OE 3

2.3K 225 5
                                    

-Bilik disiplin-
"Kamu memang pekak.. Telinga tak pernah bersih 5 tahun. Apa jadi dengan kamu ni ?" Kata Nam saem. BTS hanya selamba berdiri menghadap Nam saem dan Kim saem. Ada yang tersengih sesama sendiri, ada yang teasing sesama sendiri. Mereka langsung tak menghiraukan omelan saem mereka. Kim saem hanya menggeleng melihat gelagat mereka.

"Baiklah.. Kalau begini sikap kamu, saya terpaksa lakukan sesuatu.." Kata Nam saem lalu berdiri mengambil kertas di atas meja. "Kim NamJoon"

"Nae ?"

"Ambil surat ni.."

"Min YoongGi" panggil Nam saem Dan begitulah seterusnya memanggil nama mereka masing2. Setelah mereka mengambil surat itu, masing2 dengan bulatan mata yang besar dan tidak percaya isi dalam surat itu.

"APPAA ?!! BB-BIAR BBETUL ??"
"OH NOOOOO !!!!"
"AKU TAK MAHUUUUU !!!!"
"OH MY SWAG !!!"
"UH ! U GOT NO JAMS !!!"

"Sukahati kamu la nak bilang apa. Keputusan ini telah muktamad dan juga dipersetujui oleh semua pihak." Kata Kim saem yang mengluh sejak dari tadi.

"Tt-tapi saem... Kenapa keputusan ini diluar jangkaan orang ramai?? " kata Jungkook dengan tidak puas hati.

To Be Continue...
Apa yang mereka terima hingga mereka tidak menyangka situasi ini berlaku ? Jawapan ada di next chapter lepas ni..
Thanks for reading... :*

Read.Vote.Comment ^^

[C] 𝚂𝙲𝙷𝙾𝙾𝙻 𝙼𝙸𝚂𝚂𝙸𝙾𝙽 ; 🄱🅃🅂Where stories live. Discover now