Hoseok-ah~ janji ngan aku yang kau tak cari gaduh lagi tau~"
"Alaa.. kalau dorang yang mulakan dulu macam mana? Kenalah lawan!!
***
Author POV
"Hoseok~"
"Hoseok-ah~"
Hoseok hanya duduk terdiam mengenang kejadian tadi.
"Tak tak tak~"
"JUNG HOESEOK!!!??!?!"
"YAAAAHHHHHH!!!!?!"
Namjoon yang dari tadi tidak puas hati tentang kejadian tadi terus menerus mengacau Hoseok.
"Apa lagi~"
"Ye la. Pasal tadi tu. Kenapa kau tak lawan je tadi??"
"Lawan apa tu?" Tiba-tiba Seokjin datang menanya menyebabkan mereka berdua terkejut beruk nak terkentut pun ada.
"Hyung... kau tanya kat Namjoon ni. Aku tak tau~" kata Hoseok sambil kedua tangannya dilambai.
"Hey~ kau juga ikut sekali tau~"
"Oh nonono~ betul hyung aku tak tau apa dia cakap... tanya dia eh..."
"Namjoon.... cakap kat aku lawan apa??" Seokjin mula memberi reaksi yang serius menyebabkan Namjoon gelabah sedikit.
"Oh... err~ alaa hyung. Orang lelaki je yang apa... yang...." Namjoon memukul lengan Hoseok menyebabkan Hoseok terkejut.
"Sakit la.."
"Hah! alaa~ yang tahu pasal hal ni. Jangan nak sibuk laaa~"
Satu tumbukan padu hinggap di pipi Namjoon. Namjoon meraung kesakitan dan Hoseok hanya terkekek di sebelah.
"Kau nampak aku macam yeoja ke sampai kau cakap macam tu??" soal Seokjin keras.
"pffttt HAHAHAHHAHA PADAN MUKA KAU HAHAHHAAHㅡ"
DUSH
"Adeh!! Hyung!! Apasal aku juga kena??" Kata Hoseok terkejut sambil memegang pipinya yang sakit. Merah Ooo~
"Kau dan dia sama ja. Tak ada beza. Kalau aku tahu kamu ada buat tak baik nahas aku kerjakan kamu dua..." kata Seokjin lalu balik ketempat duduknya dibelakang bersebelahan tempat duduk Jungkook. Namun, Seokjin patah balik ke tempat Namjoon dan Hoseok menyebabkan mereka berdua macam biasa....
Terkejut.
"Hey~" Seokjin menarik telinga Namjoon dan Hoseok serentak. Apalagi, meraung macam serigala la mereka.
"Mana Jungkook??"
"Alaa hyu-hyung sakit laa~"
"Hyung~ adeh hyung sakettt~~"
Seokjin melepaskan mereka. Tadinya pipi diraba, kini telinga pula. Kesian je aku tengok...
"Jungkook kat klinik..." Jawab Namjoon selamba.
"Klinik?? Kenapa?"
Namjoon dan Hoseok saling berpandangan.
"Dah kenapa kamu ni saling lihat melihat?? Mana Jungkook????"
"Ni la susah kalau mak datang cari anaknya..." bisik Namjoon yang mungkin didengari oleh Hoseok sahaja.
"Kau la bapanya..." sampuk Hoseok.
"WHAT??? everybody say NUUUU~"
BAPP BAPP
Satu buku landing di kepala mereka berdua. Buku setebal 10 inci.... kamus le tu.
YOU ARE READING
[C] 𝚂𝙲𝙷𝙾𝙾𝙻 𝙼𝙸𝚂𝚂𝙸𝙾𝙽 ; 🄱🅃🅂
HumorWhen BTS got transfered to.... MALAYSIAN SCHOOL (Malay fanfic so dont get confused) highest ranking : #2 in Humor (170406) ♥ Start - 16 Dec 2015 End - 9 Aug 2017