a se slovy ,Ahoj, uvidíme se později‘ opustil kavárnu. Dopila jsem svoje latté a vyrazila domu. Procházela jsem zrovna ne moc přátelskou částí Londýna, drogový dealeři, prostitutky, zabijáci a chudáci se tady všude možně váleli po zemi.

,,Oh bože!‘‘ slyšela jsem vykřiknout hlas z uličky, okolo které jsem právě procházela. Zamrzla jsem v pohybu, nebyl to totiž nějaký hlas, ale Harryho hlas. Nedalo mi to a musela jsem se kouknout, zašla jsem dále do uličky a viděla Harryho opírajícího se o zeď a u něj na kolenou nějakou děvku, která mu …. Vy víte co! Harryho pohled se zastavil na mě

,,Možná příště‘‘ zasténal a já se na něj znechuceně podívala. Radši jsem se otočila a rychle šla domů. Nevěděla jsem co si o tom mám myslet, jasně nechodíme spolu, ale ….., jasně, že jsem nečekala věrnost nebo něco takového, od něj ne, tohle je nespravedlivost. On mi skoro zlomí nos, kvůli KAMARÁDOVY a nechá si ho kouřit od nějaký kurvy! Nesnáším ho, slyšíte? NESNÁŠIM HARRYHO STYLESE, toho hajzla, který mi ničí život !

Snažila jsem se zadržet slzy v mých očích, ale šlo to těžce, občas nějaká ta slza stejně vyklouzla, rychle jsem jí setřela a snažila se co nejrychleji dojít domu.

Otevřela jsem vstupní dveře s ránou je zavřela a kopla do botníku, byla jsem fakt zoufalá

,,Co do toho kopeš?‘‘ zeptal se líbezný hlas mé mamky a já hned ožila, běžela jsem jí obejmout, miluju svojí mamku je to nejzlatější člověk na světě!

,,Chyběla si mi!‘‘ zašeptala jsem a drtila jsem jí v náruči, měla jsem co dělat, abych nezačala brečet! Svojí mamku jsem neviděla, už víc jak 3 týdny!

,,Ty si mi taky chyběla Katie‘‘ Katie, tak mi říkala jenom moje mamka

Sedli jsme si k televizi a konečně si popovídaly jako matka s dcerou, lhala bych, kdybych řekla, že mi to nechybělo

,,Tak co nového?‘‘ zeptala se a já hned zabloudila myslí k Harrymu a tý děvce, zatřepala jsem hlavou a falešně se usmála, nebude mi kazit i chvilky s mojí mamkou!

,,Mám nového kamaráda Liama‘‘ pochlubila jsem se, ona totiž ví jak je to se mnou a s mým postavením ve třídě a o nulovým počtu mých přátel…..

,,Vážně a je to fešák? Budete spolu chodit?‘‘ zeptala se a já se začala smát

,,Mami, on má dlouholetou přítelkyni‘‘ řekla jsem abych odůvodnila důvod svého smíchu a ona se zatvářila smutně

,,No tak neboj se, jednou se dočkáš‘‘ řekla jsem, i když sama jsem tomu nevěřila, alespoň ne, dokud Harryho neomrzím, snad, už brzo!

,,Jednou snad jo a teď padej do postele, zítra máš školu‘‘ Zasmála jsem se a dala jí pusu na líčko. Šla jsem nahoru, kde jsem se převlíkla do pyžama a šla spát

RÁNO

Dneska je konečně sobota a já si mohla užívat svojí postýlky do sytosti, což v mém případě bylo tak do desíti. Líně jsem se zvedla z postele a šla do sprchy, jediné místo, kde se dokážu probrat, jinak je to skoro nemožné! Nechala jsem na sebe dopadat kapičky horké vody a ač jsem nechtěla, má mysl stále bloudila k tomu kudrnatému klukovy, který mi zničil život.Povzdechla jsem si a s vypnutím kohoutku jsem si utřela poslední slzy.

Už oblečená a s vysušenými vlasy, jsem sešla dolu, kde už mamka koukala na televizi

,,Dobré ráno‘‘ pozdravila jsem jí a čekala na těch pár slov ,V kuchyni je snídaně‘

,,Dobré, snídani máš na stole‘‘ řekla a já utíkala do kuchyně, na stole byly vafle se šlehačkou posypané skořicí

,,Já tě miluju!‘‘ zavolala jsem a společně s tou mňamkou jsem si šla sednout k ní na gauč, kde zrovna dávali SpongeBoba. Dnešek jsme si udělali takový povalečské filmy, nezdravé jídlo, prostě všechno co patří k tomuhle povalečství !

Byly jsme zrovna v polovině druhé serie Upířích deníků, když někdo zazvonil

,,Někoho čekáš?‘‘ zeptala se a já pokroutila hlavu na znak nesouhlasu a zatvářila jsem se jako štěňátko, abych nemusela jít otevřít

,,Lenochu‘‘ zavrčela a šla otevřít, já za ní zavolala pouhé ,Děkuju‘

,,Ehm.. přejete si?‘‘ zeptala se mamka, místo pozdravu. To bude nějaký poslíček

,,Ano je tady Katy?‘‘ zeptal se chraplavý hlas a mé srdce vynechalo jeden úder

,,A vy jste?‘‘ zeptala se mamka zdvořile

,,Harry, její ….. přítel‘‘ řekl a já otevřela pusu, přítel to jako vážně?!

,,Oh, ani se mi nepochlubila! Je v obýváku, jdeš dál?‘‘ a to se mám pochlubit s tím, že mě dvakrát znásilnil a i zbil nějaký kluk?! Huh?

,,Vedu návštěvu‘‘ skoro zazpívala mamka a usmívala se jako sluníčko. Sežehla jsem jí pohledem a potom i toho dotyčného, který stál vedle ní a měl ten jeho typický úšklebek. Hned mi hlavou proletěl obrázek Harryho a tý děvky.

Sedl si vedle mě a svou ruku si dal okolo mých ramen, přičemž mi dal lehkou pusu na tvář. Znechuceně jsem se na něj podívala.

,,Tak to vám určitě neřekla, ani o tom přespání‘‘ řekl vyčítavým hlasem a já se zhrozila, jaký přespání?!

,,Dneska měla u mě přespat‘‘ ujasnil jí a usmál se. Já nechci k němu domu, znovu už ne!

,,Neřekla mi to, ale jestli to máte domluvené nebudu vám kazit plány, běž si sbalit‘‘ řekla a nahodila pohled ,to ale miluješ svojí mamku, co?‘ Byla jsem zoufalá! Co teď?

,,Super‘‘ řekla jsem nepříjemně a Harry zesilnil stisk na své ruce

,,Chci říct, děkuju‘‘ zamrmlala jsem a šla jsem nahoru, kde jsem si zabalila a to pečlivě, což znamená nic krátkého, uplého ani hezkého! Na spaní obyčejné dlouhé tričko a legíny, ještě hygienické potřeby a byla jsem připravená. Naposledy jsem jsem zkontrolovala všechno a šla dolů. Mamka a ten bastard si povídali o něčem mě neznámem

,,Jdeme?‘‘ zeptal se Harry. Ne, ne, NE, NE, NE, NE!!

,,Jo‘‘ hlesla jsem a on se zvedl a vzal mi tašku. Oh jaký to gentleman!

,,Papa děti a nezlobte‘‘ zavolala na nás mamka a já jí radši ignorovala. Hned co jsme zavřeli dveře Harry pustil mojí tašku na zem. S povzdechem jsem jí vzala a vydala se za ním.

TO NÁM TO HEZKY ZAČÍNÁ!

Ahojte želvičky! Zlý Harry se zase projevil a ta děvka byla bonus pro mojí trhlou a perverzní holku, která je shodou okolností i moje nejlepší kamarádka a korektorka!

Zbožňuju vás holky, jsem moc ráda za každou hvězdičku a koment! Moc si toho vážím :‘))

Love u!

Katy

Why did you do that ? HS / 13+Kde žijí příběhy. Začni objevovat