Fazree dah pun menunggu BTS bersiap di atas. Mereka turun dengan pakaian sekolah putih hijau serta nektai biru. Agak kemas sikit.
"Baju tolong tuck in.."
"WHATTT !!!!"
Skip
Hari ini merupakan hari pertama BTS bersekolah. SMKSP, dengan bangunan setinggi 4 tingkat, 4 blok, beberapa pondok cendawan, gelanggang bola tampar, dewan dan padang sekolah. Mereka turun dari kereta dan masuk ke perkarangan sekolah.
"Woi Fazree ! Kau dah gila ke ?" kata Rapmon.
"Apa yang gila ?" tanya Fazree.
"Gelap ni.. Baru pukul 7 tepat.." rungut Rapmon.
"Gelap apanya.. Kau dah rabun ke ? Dah.. Ikut aku ke pejabat.." kata Fazree lalu berjalan ke arah pejabat sekolah. BTS hanya ikut Fazree dari belakang.
"Boleh tahan juga sekolah ni.." bisik Jin.
-Kelas 3A-
Kelas dalam keadaan hingar bingar. Waktu sekarang subjek BI, Cikgu Adri."Woi~ panggil la cikgu~" kata Saza, budak diva dalam kelas.
"Tak payah panggil. Tu cikgu dah datang.." kata Ali yang dari tadi berdiri di pintu.
"Wei~ cikgu macam bawa budak baru la wei.." kata Abu, kembar Ali yang sama² berdiri di depan pintu.
"Cikgu ! Cikgu !" kata pelajar yang lain lalu duduk di tempat masing². Kelihatan Cikgu Adri dan 7 pelajar baru masuk dalam kelas 3A.
"Stand up class ! Good morning sir !!"
"Good morning , sir !!"
"Wow~ amazing nerd~~" bisik Suga. Yang lain hanya tersenyum sinis ke arah pelajar kelas 3A.
"Ni, sekolah menengah ke tadika.. Comel je kelas ni.." bisik Jungkook.
"Morning. Sit !!"
"Thank you, sir !"
"Sebelum kita mulakan kelas, kita ada pelajar pertukaran dari Korea Selatan. Mereka dari Sekolah Menengah Inkigayo yang dihantar khas ke sekolah ini. Harap kamu boleh berkenalan dengan mereka."
"WOW !! Kelas kita ada orang korea ! Nobody nobody but you.. Yeah !! Wei~ Hara ! Tegur la dorang.. Dorang dari Korea tau." kata Zamri, budak yang paling bising di dalam kelas. Zamri sengaja mementionkan nama Hara kerana Hara peminat tegar K-pop dikelas. Pelajar kelas 3A hanya ketawa melihat gelagat Zamri dengan badannya yang bersaiz besar menari ala K-Pop. Hara hanya menjeling kearah Zamri yang sibuk menari di tempat duduknya.
"Dah Zamri. Jangan nak berKpop pula disini.. Sekarang waktu BI" kata Cikgu Adri.
"Okay sir. Memandangkan sekarang kelas BI, mari kita bernyanyi~ " kata Zamri. Ketawa kini meletus. BTS hanya berdiam diri dan kadang kala hanya tersenyum sinis melihat gelagat Zamri.
"Apa yang budak gemuk dimerepekkan tu.." kata Suga merungut. Dia langsung tak faham kenapa mereka ketawa terbahak-bahak. Adakah mereka ketawakan BTS ? Fikir Suga. "sh**"
"Dah, diam semua. Okay, perkenalkan diri, yang sebelah sana~" Cikgu Adri memberi peluang kepada V yang berdiri pegun di bahagian kanan.
"Me ?" kata V.
"Yes, whats ur name ?
"My name Kim TaeHyung."
"What should me and ur friends call u ?"
"Huh ?"
"Dia cakap, biasa kau dipanggil nama apa.." kata Rapmon membantu keadaan.
"Err.. V. *buat peace* " kata V lalu menayangkan giginya.
YOU ARE READING
[C] 𝚂𝙲𝙷𝙾𝙾𝙻 𝙼𝙸𝚂𝚂𝙸𝙾𝙽 ; 🄱🅃🅂
HumorWhen BTS got transfered to.... MALAYSIAN SCHOOL (Malay fanfic so dont get confused) highest ranking : #2 in Humor (170406) ♥ Start - 16 Dec 2015 End - 9 Aug 2017