On ju naučil žiť, ona ho naučila byť tým, kým v skutočnosti je. On ju naučil nebáť sa, ona ho naučila veriť ostatným. obaja boli stratení... kým nenašli toho druhého.
V minulých častiach: Harry a Liv spolu skočili do priepaste, pri čom sa postupne začali zbližovať a tým skokom začali hrať hru, v ktorej jeden druhého vyzývajú. Liv potom vyzvala Harryho, aby bol sám sebou a nemaskoval sa za niekoho, kým nie je. Večer po spoločne strávenom dni však Harry šiel za Benom, s ktorým sa znova opil a keď prišiel domov, bol drzý k Gemme aj k Liv.
Po tom, čo Harry povedal, Gemma na chvíľu zmĺkla. Otvorenými ústami na mňa pozrela a Harryho, ktorý sa so strašnou opicou tackal po schodoch, si prestala všímať.
"To je taký debil, ten môj brat!" zavrčala, keď Harry zmizol hore schodmi. "Nemyslel to tak, určite to tak nemyslel, len..."
"Ja viem, Gemma, neospravedlňuj sa zaňho," pousmiala som sa na ňu. Nie, žeby to nebolo ako facka, keď Harry povedal, že nekáže, aby som sa starala. Gemma nechcela ísť spať, kým Harry nepríde a ja som ju nechcela nechať čakať samu. Navyše som stále cítila výčitky za to, že nás v parku videli novinári. A tak sme čakali. Myslela som si, že Harry príde ako zvyčajne z týchto svojich opileckých večerov niekedy po pol noci, no vôbec sa neukázal.
"Ale keď to, čo povedal bolo hnusné."
"To bolo, ale nemysli si, že som si za ten čas, čo som tu, nezvykla na túto jeho časť. Prvý týždeň, keď som prišla, došiel opitý trikrát a tiež nebol najmilší. A má pravdu, nekáže mi, aby som sa starala, no to neznamená, že sa nebudem," povedala som. "Ale teraz idem do školy."
"Zlato," Gemma na mňa pozrela, pričom jej zacukali kútiky. "Je tri poobede."
"Tak pôjdem aspoň za Yvonne, kvôli úlohám."
"Ja idem za Lou, vidíme sa večer," usmiala sa na mňa, objala ma a vyšla z domu. Vybehla som na poschodie, hodila som na seba rifľové šortky, ktoré som vyrobila zo starých riflí tak, že som jednu polovicu nafarbila na svetlú tyrkysovú, druhú na svetlú fialovú a zospodu som na ne našila čipku, vzala som si kotníkové čižmičky, keďže už začínalo byť celkom chladno, jednoduché biele tričko som si vpredu zastrčila do šortiek a vzadu som ho nechala voľne a dala som si sveter.
Už som bola pri dverách a chcela som vyjsť z domu, no nedalo mi to a musela som sa vrátiť. Šla som do kuchyne, vzala som tabletku od bolesti, do džbánu som napúšťala studenú vodu, kabelku som si hodila na gauč a vyšla som hore. Dvere na Harryho izbe boli pootvorené, tak som len zaklopala a vošla.
"Gemma vypadni, nemám čas a ani chuť na kázanie!" zavrčal Harry, ktorý ležal natiahnutý cez stred postele v tom istom, v čom prišiel.
"Gemma odišla za Lou."
"Oliver?" otvoril oči a pozrel sa na mňa. "Čo tu robíš?"
"Priniesla som ti tabletku a vodu, predpokladám, že máš riadnu opicu," povedala som a položila som to na nočný stolík vedľa neho.
"Chystáš sa niekam?" pozrel na mňa.
"Za Yvonne po úlohy," odvetila som mu.
"Ja som ti nekázal, aby si nešla do školy. Ani ti nekážem, aby si sa o mňa starala!" vybehol na mňa. Pozrela som naňho a pousmiala som sa.
"To je pravda, nekázal si mi, aby som sa starala, ale takisto mi nemôžeš prikázať, aby som sa nestarala. Je to moje dobrovoľné rozhodnutie, Harry. Starám sa, lebo chcem, lebo mi na tebe záleží. Teraz si vezmi tabletku a daj si sprchu, lebo páchneš ako liehovar," povedala som ráznym hlasom a kráčala som k dverám.
KAMU SEDANG MEMBACA
Challenge Accepted (Harry Styles ff)
Fiksi PenggemarOn ju naučil žiť, ona ho naučila byť tým, kým v skutočnosti je. On ju naučil nebáť sa, ona ho naučila veriť ostatným. Obaja boli stratení... až kým nenašli jeden druhého. Poviedka je písaná v spolupráci s @Mima566 a je zverejňova...