Introduction

6.5K 336 98
                                    

Kim NamJoon / RapMon
Nama aku Kim NamJoon. Kawan² ku ft musuh² aku semua panggil aku RapMon. Supaya senang sikit dan tak macam nerd. Aku leader grup BTS. Apa itu BTS ? Bank Tong Sampah ke ?? Hui~ aku paling pantang nama grup aku dihina. Tu semua musuh aku namakan. Ingat dia punya grup hebat sangat ke ?? Mati aku kerjakan. Nak tau BTS tu grup apa ?? Nanti korang tau sendiri la eh ?
BTW~ sekolah ?? Kau ni, bikin lemah semangat aa~ Heh, aku nak cakap satu benda jelah yang selalu aku guna. School~ you got no jams !!

Kim SeokJin / Jin
Annyeong, nama aku Kim SeokJin. Nak senang panggil aku Jin tapi bukan setan kay~ ( kes nama dia diejek time sekolah baru ). Aku senior dalam member aku. Umur ?? Takyah tahu ! Kau sebok apahal ?! Aku nak bagitau satu rahsia. Aku minat .... PINK !!! Hahahah~ terkejut tak ?? Opkos la kann >...<
Pandangan aku tentang sekolah ?? Bagi aku la kann... sekolah tu tempat aku menjadi popular memandangkan aku paling handsome dalam sekolah ni.. *pandang Jimin* Yaa.. aku paling handsome sejak aku dilahirkan lagi. Hahaha !! Napa ?? sentap ?? ada aku kesah ke saiyang ??

MinYoonGi / Suga
Aku MinYoonGi. Panggil aku Suga. Jangan banyak soal. Aku digelar swag dalam sekolah ni. Kalau nak panggil aku swag pun takpaa... aku izinkan. Tapi kalau kau panggil aku macam².. alamatnya bincang di tandas. Aku selalu main bola keranjang kalau ada free. Dan time tu la banyak yeoja singgah ditempat tu. Heh~ macho juga aku. Itu ja dari aku.
Sekolah ?? no komen pasal tu. Swag !!

Jung HoSeok / J-Hope

Haiii !!! Nama aku Jung HoSeok.. Susah ? Panggil J-Hope je.. Hebat tak nama aku ? Aku tau.. Aku suka dance. Kau nak tau tak ? Dulu.. Aku malas nak sekolah. Tapi kann.. Sejak aku jumpa member² BTS ni.. Aku nak fullkan kehadiran aku.. Tapi jangan salah faham pulak ya. Aku bukan budak nerd. Nasib baik sekolah ni ada kelab dance and if tak, jangan harap la nak tengok muka aku kat sekolah. Tu je lah..
Sekolah ?? Kan dah aku ckp tadi.. Tapi tak palah.. Aku tau kau tak fokus sangat sebab aku handsome ( BTS : eiii~~ mau muntahhh !!) Apa? Banyak apa yeoja kata aku macho.. Jelly aa tuu.. Ni, aku just cakap seperkara ja.. Sekolah buat aku panas !!! *bow* kamsahamida...

Park JiMin / JiMin
*pandang Jin* ( Jin : apa yg kau perlihatkan? Sentap eh?) Tak.. Rasa terhina. Hai.. Nama aku Park JiMin.. Panggil aku Jimin je.. Aku tak macm dorang ada stage name sendiri.. Ciri² aku ? Alaa.. Senang jelah. Muka aku langsung tak ada copy kat sekolah so kau boleh kenal aku .. Hahaha.. (JH: memang tak sama sebab muka kau ganjil) okay.. Agak deep disitu tapi tak apa.. Aku dah biasa dah..
Sekolah ? Tak tau. Oh.. Yang aku tau sekolah tempat aku jadi popular.. Ya, popular...

Kim TaeHyung / V
Huh ?? Aku ka ?? (RM : yaa, kau. Cepat sikit) alaa.. Jungkook la dulu. (BTS : PALLI !!! ) okay, okay,, hmm. Dah ready ? Okay.. (RM : *geleng kepala*) nama aku Kim TaeHyung. Dah. * bangun* (BTS : hoi ! Kau mau pergi mana?? ) aku nak sambung tidur aku balik la. Apa lagi ? (SG : kau nak hidup lagi ke tak ? Kau duduk balik kat sini.) Haish.. Kena juga ke? Okay².. *duduk balik* sekali lagi ya. Annyeong *bow* nama aku Kim TaeHyung. Kawan² aku panggil aku V je.. Kenapa V ? Sebab nama aku susah nak diingat. Aku pun tak tahu kenapa. Cikgu² pun panggil aku V sebab nama aku susah. Aku pernah tanya mak aku.. Tapi aku lupa la apa maksudnya sebab aku tak faham. Hobi aku ? Kau tanya sendiri Suga hyung apa hobi aku sebab hobi aku banyak.
Sekolah ? Tempat kedua aku untuk tidur selain dirumah. Kkeut !!

Jeon JungKook / Jungkook
Hehehe.. Annyeong *bow* (JM : aiii.. Uri jungkookie.... Kyeoptaaa) Park Jimin !! Boleh diam tak ? (JM: mwo ??! Kau panggil aku begitu je ? Sampai hati kau yaa..) Whatever.. (RM : Jimin ! U got no jams) pedulikan. Okay.. Nama aku Jeon Jungkook. Panggil Jungkook je.. Tak payah susahkan badan. Aku ni di kira muda la dalam grup ni. (BTS : muda yaa..) Heh, Apa lagi? Tu jelah.
Sekolah ? No komen la pasal tu. *pandang Suga* SWAGG !! ( SG : weii !! Apasal kau ambil trademark aku?) Kenapa ?? Tak boleh ?? Okay bye.. KKKEEEUUTTT !!

The Intro..
Thanks for reading... :*

[C] 𝚂𝙲𝙷𝙾𝙾𝙻 𝙼𝙸𝚂𝚂𝙸𝙾𝙽 ; 🄱🅃🅂Where stories live. Discover now