FAZREE

848 74 11
                                    

Author POV

Fazree dan Hoseok berjalan naik ke atas menuju ke bilik namun, apabila Hoseok berhenti di hadapan bilik BTS...

"Ish ish haoo hiyaarrkkkk!!!" Hoseok melepaskan geramnya di depan bilik BTS itu. Geram sangat le tu.

"Dah dah le tuu~ kau tak penat ke? Huuaarghh haku mengantuk sangat ni so jangan nak buat ribut kat sini..." kata Fazree yang mungkin dalam kedaan separa tidur.

"Ish kau apa tau diam jelah..." kata Hoseok geram.

"Hek eleh aku pulak yang kena..."

"Ok ok sekarang ni kau nak tidur kat situ atau apa? Aku ok je kalau tidur sorang-sorang kat situ... aku alu-alukan..."

"Aku lupa yang bilik aku macam tongkang pecah seribu komfem kena bebel ni kalau dia masuk..."

flashback

"Eiii Taewon-ahh~~ kenapa bersepah ni?"

"Alaa... Taewon malas la nak kemas... "

"Ish ish ish pemalas la kau. Dah jom! Kita kemas sama-sama!!" Hoseok menarik tangan Taewon. Taewon hanya mengikutnya walaupun dalam hati agak malas.

"Ok! Kau kemas situ, aku kemas sini? Deal??"

"Kalau kemas nanti bolㅡ"

"Tak boleh!! Kalau kau taknak kemas... aku taknak datang rumah kau lagi!!"

Taewon melihat Hoseok yang kini memaling mukanya kearah dinding. Taewon mengeluh dan membetulkan kedudukan kaca matanya.

"Hmm yelah..." Jawab Taewon malas.

Hoseok memusing badannya kearah Taewon dan memberikan senyuman riangnya kepada Taewon. Taewon pun membalas senyuman itu dan bergerak menuju tempat yang dia ingin kemas.

End Flashback

"Kalau kau nak tidur sangat takpayah la nak kaku berdiri macam tu..." kata Hoseok mengejutkan Fazree dari lamunannya.

"Eii aku manada tidur! Akuㅡ"

"Dah jom! Aku nak tidur ngantuk sangat..." Kata Hoseok lalu masuk ke bilik Fazree. Beberapa saat Hoseok masuk ke bilik itu....

"FAZREE~~~ !!!!!"

"Mati la aku..."

***

Fazree POV

Hari ni hari sabtu. Macam biasa...

Terpaksa layan babun tujuh ekor tu semua selama 2 hari cuti sekolah setiap minggu.

Haih....

Penat aku dibuatnya. Lagi-lagi semalam. Terpaksa kena kemas bilik aku. Kalau bukan pasal 'kuda' tu nak tumpang tidur tak ingin aku nak kemas.

Well, bilik aku. Suka hati aku la nak buat apa kan....

Tapi nasib baik dia tolong aku. Maklumlah rating keserabutan bilik aku dalam 98.5 peratus. Agak dalam setengah jam kena kemas.

[C] 𝚂𝙲𝙷𝙾𝙾𝙻 𝙼𝙸𝚂𝚂𝙸𝙾𝙽 ; 🄱🅃🅂Where stories live. Discover now