On ju naučil žiť, ona ho naučila byť tým, kým v skutočnosti je. On ju naučil nebáť sa, ona ho naučila veriť ostatným. Obaja boli stratení... kým nenašli toho druhého.
V minulých častiach: Harry sa vrátil domov počas krátkej pauzy v koncertovaní a Liv preňho pripravila prekvapenie. Spolu s Gemmou ho vzali domov do Holmes, aby mohol stráviť čas s maminou. Tá mala menší kolaps a lekár ju nechal na rizikovom tehotenstve. Ani jej ani bábätku našťastie nič nie je, no musí oddychovať a nesmie sa rozčuľovať. Po tom ako sa vrátili do Londýna, Liv vyzvala Harryho, aby ju zachránil zo školy, čo ho pobavilo, pretože Liv predsa nefláka. Deň po tom sa v novinách objavili články o tehotenstve Anne, pričom z prezradenia tajomstva obviňovali Liv. Napokon však vysvitlo, že to bola Jessica a tak si to s ňou Liv vybavila.
Sedeli sme u Nialla a chalani si pozorne preskúmavali Oliver, pričom nepovedali ani slovo. Presne som vedel, nad čím práve premýšľajú a pobavene som sa musel pousmiať.
„Máš to?" opýtal sa po piatich minútach Niall a vystrel ruku.
„To si píš," prikývol som a potláčal som smiech.
„Čo či máš?" nechápavo sa na mňa pozrela Oliver, ktorá stále vyzerala ako bohyňa pomsty. Miesto odpovede som podal Niallovi môj mobil a on ho napichol na televízor.
„To... to... no taaak! Vypnite to!" začala sa rozhorčovať, keď sa na obrazovke objavila bitka zo školy. Chalani v tej sekunde vybuchli v hlasný smiech a ja som až plakal od pobavenia.
V polke som však vytrhol Niallovi ovládač a vypol som to. Chalani na mňa začali okamžite kričať, aby som to pustil do konca, no ja som iba pokrútil hlavou.
„Teraz by som sa chcel verejne poďakovať," zasmial som sa a postavil sa z pohovky.
„Vy ste takí tupci," krútila hlavou Oliver, pričom si tvár zakrývala do dlaní.
„Nečervenaj sa!" doberal si ju Liam.
„Mám to najodvážnejšie, najúžasnejšie a najobetavejšie dievča na svete," pokračoval som, hoci ma nikto zjavne nepočúval.
„To ako chráni moju rodinu a ako sa o ňu stará... to všetko pre mňa znamená naozaj veľa," povzdychol som si, pričom som si pred ňu kľakol na koleno.
„Nejdeš ju práve požiadať o ruku, však?" nadvihol prekvapene obočím Louis a Oliver v tom podvihla tvár.
„Sklapni Tomlinson a neruš môj prejav," zavrčal som na neho.
„Tak toto bude niečo vážne," zasmial sa Zayn.
„Harry, čo to robíš?" zamračila sa na mňa Oliver, kým ja som si nervózne trel dlane.
„To, čo som mal urobiť už dávno," nadýchol som sa.
„On to naozaj urobí!" vypleštil oči Louis.
„Bro, od dnešného dňa už nebudeš jediný zasnúbený v našej rodine," pobúchal Liam po ramene Zayna, ktorý sa zatváril sklamane.
„Ja som vám to vravel už dávno, že sa nám Hazza zamiloval," povzdychol si.
„Netrepte konečne už hlúposti a buďte ticho!" zahriakol som ich a potom som celú svoju pozornosť venoval človeku, ktorému som sa hodlal poďakovať za všetko, čo pre mňa a moju rodinu robí.
„Oliver, ja..." nadýchol som sa, no v tom mi zavibroval mobil.
„Zdvihni to," zasmiala sa.
„Nie, ja to musím..."
KAMU SEDANG MEMBACA
Challenge Accepted (Harry Styles ff)
Fiksi PenggemarOn ju naučil žiť, ona ho naučila byť tým, kým v skutočnosti je. On ju naučil nebáť sa, ona ho naučila veriť ostatným. Obaja boli stratení... až kým nenašli jeden druhého. Poviedka je písaná v spolupráci s @Mima566 a je zverejňova...