Yazar: Meh-Pare
Bölüm: 61/ Alıntı~IIFİNALİN İKİNCİ ALINTISI...😀😀😀
BÖLÜM TAMAMLANMA AŞAMASINDAYKEN KÜÇÜK BİR ALINTI DAHA PAYLAŞAYIM DEDİM. OY VERMEYİ İHMAL ETMEYİN EN YAKIN ZAMANDA BÖLÜM SİZLERLE OLACAK. AYRICA GİZEM VE DEVRAN'IN HİKAYESİ AŞKLAMBAÇ'A BAKMAYI İHMAL ETMEYİN.
İNSTAGRAM SAYFAMIZI DA TAKİP EDERSENİZ SEVİNİRİM...😊😊
wattpad.huzunlu_kalpler_duragiYiğit in onu çekiştirerek soktuğu karanlıkta tedirgin adımlarla ilerliyordu Zümra. Yigitin sıcak ve buyuk elini elinde hissetmesi biraz olsun gerginliğini alıyordu. Karanlık her zaman icin onu korkutsa da genç adamın yanındaki varlığı icindeki korkuyu alıp götürüyordu.
Uzun ve karanlık koridorda yan yana yürüyorlardi. Ara ara koyulmuş let ışıklar az da olsa aydınlık sağlıyor ve genç kız her ışığın önünden geçişlerinde Yiğit'in yüzüne dikkatle bakarak ifadesini inceliyordu.
-Yiğit ne oluyor Allah aşkına? Ev neden karanlık böyle?
-Az kaldı sabret biraz.
Koridorun sonundaki merdivenlerden aşağıya indiler. Basamaklar boyunca çiçekler ve mumlar arasında ilerlediler. Salonun bahçeye açılan büyük cam kapısının önünde durdular. Burası evin diğer bölümlerine göre daha aydınlıktı. Güneşlikler kapalı olsa da bahçedeki mavi ışıklandırmadan evin içi az da olsa aydınlanıyordu.
Genç adam, Zümra'nın tam karşısına dikilip iki elini kendi elleri arasına aldı. Gözlerine bakarak gülümseyip derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladı.
-Mavi umut, mutluluk demektir Melek. Ben sende umut aradım. Çok uğraştım seni kazanabilmek için, sonunda başardım, aradığımı buldum.
Genç kızın bir elini kaldırıp avuç içini öptü. Sonra da o eli kendi kalbinin üzerine bastırıp kendi elini de onun elinin üzerine koydu.
Zümra dili lal olmuş öylece genç adamın hareketlerini izliyordu. Avuç içine konan yakıcı öpücük içini titretirken elinin altında hissetti titreşim ile kendi kalbinin atışları da maratona çıktı.
-Ne hissediyorsun?
-Kalbini! Çok hızlı, dedi ancak ağzından kelimeler zor çıkıyordu.
-Evet öyle. Bu senin etkin Melek! Bunu bana sen yapıyorsun! Aradan yıllar geçse de bu etkin değişmedi, değişmeyecekte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜNLÜ KALPLER DURAĞI (Tamamlandı)
Romance01.06.17* Romantizm #36 * Aşk, edep ile güzeldir... ***** Uzun yıllardır sürüp giden bir arkadaşlık. Bu arkadaşlığın içinde büyüyen masum bir sevda kuşu ve bu sevda kuşunu yüreğine konduramayan bir adam... **** -Hani beni çok seviyordun ne o pes mi...