On ju naučil žiť, ona ho naučila byť tým, kým v skutočnosti je. On ju naučil nebáť sa, ona ho naučila veriť ostatným. Obaja boli stratení... kým nenašli toho druhého.
V minulých častiach: Harry daroval Liv na narodeniny vlastný obchod, keďže vie, ako miluje vyrábanie a tvorenie. Od jej narodenín prešlo pár dní, strávili spolu Vianoce a hneď po novom roku im Harry dohodol stretnutie s Benom, ktorý sa sám v ekonomike dobre vyzná. Keďže na Silvestra chalani vystupovali, všetci si spravili spoločnú oslavu nového roka u Harryho deň po tom a Liv s Harrym priznali, že by sa mali vziať.
So skúškami na turné sme začali šiesteho v Londýne. Už od deviatej rána sme nacvičovali kroky, ktoré budeme do detailov predvádzať na pódiu a užívali si spoločné chvíle. Miloval som tieto momenty, pretože som konečne robil to, čo ma bavilo. Zabával som sa s mojimi najlepšími kamarátmi.
„A čo niečo ako toto?" opýtal sa Liam a začal robiť postihnutého krocana, na čo sme sa poriadne zabávali.
„Ak s tým súhlasia ostatní, prečo nie?" pobavene pokrútil Jack, náš scenárista hlavou a my sme sa na neho prekvapene pozreli.
„Je to váš koncert. Jedine vy máte právo si určiť, čo tam chcete mať a čo nie," dodal, keď zbadal naše prekvapené výrazy.
„Si asi jediný, kto to takto chápe," poškrabal sa Niall za hlavu.
„Ale bude to naše tajomstvo," žmurkol na nás a dodal: „Máte pol hodinky prestávku. Choďte aspoň na chvíľu vypnúť."
Ani sekundu sme nezaváhali a spoločne sme sa rozbehli do fast foodu, ktorý bol po blízku. Vtrhli sme dnu spoločne ako veľký tank a zrazu sa okolo nás rozoznel obrovský krik.
„Zayn zavolaj Paulovi!" zakričal som, keď ma začala ohmatkávať skupinka desiatich dievčat.
„Pri tomto štýle sa ani nestihnem najesť," pozrel sa na nás zúfalo Niall, ktorému sa okolo krku začalo vešať čoraz viac dievčat.
„Čo najesť? Ja sa nestihnem dostať ani na toaletu," zaúpel Louis a snažil sa dievčatám, ktoré sa na neho lepili ako na lep vysvetliť, že on je iba jeden.
Po tejto prijemno- nepríjemnej skúsenosti sme sa bez jedla a bez návštevy toalety vrátili späť do skúšobne, kde nás už čakal Jack. Našťastie sa Liamovi podarilo poslať SOS správu Paulovi, ktorý bol pri nás do pár minút a dostal nás z rúk tých fanatických fanúšičiek. Miloval som našich fanúšikov, no niektorí to preháňali.
„Tak ako bolo na skúške?" opýtala sa ma Gemma, keď som dorazil na obed domov.
„Ani sa nepýtaj. Necítim si telo," zvalil som sa na pohovku a vyložil nohy na stôl.
„Chceš masáž?" ponúkla sa sama od seba, čím ma prekvapila a okamžite som súhlasil. Ľahol som si na brucho, zodvihol tričko a nechal svoju sestru, aby sa predviedla.
„Mal by si prestať s tými tetovaniami. Vyzerá to strašne."
„Mne sa páčia," zamrmlal som, pričom sa mi už zatvárali oči.
„Tak to si asi jediný."
„Aj Oliver sa páčia."
„Liv sa na tebe páči všetko," pripomenula mi, čo som už prakticky vedel.
„Kde vlastne je?" opýtal som sa, keď som si uvedomil, že ju nikde nevidím.
„Z letiska, kde vyprevadila svoju rodinu, išla rovno za Benom doriešiť detaily otváracieho dňa."
ESTÁS LEYENDO
Challenge Accepted (Harry Styles ff)
FanficOn ju naučil žiť, ona ho naučila byť tým, kým v skutočnosti je. On ju naučil nebáť sa, ona ho naučila veriť ostatným. Obaja boli stratení... až kým nenašli jeden druhého. Poviedka je písaná v spolupráci s @Mima566 a je zverejňova...