35. kapitola: Viem, že ty ma chápeš (Harry)

88 6 0
                                    


On ju naučil žiť, ona ho naučila byť tým, kým v skutočnosti je. On ju naučil nebáť sa, ona ho naučila veriť ostatným. Obaja boli stratení... až kým nenašli toho druhého.

V minulých častiach: Harry sa konečne zoznámil s Gemminým priateľom Cedricom a hoci si to nechce priznať, ten chalan mu je sympatický. Popri všetkých povinnostiach začali aj natáčať klip k Story of my life a tak Harry musel vyberať fotky zo svojho detstva, pri čom mu samozrejme pomáhala Liv, ktorá s ním na natáčanie aj išla. Tam sa znova dostala do konfliktu s Derreckom.



Prvý deň natáčania by dopadol naozaj dobre, ak by sa neukázal Derreck. Ten chlap má výnimočnú schopnosť nahnevať maximálny počet ľudí za minimálnu chvíľu.

Sedel som na gauči a konečne som pustil moje myšlienky do hlavy. Celý deň som sa snažil potláčať nápad, s ktorým prišiel Derreck. Kendall Jenner síce vyzerala naozaj dobre, no videl som ju v živote iba raz a to iba na módnej prehliadke, v ktorej robila modelku. Teraz som mal kvôli nej letieť na druhý koniec sveta a dať sa s ňou dokopy.

„Harry?" vytiahla ma z mojich myšlienok.

„Oliver?" podvihol som tvár a zbadal ju ako si to smeruje ku mne.

„Tak o čom hovoril Derreck?"

„Hovoril o tom ako vlastní naše životy a preto ti chcem znova pripomenúť, že ty s tým nič neurobíš," prísne som na ňu pozrel, aby konečne pochopila, že sa má držať v úzadí, čo sa týka jeho.

„Harry nemôžeš odo mňa čakať, že sa budem len tak pozerať na to, čo vám robí. Áno je váš manažér, ale musia byť isté hranice, ktoré nesmie prekročiť. To ako vybehol na Nialla..."

„Je normálne a má na to právo," skočil som jej do reči a dodal: „Preto ťa žiadam, nechaj ho na pokoji. Nemiešaj sa do toho, pretože potom to budem musieť riešiť inak a to nechcem."

„Normálne? Normálne?! Toto nie je normálne! Ako... ako to odo mňa vôbec môžeš žiadať?! Tomu chlapovi by mal niekto povedať, aké sú jeho práva a povinnosti," rozčuľovala sa a mne sa z jednej strany páčil jej obranný postoj. Páčilo sa mi, že existuje osoba v mojom živote, ktorá nemusí no aj napriek tomu sa stará.

„Ty na to však nie si správna osoba. Nenúť ma Oliver, aby som ťa vždy nechával doma z obavy, že sa s Derreckom niekde znova stretneš!" zvýšil som hlas, aby si uvedomila, že som toho naozaj schopný.

„Ja sa len nemôžem pozerať na to, ako sa k vám správa, akí ste z toho nešťastní. Myslíš si, že som si to nevšimla? Ste v pohode, kým sa nezjaví on a potom ste akoby vás vymenili. Harry," šepla a prisadla si bližšie ku mne, pričom ma pohladila po líci.

„Nemôžem sa pozerať na to, aký si nešťastný. Zabíja ma to," dodala potichu.

„Ja som v pohode. A na tom sa nič nezmení, kým budem mať istotu, že ti od Derrecka nehrozí žiaden protiútok. No ty si od neho týmto sama koleduješ," povzdychol som si a chytil ju za ruku, ktorou mi pohladila líce. Prsty som si preplietol cez tie jej a položil ich na moje koleno.

„Oliver pochop jedno, pred ním ma nemôžeš chrániť. Ani mňa, ani chalanov."

„Si taký tvrdohlavý," oprela si hlavu o moje rameno a ja som vdýchol jej vôňu vlasov.

„A čo myslel Derreck tým, že je čas na vážnejšiu známosť?" spýtala sa ma otázku, ktorej som sa chcel silou mocou vyhnúť.

„Že sa najbližšie obdobie budem prevažne zdržovať v Los Angeles," odvetil som jednoducho, pretože som presne vedel, čo od toho Derreck očakáva. Časté stretávania sa s Kendall na verejnosti, romantické večere, náhodné dotyky, zamilované pohľady...

Challenge Accepted (Harry Styles ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora