On ju naučil žiť, ona ho naučila byť tým, kým v skutočnosti je. On ju naučil nebáť sa, ona ho naučila veriť ostatným. Obaja boli stratení... kým nenašli toho druhého.
V minulých častiach: Harry sa vďaka Liv uzmieril s maminou a zažili spolu pekný rodinný týždeň. Potom však Harry musel odísť za povinnosťami do USA, kde ho čaká jeho falošný vzťah, no predtým poprosil Liv, aby s ním šla za Leylou, pretože v takýchto významných chvíľach ju chce mať pri sebe.
Stála som vo svojej izbe pred otvoreným kufrom a s otvorenou skriňou. Na mojej posteli sa rozvaľovali Yvonne s Gemmou a na stolíku bol notebook, kde som skypovala s Baškou, Tankou a Julkou. Dievčatá chceli skypovať, ale ja som sa musela baliť, tak sme to spravili takto, všetky som ich zoznámila a teraz som ich mala pri sebe vlastne všetky.
„Olivena, nemôžem uveriť tomu, že ideš do Ameriky!" smiala sa Baška.
„Ani ja. Naozaj tam zomriem," povzdychla som si. Desať hodín v lietadle? To nedám.
„Chica, bude to v poriadku, prinajhoršom popros Harryho, nech ti dá pred cestou sedatíva," poradila mi Yvonne, na čo sa v izbe rozoznel smiech štyroch ďalších dievčat.
„Nie ste vtipné," zamumlala som a do kufra som si začala ukladať svetre a rifle.
„Uznaj, že toto vtipné bolo," smiala sa Julka. Jazyková bariéra nebola žiadna, dievčatá vedeli po anglicky a keď niekedy nebolo dobre rozumieť, lebo skype blbol, tak som im to preložila.
„Liv, je to len desať hodín, to je ako vlakom po Slovensku, pamätáš ten náš posledný výlet, keď chalani chceli dobrodružstvo?"
„Myslíš ten, keď sme sa stratili, nemali sme kde spať a potom nás ubytoval nejaký farár, pričom nás nezabudol rozdeliť do dvoch izieb, aby sme nemohli byť spolu s chalanmi?" spýtala som sa Tanky.
„To bola šupa," povzdychla si Baška.
„Liv, keď sa vrátiš, pôjdeme sa niekde stratiť," zasmiala sa Gemma, ktorú túto myšlienka nadchla a ja som rázne pokrútila hlavou. „Prečo nie? Pôjdeme všetky spolu, zavoláme Ceda, vašich spolužiakov."
„Mne raz stačilo," povzdychla som si.
„Ako dlho tam budete?" spýtala sa Julka.
„Štvrtok letím späť," odvetila som a prihodila som si tam ďalšie dve trička.
S dievčatami som volala, celý čas, kým som sa balila a chvíľu ešte aj po tom. Nakoniec sme sa však rozlúčili, s tým, že sa im ozvem, keď sa vrátim, lebo som nevedela, či budem mať čas volať, keď tam budem. Gemma tesne pred obedom odišla, lebo sa mala stretnúť so Cedom a Yv ešte ostala.
„Jessicu porazí, keď zistí, že zase nie si v škole," zasmiala sa.
„Viem si predstaviť. Dokonca ju asi aj začínam ľutovať. Fabio s Mirelou vyzerali akoby mali predčasné Vianoce, keď som im povedala, že idem na výlet."
„To preto, lebo už len predstava, ako jej povedia, že neprídeš do školy, lebo si s Harrym, mimochodom znova, je strašne lákavá. Škoda, že nevidíš výraz jej tváre, keď jej to vravia. Teraz, keď natáčali klip, vyzerala že ju na mieste rozhodí."
„Viem si predstaviť. Veď keď som prišla vo štvrtok do školy, tak som myslela, že po mne hodí tú stoličku, z ktorej vstala, keď ma zbadala," zasmiala som sa.
CZYTASZ
Challenge Accepted (Harry Styles ff)
FanfictionOn ju naučil žiť, ona ho naučila byť tým, kým v skutočnosti je. On ju naučil nebáť sa, ona ho naučila veriť ostatným. Obaja boli stratení... až kým nenašli jeden druhého. Poviedka je písaná v spolupráci s @Mima566 a je zverejňova...