Harryho oči se setkaly s těmi mými, potom se zaměřil na Liama a zřejmě mu došlo k čemu se chystá. Jeho zelená barva v očích viditelně zčernala, jeho rysy ztvrdly a on se rozešel směrem k nám s výrazem rozzuřeného býka. V tu chvíli jsem byla snad poprvé ráda, že jsem ho potkala.
Liam mě zatáhl za ruku a já byla nucena ukončit oční kontakt s Harrym a kouknout se mu do očí. Hned své rty přesunul na ty mé, chutnaly po vodce a já měla jediné přání, aby Harry už přišel!
Najednou někdo odtrhnul Liama ode mě a já pocítila svou vytouženou svobodu, spadla jsem na kolena a pokoušela jsem se uklidnit. Nechtěla jsem se ukázat před Harrym slabá, zhluboka jsem se nadechla a setřela si slzy a sledovala scénku, která se odehrávala přímo přede mou.
Harry seděl na Liamovi a mlátil ho hlava, nehlava. Vypadal jako v transu, jeho černé oči sledovaly jenom jeho zbité tělo a jeho duše chtěla jenom jedno…. Jeho mrtvého. A i když, to co mi chtěl udělat, nebylo vůbec přijatelný, Harry udělal i horší věci a navíc k tomu nebyl opilý, nechci tím Liama omlouvat, ale kdybych Harryho nechala budu si to dokonce života vyčítat.
,,Harry‘‘ hlesla jsem a doufala, že mě uslyší a přestane, ale jediné čeho jsem docílila, bylo to, že Harry začal Liama bít ještě rychleji a s větší silou. Zvedla jsem se ze země a přispěchala jsem k nim a položila jsem svou ruku opatrně na Harryho rameno, cukl s sebou a já rychle stáhla svojí ruku k tělu. Zhluboka jsem se nadechla.
,,Harry, Harry přestaň! Zabiješ ho!‘‘ zařvala jsem na něj dvě poslední slova a on přestal a svůj pohled zaměřil na mě, byl plný nenávisti a zloby. Takový pohled jsem u něj nikdy neviděla, ať byl naštvaný sebe víc. Harry si změřil Liama a pomalu se zvedl a šel směrem ke mně a natáhl ke mně svou ruku, na znamení, abych šla s ním. Prohlédla jsem si Liama a představila si, co by dělal, kdyby ho Harry nezastavil. Zavřela jsem oči a svou ruku jsem vložila do té jeho. Začal mě tahat směrem ven z téhle zatracené party. Venku bylo konečně míň lidí a ze mě opadla, alespoň část těch negativních myšlenek, které se mi tvořily v hlavě.
………………………………….
Harryho auto zastavilo před mým domem a já se na něj poprvé za celou cestu podívala. Všimla jsem si natrhlého rtu a z nosu mu tekla trocha krve. Zamračila jsem se při představě, že tohle se mu stalo jenom kvůli mně.
,,Nechceš…… nechceš jít nahoru‘‘ vysoukala jsem ze sebe nervozně, jasně že si ho nepustím k tělu, ale chci mu alespoň trochu ošetřit rány… pochybuju, že on by si na to udělal čas.
,,Chci ti jenom trochu ošetřit rány‘‘ obhájila jsem svůj předešlí argument a koukala jsem mu nebojácně do očí, abych zakryla svou nervozitu. Harrymu se na rtech usadil ten jeho povýšenecký úškrn a já se zamračila.
,,Víš co? Zapomeň na to‘‘ řekla jsem trochu naštvaně a chtěla odejít z toho zpropadeného auta, které je naprosto božské.
,,Půjdu moc rád‘‘ chytl mě za ruku a usmál se na mě. Měla jsem sto chutí mu říct ,,naser si!‘‘, ale při pohledu na jeho nos, z kterého pořád tekla krev jsem si jenom povzdechla a chtěnechtě jsem to překousla. Otevřela jsem dveře od auta a šla do domu, otočila jsem se, abych zjistila, kde je Harry. Málem jsem vyletěla z kůže, když jsem zjistila, že byl hned za mnou, rychle jsem odskočila a narazila do dveří, nad čím se Harry začal smát. Sklonila jsem svojí hlavu. Radši jsem se rychle otočila a odemkla dveře do našeho domu a zavedla Harryho do mého pokoje.
,,Počkej tady‘‘ řekla jsem mu a šla do koupelny pro lékárničku a ubrousky, které jsem namočila ve vodě. Došla jsem do pokoje, kde Harry poslušně seděl na posteli a o nic se nepokoušel….. tady něco nesedí!
Sedla jsem si k němu co nejdál, jak to šlo, ale taky tak, abych rukama dosáhla na jeho obličej. Začala jsem s nosem, kde jsem otřela krev, která byla všude okolo a dala jsem mu do něj vatičku, abych zastavila krvácení. Potom jsem se zaměřila na jeho ruce, respektive na jeho kloubní hrany, které byly od krve a často od neustálého bouchání od jeho vlastní krve, protože na většině měl roztrhlou kůži. Vydezinfikovala jsem je a potom jsem se přesunula na část obličeje, kterou jsem si úmyslně nechala na posledy, natržený dolní ret. Otřela jsem přebytečnou krev a potom jsem si na vatičku dala trochu dezinfekce a přiložila jsem jí na jeho roztržený ret. Sykl bolestí, ale nijak to nekomentoval….. Vlastně když o tom přemýšlím, tak co se s nim vlastně stalo?
,,Hotovo‘‘ řekla jsem a šla uklidit lékárničku a vyhodit ubrousky od krve. Šla jsem k němu zpátky a sedla jsem si ještě dál něž před tím.
,,Ehm…….. děkuju‘‘ promluvila jsem po chvilce nesnesitelného ticha.
,,Jo….. nemáš za co‘‘ řekl a zase se ponořil do proudu svých myšlenek. Jak se slušně vyhazuje člověk z bytu? Vážně nepotřebuju, aby se naštval a udělal něco, před čím mě z nepochopitelných důvodu zachránil.
,,Asi bych měl, už jít‘‘ řekl po další chvíli ticha a já jenom nervozně přikývla.
,, Zítra tě vyzvednu po škole‘‘ oznámil mi, jako kdyby to byla samozřejmost…. Starý Harry je zpátky.
Doprovodila jsem ho před dveře, kde na mě začal koukat, asi něco čekal.
,,Co je?‘‘ zeptala jsem se ho nechápavě.
,,No minule, když jsem tě zachránil, tak jsem dostal pusu na tvář‘‘ jo dostal… to byla ta největší hovadina, co jsem kdy udělala! Odfrkla jsem si, když nastavil tvář, měla jsem sto chutí mu jednu plesknout! Jo zachránil mě, ale víckrát mi ublížil, než zachránil. To on zřejmě s radostí opomíná.
,,Já stejně tu pusu dostanu‘‘ zašeptal mi hrozivě do ucha a přisál svoje rty na ty mé. Stála jsem jako socha a sledovala Harryho oči zblízka, které mě sledovaly taky. Bylo to nanejvýš nepříjemné, měla jsem pocit, jako kdyby mi viděl přes oči až do duše. Svoje ruce jsem dala na Harryho hrudník a odtlačila jsem ho od sebe, což jsem se docela divila, že se nechal.
,,Měj se‘‘ řekla jsem mu a naznačila tím, že by měl už jít. Harry se zasmál, líbnul mi ještě malou pusu a odešel. Rychle jsem zavřela dveře a oddechla si.
,,Katy?‘‘ zeptal se někdo za mnou a já poznala podle hlasu Sarah, otočila jsem se na ní a nahodila falešný úsměv.
,,Co se děje?‘‘ zeptala jsem se jakoby nic a šla jsem k ní blíž.
,,To byl Harry? Harry Styles?!‘‘ zeptala se se zvýšeným hlasem a já nechápala o co tady jde. Přikývla jsem.
,,Si v pohodě? Udělal ti něco?‘‘ přišla ke mně blíž a prohlížela si mě.
,,Jo, jo jsem v pohodě. Proč? Odkud ho znáš?‘‘ zeptala jsem jí a měřila jsem si jí pohledem.
,,To je jedno, prostě ho znám! Bereš od něj něco?‘‘ zeptala se mě a začala se mnou třást.
,,Co? Panebože ne!‘‘ řekla jsem a odstrčila jsem jí od sebe.
,,Proč se vůbec staráš? Nikdy ses o mě nestarala, byla jsem ti ukradená‘‘ obvinila jsem jí a ona chvíli nic neříkala.
,,Drž se od něj dál Katy, není to dobrý člověk‘‘ ignorovala mojí poslední větu a potom odešla někam nahoru.
Fajn, tak teď fakt nevím co se děje.
Ahoj lidi :)
před dobou jsem začala psát tuhle FF-ku sem http://onedirection-ff.blog.cz/rubrika/why-did-you-do-that, a tady sklidila větší úspěch něž tady, takže jsem se rozhodla, že jestli se to tady nerozjede do cca 20 dílu, tak seknu s wattpadem :/
Je mi to docela líto, protože jsem zašínala s cílem psát jen sem, ale co se dá dělat? :(
Pro další díl 3+ hvězdiček
Katy
ČTEŠ
Why did you do that ? HS / 13+
FanfictionByl pro mě, jako droga. Ničil mě zevnitř, ale já se i tak při každé další dávce cítila víc živá. WARNING: Příběh obsahuje násilí, sexualitu, vulgarizmy #2 In TeenFiction - Best posture