ALINTI...

6.9K 232 5
                                    

Birkaç çalıştan sonra telefon açıldı ve karşıdan gelen sesle genç kızın bedenine bir elektrik yayılmış gibi titredi.


-Ne var kölecik, dalga geçer tınısı genç kızın kalbinde yankılandı. Üzerine çöken hüznü atıp öfkesini harladı.


-Ne demek oluyor o mesaj. Sen benimle dalga mı geçiyorsun. Kafa...


Genç adamın sesiyle susturuldu.


-Sadece köleme yeni emrimi verdim dalga geçtiğim falan yok. Hem unuttun mu iddiayı kaybettin ne dersem yapmak zorundasın. İtiraz hakkın yok kölecik.


- O dediklerini yapması için git kendine bir hizmetçi bul yada aptal sevgililerine niye yaptırmıyorsun. En azından bir işine yararlar.


-Senden akıl isteyen olmadı. Sen sadece sana söyleneni yap. Ev adresini mesaj atarım anahtar kapının yanındaki posta kutusunun arkasında var. Sabah yedide kalkmam lazım.


-Yok ya. Sen kendini bu kölelik efendilik oyununa çok kaptırdın. Bence saçmalamayı bırak ve kendine gel.


-Sen sadece sana söyleneni yap. Yarın yediden önce evimde ol. Bekliyorum.


-Çok beklersin, diye tıslayarak telefonu genç adamın suratına kapattı.

* * *
Bu da küçük bir alıntı olsun azciık kaldı bölümün bitmesine biter bitmez yayımlaya cağım Bu akşam gelir büyük ihtimalle şimdilik bu kadar :* :)

HÜZÜNLÜ KALPLER DURAĞI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin