KRINGG~
Loceng rehat menghentikan lamunan aku yang entah sampai mana. Dah berjanggut bertongkat aku tunggu Amy disini.
"Hoi Jung Fazree!! Menong jao~ nampak ? Kau menong sapo tu ?" Tetiba Hana tegur aku dari belakang. Hish minah ni...
"Aku mana ada menong jaoo~" aku menoleh dan melihat Hana dengan yeah~ macam biasa... 2 buah novel dengan ketebalan 10 inci. Kalah heels akak aku.
"Eleh... nak menafikan fakta pulak.. " kata Hana terkekeh disitu.
"Dah... jomlah masuk kelas..." aku jalan mendahului Hana dan dia dibelakang aku.
Setibanya aku dikelas, mata ku terhenti di suatu sudut iaitu ditempat BTS. Aku lihat mereka... ada yang tidur, baca buku... kejap. Baca buku? Woah... rajin babun satu ni. Dan aku relise something....
mana Jimin dan Hoseok ?
Dah masuk kelas takkan masih lepak pulak. Kalau lepak pun... mesti takda babun babun ni semua. Okay, aku tau agak kasar disitu.
"Namjoon ! Mana Jimin dan Hoseok ?"
"Entah... "
"Aih.. kamu kan sehati sejiwa. Takkan tu pun tak tau dorang kat mana? Sekarang ni—"
"Shutshutshutttt~" Namjoon meletakkan jarinya di bibir aku tanda suruh senyap. Dah kenapa dia ni ?
"Jimin dan Hoseok....."
Nobody's POV
Hoseok dan Jimin berada di sebuah bilik iaitu bilik tarian. Kosong. Di bilik itu terdapat dinding cermin yang agak besar, dan berhabuk.
"Agaknya, bilik ni tak digunakan dah..." kata Hoseok setibanya mereka masuk dalam bilik tu.
"Yeah... berhabuk.. hyung !!" Jerit Jimin setelah melihat something berdekatan kaki Hoseok.
"Apa ? AAAHHHHH !! LIPAASSSS !!" Jeritan Hoseok lebih nyaring daripada Jimin. Jimin hanya terkekeh melihat Hoseok seperti monyet terlepas dari zoo.
"Huehuehuehueee~"
"Jangan la terkekeh kat situ... bunuh la lipas tuuu~" Dengan sekali pijak... lipas tu pun dah penyek. Jimin memegang sesungut lipas itu dan buang ke dalam tong sampah.
"Itu pun nak takut... apa la kau ni.."
"Hish.. diam la kau!!"
"Ehem !!"
Jimin dan Hoseok terkejut dengan deheman seorang lelaki. Mereka menoleh dan melihat seorang lelaki lengkap denga baju kemeja. Lagak seperti cikgu.
"Apa kamu buat kat sini ? Kamu sekarang waktu apa ?" Kedengaran suara cikgu itu bergema di bilik kosong itu.
"Ka-kami... kami..."
"Kamu pelajar pertukaran tu kan ?" Soal cikgu itu.
"I-iyaa... sae-cikgu.. ma-maafkan kami, kami tak sengaja masuk dalam bilik ni.."
"Kamu, mari sini !!" Hoseok dan Jimin hanya menurut sahaja dan datang menghampiri cikgu itu.
"Saya maafkan kamu, tapi.... kamu kena bersihkan bilik ini. Sebagai denda.."
"Oh mann~ denda lagi..." rungut Jimin. Hoseok yang kaku berdiri disebelah Jimin menyiku Jimin agar jaga perlakuan. Jimin hanya jeling dan tunduk.
***
Sudah setengah jam mereka mengemas bilik itu. Cikgu tadi itu kemudian datang kembali setelah menghilang setengah jam yang lalu dan membawa beberapa barang.
YOU ARE READING
[C] 𝚂𝙲𝙷𝙾𝙾𝙻 𝙼𝙸𝚂𝚂𝙸𝙾𝙽 ; 🄱🅃🅂
HumorWhen BTS got transfered to.... MALAYSIAN SCHOOL (Malay fanfic so dont get confused) highest ranking : #2 in Humor (170406) ♥ Start - 16 Dec 2015 End - 9 Aug 2017