Osm dní….. už je to osm dní, od doby kdy jsem se psychicky zhroutila a Harry mě utěšoval, není to ironické? Kluk, který vám ubližuje vás najednou utěšuje? Moje zmatení se ještě prohloubilo, když jsem se ráno probudila sama zachumlaná v posteli. No každopádně se od té doby neozval a já upřímně nevěděla, jestli být ráda, nebo ne. Jasně, že bych měla být ráda, že už mě nechal zase volně dýchat, ale přece jenom!
Zkrátka jsem, už od mala věřila, že v každém je alespoň kousek dobra, a i když je často zamknuto hluboko uvnitř v červy prolezlé duši……. Pořád tam je a čeká, až se bude moct projevit. To milé gesto od Harryho bylo taky takové projevení jeho hodné stránky…….. nebo si to možná namlouvám a on jen nechtěl, abych vyváděla a připadalo mu to otravné.
„Kate?‘‘ ozvalo se vedle mě a já s sebou polekaně trhla. Liam si mě prohlížel a já se jenom nevině usmála a pokrčila rameny……
,,Ptal jsem se tě, jestli máš večer čas? Kamarád pořádá party snad pro celý Londýn, tak jsem si řekl, jestli půjdeš taky?‘‘ zeptal se a usmál se na mě. Na poslední party na které jsem byla Harry skoro zabil Nialla. Nemysli na Harryho!! Okřikl mě můj vnitřní hlas.
,,Uh.. asi ne, víš já nejsem moc typ na party‘‘ snažila jsem se z toho vykroutit, vážně se mi tam nechtělo a co když tam bude ta děvka Shannon? Ty její kilometrové gelové nehty, ksicht namalovaný jak plátno a černý vlasy….. fajn její vlasy byly úžasné, ale jen vlasy!
,,Kate no táááák, bude sranda‘‘ začal mě přemlouvat, tohle už znám!
,,Souhlasíš? Tak dobře čekej mě v sedm‘‘ řekl a sbíral si své věci, aby mohl co nejrychleji odejít.
,,Ale….‘‘ Byla jsem přerušena jeho, až přeslazeným hlasem.
,,Si zlatíčko‘‘ A než jsem se mohla cokoliv namítnout, byl v tahu a já neměla jinou možnost. No vlastně měla, nejít, ale to bych Liamovi neudělala. Asi to budu muset přetrpět.
Nasadila jsem si sluchátka a s povzdechem jsem se vydala domů, spíš do toho domu nudy, kde jediným obyvatelem jsem já a moje myšlenky, které mě někdy přímo žerou zaživa a přes všechnu mojí odhodlanost se přes všechno dostat….. mě zkrátka pohltí.
………………………………..
Zavřela jsem vstupní dveře, pohled mi hned uvízl na Harryho converskách, které mě přímo bodaly do očí… je možné, aby jste k botám cítili takovou nenávist? Chvíli jsem na ně upřeně dívala. Ukáže se ještě někdy? Budu doufat, že ne! Ale co když jo? Bude akorát naštvaný. Přel se se mnou můj vnitřní hlásek a já nad tím mávla rukou, nechám je tam …. Zatím.
Zapípal mi mobil, nová SMS od Liama
Opovaž se nepřijít – Liam ;)
Zasmála jsem se a ihned mu odepsala.
Půjdu, i když nerada. Vyzvedni mě v sedm – Katy
Zmáčkla jsem tlačítko odeslat, a pak mě to trklo, co si obleču? Rychle jsem přiběhla ke skříni a hledala nějaké vhodné oblečení na party, jenže co se sakra nosí na party? Šaty? Triko a Kalhoty? Sukně? Huh?
Nakonec jsem jsem si obléhkla to, co mi přišlo nejvhodnější (http://data.whicdn.com/images/34595494/tumblr_m8imxlGGtl1qbwiabo1_1280_large.jpg), bylo to jednoduché, ale mně se to prostě líbilo! Šla jsem si ještě zvýraznit svoje, již tak vlnité vlasy, lehce jsem se namalovala a byla jsem hotová. Bylo 18:57 a já jsem na sebe byla v tuhle chvíli patřičně hrdá.
ČTEŠ
Why did you do that ? HS / 13+
FanfictionByl pro mě, jako droga. Ničil mě zevnitř, ale já se i tak při každé další dávce cítila víc živá. WARNING: Příběh obsahuje násilí, sexualitu, vulgarizmy #2 In TeenFiction - Best posture