aku membuka halaman seterusnya sambil kek yang aku potong tadi ku suap ke mulut perlahan-lahan. aku letak kotak tadi di kaunter dapur tu.
..... annyeong~
nampak tulisan pun macam tak ikhlas je.
ni aku, yoongi. aku setuju dengan namjoon, memang bangang tahap babun tulis benda alah camni. jangan bagitau seokjin tau.
aku sebenarnya tahap malas aku huish~ kalah badak kat tepi kolam atok kau tu dulu.
atok aku mana ada badak pehal dia kata badak kat kolam atok aku ni.
okay, aku terus jelah eh. kau nampak kalkulator tu kan? aku ganti ngan kalkulator kau yang dulu sebab kau punya haritu... terjatuh dalam jamban. jangan risau, kalkulator tu baru punya tau. belum dimiliki oleh sesiapa pun. bukan macam namjoon, barang orang dikebasnya. mohon jangan ditiru.
aku mengambil kalkulator kat kotak itu dan mengamatinya. memang sah kalkulator baru. yelah, manatau dia kutip balik ke...
kalkulator kau dulu tu aku tak ambik. tak pasal-pasal jadi penemuan tergempar punca tandas haritu tersumbat pfftt~
dan.... aku minta maaf manatau aku ada salah lain ke, aku tercarut ke, aku tersepak ke, atau aku... terrosakkan barang kau... sejujurnya aku nak buat baik tau. aku betulkan segala kerosakan yang namjoon buat tapi aku pulak menambahkan lagi kejahanam barang tu. sorry eh~
dah. tu jelah. aku tulis benda ni pun, entah meremang pulak bulu roma aku. mungkin aku je sorang yang tulis tidak berjela macam dorang. papepun, be a genius swagger like me ㅎㅎ (: -민윤기-
cehh dua kali lima je dia ni ngan namjoon sorang tu. perosak. aku membuka helaian seterusnya....
안녕 태원아~ 난 정호석 입니다아아아아아아~~~
duhh... pehal pulak ni...
ni aku. hoseok. yelah, manatau kau tak boleh baca ayat tu, aku intro balik. hekhek~
kalau aku baca balik halaman sebelum dalam buku ni, semua dok ngaku kesalahan dorang semua. aku pun berfikir, fikir punya fikir punya fikir... aku tak tahu apa yang aku pernah buat jahat kat kau. tak tau pulak aku ni budak baik. cehhh~
tapi... mungkin ada le beberapa aku buat hal. terutama pasal kek tu. jangan salahkan seokjin tau. niat dia baik, aku yang jahat pergi letak serbuk badam dalam kek tu.
dan... aku nak cakap yang sejak aku tau yang kau adalah Jung Taewon tu, jauh disudut aku nak je aku tumbuk muka kau. aku sebetulnya memang marah sebab kau sanggup sorok benda ni, dari pengetahuan aku. dan untuk kejujuran kedua, gambar yang kau tunjukkan haritu, sebenarnya aku dah tengok. dah lama dah. kau ingat tak masa kau tumpangkan aku tidur kat bilik kau sebab dorang halau aku malam tu?
aku cuba mengrefresh otak aku, dan aku ingat adegan tu semua.
aku terjumpa gambar tu, kat sudut meja kau. mungkin terjatuh ke apa sebab gambar tu, masih elok lagi dan tiada kesan habuk pun. awalnya memang aku terkejut sebab macam mana kau boleh ada gambar tu, sedangkan aku hanya kenal kau sebagai fazree. aku fikir, mungkin bukan kau taewon tu. namun, segalanya terbongkar bila kau dan dorang semua pergi balai raya, tinggal aku sorang kat rumah, dan melihat semua frame gambar di rumah atok kau. aku perasan gambar Ryeogook ahjussi ada disitu. tak tahu pulak kau anak ryeogook ahjussi. jahat kau eh. dunia ni walaupun hakikatnya besar gedabak, tapi kecik je rasanya.
pape pun, aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak sebab sudi layan kami semua yang perangai tidak menentu ni. kat dalam kotak tu, ada gambar. gambar waktu kita masa kecik dulu, aku tidak jadi ambil. aku harap kau dapat simpan gambar tu dengan elok... harap kita dapat berjumpa lagi taewon-ah~
YOU ARE READING
[C] 𝚂𝙲𝙷𝙾𝙾𝙻 𝙼𝙸𝚂𝚂𝙸𝙾𝙽 ; 🄱🅃🅂
HumorWhen BTS got transfered to.... MALAYSIAN SCHOOL (Malay fanfic so dont get confused) highest ranking : #2 in Humor (170406) ♥ Start - 16 Dec 2015 End - 9 Aug 2017