-BTS Room-
"Jangan !! Jangan apa² saya !! Jangan~~!! "
"Tolonglah aku merayu dengan kau.. Tolong lepaskan aku~~!!""Woi !! Korang boleh diam tak ??! Kalau susah sangat bunuh jelah.." Kata RapMon lalu membaling gunting kearah Suga. Dengan sepantas kilat menyilat, Suga terus menangkap gunting itu dengan kemas. Tiba² dengan sengajanya pintu terbuka.
"Wei².. Dah2 la tu lakonannya. Buruk aku tengok korang berlakon gaya begitu. Kayu !! Hahaha !!" Kata J-Hope dengan ketawa. Satu buku telah landing kat muka J-Hope menyebabkan dia berhenti ketawa.
"Kau apa kurangnya.. Ketawa sampai bergegar bilik ni.." Kata RapMon lalu mengemas buku2nya yg berselerak diatas meja. "Korang nak pg kelas tak ?"
"Tak.." Kata mereka yg lain serentak.
"Tak ?"
"Tak.."
"Okay.. So kita nak buat apa?" Kata RapMon untuk kepastian.
"Hmm.. Apa kata kita pergi..... Karaoke !! Nak tak ?" Kata Jin dengan semangatnya.
"Aku setuju.." Kata RapMon. "Korang setuju tak ??"
"Setuju !!" Kata yang lain serentak.
"Sekarang kita waktu apa ?" Kata Jimin.
"Tengah rehat la ahjuma. Kau tak dengar ke bising kat luar ?" Kata Jungkook lalu menarik telinga Jimin hingga merah.
"Okay.. Nampaknya tinggal 1 minit saja lagi untuk masuk kelas. Dah bunyi dah loceng, mari !!" Kata RapMon lalu keluar dan diikuti yang lain. Tiba² Suga perasan yang V tidak ada.
"Weii !! V mana ?"
"Kat bilik la tu.. Belum bangun" kata Jimin.
"Masalah betul la alien tu." Kata Suga lalu pergi balik kat bilik mereka. Terlihat V tengah tidur eye mask dimukanya. "Teruknya muka kau tidur. Weii !! Bangun !!"kata Suga lalu mengetok kepala V. V bangun dengan muka yang blank.
"Ada apa ? "
"Jom kita keluar. Jangan banyak tanya. Ikut je ."kata Suga lalu menarik tangan V. Dengan malas, V hanya mengikut sahaja memandangkan itu Suga. Bukan Jimin. Yaa, bukan Jimin.
"Semua dah ada ? Okay let's go..." Kata RapMon lalu mereka lari menuju ke tempat larian mereka. Di belakang sekolah.
To Be Continue...
Thanks for reading :*
YOU ARE READING
[C] 𝚂𝙲𝙷𝙾𝙾𝙻 𝙼𝙸𝚂𝚂𝙸𝙾𝙽 ; 🄱🅃🅂
HumorWhen BTS got transfered to.... MALAYSIAN SCHOOL (Malay fanfic so dont get confused) highest ranking : #2 in Humor (170406) ♥ Start - 16 Dec 2015 End - 9 Aug 2017