On ju naučil žiť, ona ho naučila byť tým, kým v skutočnosti je. On ju naučil nebáť sa, ona ho naučila veriť ostatným. Obaja boli stratení... kým nenašli toho druhého.
V minulých častiach: Harry počas koncertovania v Toronte spoznal Beu, ktorá chcela podpis pre svoju chorú sestričku Leylu. Počas Silvestra koncertoval a musel sa zúčastniť aj Gala večera, ktorý po koncerte nasledoval. Na ten boli pozvané aj Bea a Leyla. Počas gala večera sa im obidvom venoval a snažil sa im spríjemniť chvíle a hoci sa bavil, bola tam osoba, ktorá mu chýbala a tak zavolal Oliver. Obaja túžili byť v tom momente spolu a tak spolu boli. Síce nie fyzicky, no to im stačilo. Harry na druhý deň prišiel domov, objal sestru a prvá osoba, ktorú chcel vidieť, bola jeho Oliver.
Na Nový rok som sa prebudila až okolo obeda a uvedomila som si, že sa v posteli akosi tlačím. Otvorila som oči a zbadala som vedľa seba z jednej strany Bašku a z druhej strany Gemmu, ktoré sa obidve akurát začali tiež preberať.
„Gemma, nemáš izbu inde?" zasmiala som sa.
„Chcela som spať s vami."
„Aj my sme chceli spať s tebou," zasmiala sa Baška a hodila sa späť do perín.
„Mali by sme ísť dole upratať," povzdychla si Gemma. „Skôr ako môj brat uvidí tú pohromu a zabije nás."
„Kedy príde?"
„Neviem Liv, to ty si s ním včera volala skoro hodinu," pobavene sa zasmiala.
„A zmeškala novoročný Jasonov bozk," pridala sa Baš.
„Idem do sprchy," s povzdychnutím som vstala z postele a presunula som sa do kúpeľne. Asi pol hodinu po tom, ako som vstala,, sme sa pustili do práce. Ja som varila s Peťkom, ktorý mi ochotne asistoval a miešal, Bruno, Ced a Gemma upratovali prízemie a Baška so Soničkou si vzali poschodie.
V kuchyni som pustila hudbu a popri varení sme si s Peťkom tancovali, lebo to miloval. Veľmi sa mu páčilo, keď som po kuchyni tancovala do rytmu a popritom ešte aj varila. Keď už sme mali kura v rúre, ktorej mal zákaz dotýkať sa, lebo bola teplá, začala hrať Valerie od Amy a Peťkovi zažiarili oči.
„Livka, tancaj," smial sa.
„A budeš tancať so mnou?"
„Aňoo," zatlieskal ručičkami a tak som sa nechala unášať rytmom piesne. Malý ju miloval, lebo som mu milovala ja. Páčil sa mi jej swingový rytmus. Tanečným krokom som k nemu dotancovala, chytila som ho na ruky a chvíľu som sa s ním točila po kuchyni. Peťko od radosti výskal. Potom som ho postavila na barový pult a držala som ho za ruky, kým sa na nej vrtel sám.
„Aj Livka," povedal mi, keď som sa pri ňom pohupovala a tak som začala robiť swingový pohyb ako pri charlestone, na čo sa začal naradostene rehotať. Hneď na to som si ho vzala na ruky a znova sme obtancovali celú kuchyňu, pričom som si ani nevšimla osobu, ktorá sa na nás od dverí pozerala. Len čo skončila, posadila som ho na linku a pozrela som na kura, aby sa mi nepripieklo a v kuchyni sme zatiaľ začuli tóny Just the way you are a malý na mňa zbožne pozrel.
„Livka spieva."
„Livka nespieva," pokrútila som hlavou. Po tom, ako som raz odišla zo zboru, lebo mi mamina vravela, že Stela mala krásny čistý hlas a ja sa musím veľmi snažiť, som spievala až malému. Jemu jedinému.
„Livka spieva," založil ručičky a našpúlil pery. Vedel, že mu neodolám a tak keď začal text piesne, začala som spievať aj ja, len som zmenila ženský rod a spievala som to Peťkovi.
YOU ARE READING
Challenge Accepted (Harry Styles ff)
FanfictionOn ju naučil žiť, ona ho naučila byť tým, kým v skutočnosti je. On ju naučil nebáť sa, ona ho naučila veriť ostatným. Obaja boli stratení... až kým nenašli jeden druhého. Poviedka je písaná v spolupráci s @Mima566 a je zverejňova...