On ju naučil žiť, ona ho naučila byť tým, kým v skutočnosti je. On ju naučil nebáť sa, ona ho naučila veriť ostatným. Obaja boli stratení... až kým nenašli toho druhého.
V minulých častiach: Po tom, ako sa Liv postavila Derreckovi, Harry odišiel preč, pričom jej stihol povedať, že nemá žiadne právo zastávať sa ho, lebo nie sú priatelia. Liv to zranilo a pripomenulo jej to bolestivú minulosť, keď musela bojovať s pocitom menejcennosti. Harrymu potom zavolala Gemma, že sa Liv opila, pretože okrem Harryho sa pohádala aj s rodičmi, ktorý ju znova zrovnávali so Stelou. Harry sa vrátil a postaral sa o ňu, to však nezmenilo to, aká naňho bola nahnevaná a tak ho vyzvala, aby sa rozhodol, buď ju pustí bližšie k sebe alebo o ňu príde úplne.
Stál som na chodbe a sledoval ju ako odo mňa odchádza do izby. Nechala ma tam s voľbou medzi rozhodnutiami. Celé moje vnútro kričalo, že chce pokračovať v prekvapovaní sa, plnení snov a výzvach, vďaka ktorým som sa cítil viac živý ako za celý svoj život. No uvedomoval som si aj to, že pri tejto voľbe si Oliver budem musieť vpustiť stále viac a viac do života, čím ona získa nárok starať sa. Bude mať na to právo, pretože bude mojou kamarátkou, človekom, ktorý so mnou nielen žije, ale ktorý ma aj pozná a hlavne má berie takého, aký som.
„Potrebujem s tebou hovoriť," vtrhol som k Derreckovi skoro ráno do kancelárie.
„O chvíľu mám schôdzu s producentom vášho nového klipu. Takže rýchlo povedz, čo chceš a odíď," ukázal mi na dvere.
„Chcem, aby si sa stránil Oliver," odpovedal som priamo a on sa nechápavo zamračil.
„Koho?"
„Liv," prvýkrát v živote som použil meno, ktorým ju nazývali ostatní a úprimne mi to prišlo naozaj zvláštne.
„Ak ide o to dievča, pre jej vlastné dobro jej dohovor, aby sa mi už v živote ani len nepokúsila podkopať autoritu. Pretože v inom prípade budem musieť zahájiť opatrenia, ktoré..."
„To nebude treba. Rozprával som sa s ňou a sľúbila mi, že to už nikdy neurobí," zaklamal som mu a potom som sa ešte uistil, že na teraz je to zažehnané.
„Kamže kam?" veselým tónom som sa spýtal Oliver, keď som sa s ňou stretol na záhrade, keď som dorazil domov.
„Do školy," odvetila na sucho a prešla okolo mňa, akoby som bol akýsi duch.
„Odveziem ťa."
„Nie, ďakujem," pokrútila hlavou.
„To nebola otázka," odvetil som a zaštrngotal som kľúčmi.
„O 15 minút sa mám stretnúť s Yvonne. Pôjdem s ňou."
„Skvelé. Tak to máme ešte čas skočiť aj na perníkové latté predtým, ako ju vyzdvihneme," usmial som sa a išiel som po auto, pričom som už Oliver a jej výhovorky, prečo neisť so mnou viac nepočúval.
„To je pre mňa?" prekvapene na mňa Yvonne pozrela v spätnom zrkadle v aute, keď som jej podával na zadné sedadlo latté.
„Ochutnaj, čistá dokonalosť," prikývol som a zaradil sa do svojho pruhu.
„Tak ďakujem," usmiala sa.
„Máte nejaké spoločné plány po škole?" vyzvedal som.
„Liv ide ku mne. Robíme spolu projekt a ..." Yvonne nestihla dopovedať, pretože som jej skočil do reči.
„Budete to musieť preložiť. Dnes po škole Oliver potrebujem ja."
„Ja pôjdem k Yv," ozvala sa konečne aj Oliver.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Challenge Accepted (Harry Styles ff)
Hayran KurguOn ju naučil žiť, ona ho naučila byť tým, kým v skutočnosti je. On ju naučil nebáť sa, ona ho naučila veriť ostatným. Obaja boli stratení... až kým nenašli jeden druhého. Poviedka je písaná v spolupráci s @Mima566 a je zverejňova...