Polibek

3.8K 228 4
                                    

"Ehm, Harry? Kam… Jam to jedem?" zeptala jsem se tiše s nepřehlédnutelným podtónem zoufalství a beznaděje.

"Ke mně," odpověděl mi stroze a já se pevně chytila sedačky a pokoušela se myslet na to, co se mnou bude dělat... u něj doma... kde budeme sami... a nikdo mě nebude moct zachránit.

"N-ne já… já." Zhluboka jsem se nadechla, abych měla sílu a taky kyslík, po kterém moje tělo, tak zoufale prahlo.

"Já chci domů," řekla jsem, již pevnějším hlasem. Ale on nezareagoval, jen tam seděl a dál se věnoval řízení.

Zastavili jsme před jeho barákem a já zpanikařila ještě víc. Odpoutala jsem se a než jsem stihla vymyslet nějaký smysluplný nápad na útěk, tak už byl u dveří spolujezdce a nabízel mi pomocnou ruku. Opatrně jsem se, bez jeho pomoci, postavila a snažila se mezi námi udržet, co nejdelší vzdálenost. K mému údivu mě k sobě netiskl, ani nic takového. Jenom zamkl auto a popadl mě za ruku mířící k vstupním dveřím jeho domu.

"Harry!" řekla jsem zoufale, ale on mě nevnímal a dál mě táhl k jeho dveřím. Když už jsme byli před jeho dveřmi, tak jsem mu vytrhla svou ruku z té jeho a připravovala jsem se na útěk, ale moje plány zhatila jeho ruka, která se mi obmotala okolo trupu a násilně mě strčila dovnitř.

"Můžeš se, už kurva uklidnit!" křikl na mě, když za námi zabouchl dveře a přišpendlil mě na zeď.

"Neublížím ti, chápeš!" zavrčel naštvaně, ale zoufale najednou. Chvíli mě sledoval a já se nezmohla na nic jiného, než mu pohled oplácet.

"Tak proč tu jsem?" zeptala jsem se tiše a bylo vidět, jak celý ztuhl.

"To já kurva nevím!" zařval a rukou si frustrovaně prohrábl svoje kudrliny a zatahal za ně.

"Proč mi to děláš?" zašeptal tiše u mých rtů a sledoval mojí reakci.

"Dělám co?" zeptala jsem se ho zmateně. Jeho čelist se napnula a jeho ruka vysokou rychlostí narazila do stěny kousek od mé hlavy. Zajíkla jsem se při pohledu na promáčklou zeď za mnou.

"Všechno! Všechno co uděláš!" řekne, kdybych ho neznala , řekla bych, že to řekl vyčítavě. Ale proč vyčítavě?

"A tím si mě donutila k tomuhle! Teď? Teď se tě kurva nemůžu dotknout bez toho, abys ses bála, nebo ses cukla a víš co? Seru na to!" řekl mi a nedal mi ani čas na hloubání nad hloubkou jeho slov a už svoje rty přitiskl na ty mé, ale ne tak jak to dělával obvykle, dravě a nehledě na city druhých, tohle bylo jiné. Jeho rty jemně přejížděli po těch mých, zoufale se snažíc dostat jakoukoliv odezvu.

Nepřemýšlejíc o tom, co dělám, jsem s ním začala spolupracovat. Nevím, na co jsem myslela, jediné co vím je to, že v tu chvíli jsem jeho rty potřebovala víc, než cokoliv jiného. Tak jsme tam stáli, já opřená o zeď a on tisknouc se ke mně.

Z mého ,,transu'' mě dostala jeho teplá ruka vyhrnujíc moje triko. Rychle jsem se od něj odtrhla a triko dala na své místo, hezky dolů, tam kde mělo být celou dobu. Harry na mě koukal užasle a také nevěřícně, co jsem to já husa udělala? Zhluboka jsem se nadechla, což jsem neměla dělat, jeho omamná vůně mi zatemnila smysly. To takhle voněl vždy? Zatřepala jsem hlavou, musím se dostat z jeho blízkosti.

"Já- totiž, můžu do koupelny?" řekla jsem a můj hlas mě zrazoval. Harry přikývl a já se rychle odebrala do koupelny, kde jsem se pro jistotu zamkla a opřela se zády o dveře. Moje ruka putovala samovolně k mým rtům, na místo, kde byly před chvilkou ty Harryho. Tohle se nikdy nemělo stát! Měla jsem ho nenávidět! Vždyť já ho nenávidím! Zachránil tě před Liamem a poslední dobou se k tobě zas tak hrubě nechoval! Ale to před ním by mě měl zachránit! To on mě zranil nejvíc! Měla bych ho nenávidět!

Moje vnitřní já se doslova rvaly uvnitř mě a já nevěděla co dělat. Můj pohled mi utkvěl na sprše a já k ní přešla a zchodila ze sebe oblečení.

Horká voda mi pomalu máčela vlasy a já pomalu upadala do krajiny zapomnění.

"Katy?" zavolal na mě Harry a já sebou leknutím cukla, tvrdý dopad do reality.

"Ano?" zakřičela jsem na něj nazpátek.

"Oblečení ti nechávám přede dveřmi!" informoval mě a já řekla jenom tiché ,děkuju', ale věděla jsem, že mě slyšel. Vypla jsem sprchu a zabalila jsem okolo sebe ručník. Opatrně jsem odemkla a vykoukla zpoza dveří, jestli je vzduch čistý. Kupodivu tady Harry vážně nebyl a já se nahnula, abych zvedla oblečení, které leželo na zemi. Bylo to Harryho tričko a nějaké legíny. Vážně by mě zajímalo, kde ty holčičí věci bere…. I když vlastně ne, radši nezajímalo. Oblíkla jsem se do toho a rukou si lehce pročesala svoje mokré vlasy, vonící po Harryho šamponu.

Otevřela jsem dveře. Tak jo, nádech a výdech… to zvládnu! Povzbuzovala jsem se, pomalým krokem míříc do obýváku, kde jsem předpokládala, že bude. A nemýlila jsem se, seděl na sedačce a sledoval televizi, které jsem nevěnovala doslova žádnou pozornost. Chtěla jsem si sednout do křesla, ale zastavila jsem se v polovině kroku, když se na mě Harry koukl a poklepal na místo vedle sebe. Byla jsem nesvá při představě, co mi všechno může udělat ve vteřině a já budu naprosto bezmocná.

"Sedni si sem," řekl a jeho hlas byl mírný a podmanivý. Zhluboka jsem se nadechla a zatnula pěsti. Ukaž mu, že jsi silná! Volalo mé podvědomí, ale každým krokem, co jsem mu byla blíž se moje nebojácnost vytrácela. Opatrně jsem si sedla v bezpečné vzdálenosti od něj. Povzdechl si a přitáhl si mě k sobě a svou ruku přehodil přes moje rameno. Byla jsem jako na trních a pozorovala jsem jeho ruku, kdyby se náhodou pokusila o něco víc. Po zhruba pěti minutách, když jsem se přesvědčila o tom, že se nic nechystá udělat, jsem se trochu uvolnila a nepatrně se opřela o Harryho, který se spokojeně usmál.

Svojí pozornost jsem přesunula na televizi, Harry se koukal na nějaký pro mě nudný fotbalový zápas a já si povzdechla a automaticky jsem svojí hlavu položila na Harryho rameno, trochu jsem vzhlédla, jestli nebude protestovat. Byl ticho a sledoval televizi, možná si toho ani nevšiml. Svou hlavu jsem znovu opřela o jeho rameno a pořádně se uvolnila. Chvilku jsem sledovala ten fotbalový zápas, který mě doslova nudil, a tak jsem radši zavřela oči a vdechovala jeho vůni, která byla pro mojí smysl jako ukolébavka.

Další díl přidám hned ;)

Why did you do that ? HS / 13+Kde žijí příběhy. Začni objevovat