-KakaoCafe, Apgujeong, Gangnam-
"Kenapa saem pindahkan kita ke sekolah lain? Sekolah jauh pulak tu.." Kata Jin mengeluh.
"Ya.. Tapi aku suka.." Kata Jimin kesukaan.
"Kenapa pulak kau suka??" Tanya J-Hope sambil menghirup jus Oren.
"Yalah.. Saem tempatkan kita sekolah diluar negara beb. Luar negara !"
"Memanglah luar negara tapi kau tau negara apa ditulis disitu ? Malaysia ?! Tau ? M-A-L-A-Y-S-I-A !!" Kata Suga sambil mengeja nama Malaysia.
"Yang aku tau tentang negara tu, panas.." Kata Jungkook.
"Panas ? Biar betul ?"kata J-Hope terkejut.
"Macam tulaa.. Tapi yang pasti musim disana taksama dengan musim disini.."
-Inkigayo High School-
-B.A.P Room-"Weh, weh !! Kau ada dgar cerita tak?!" kata Himchan dengan membernya, B.A.P .
"Huh ? Cerita ? Apa ?" kata Jongup lalu mencabut earphone dari telinganya.
"BTS nak pindah sekolah weii~ ! " kata Himchan.
"What ? Kau biar betul ??" kata Yongguk trrkejut.
-AOA Room-
"Nan neomu singkunghae~ pap pap !!""Attention girls ! We have a hot gossip !!" kata Choa dengan lagaknya.
"Huh ? What ?" kata Jimin, lalu mematikan muzik.
"BTS dah nak pindah dari sekolah ni.."
"So ?" kata member yang lain.
"So~ tak dalah penyangak kat sekolah ni.. Hahaha~" kata Choa.
"Tapi~"
"Tapi kenapa Chanmi ?" tanya Hyejeong.
"V pun ikut sama la kan ?" kata Chanmi.
-GOT7 Room-
"BTS akan pindah sekolah ?" kata JB terkejut."Betul hyung. Gara² kes scape pergi karaoke.." kata Bambam.
"Tapi kamu yang lapor dengan Nam saem kan ?" kata JB.
"Huh ? Err.. Ya hyung.. Kami yang lapor" kata Bambam. Tiba² JB berjalan kearah Bambam menyebakan Bambam takut dan tidak dapat larikan diri kerana dihalang oleh dinding. JB mengangkat tangan menyebakan Bambam memejam mata dan hanya menunggu tamparan dari hyungnya. Tetapi...
"Bagus Bambam !! Good Job. Lepas ni dah tak ada penyangak Bank Tong Sampah a.k.a BTS tu.. Buat semak je kat sekolah ni. Jom, kita ajak member lain untuk raikan kemenangan ini.. Jom Bamm~" kata JB sambil menepuk bahu Bambam.
"Huh? Oh yeah~ jom hyung !!"
To Be Continue...
Thanx for reading :*Read.Vote.Comment.
YOU ARE READING
[C] 𝚂𝙲𝙷𝙾𝙾𝙻 𝙼𝙸𝚂𝚂𝙸𝙾𝙽 ; 🄱🅃🅂
HumorWhen BTS got transfered to.... MALAYSIAN SCHOOL (Malay fanfic so dont get confused) highest ranking : #2 in Humor (170406) ♥ Start - 16 Dec 2015 End - 9 Aug 2017