###
NE KADAR DA HAYIN BİR YAZARIM BEN... ÇOK ÇOK ÜZGÜNÜM BEKLETTİĞİM İÇİN... :* BENİ AF EDİN OLUR MU :)
ŞİMDİ BEN BÖLÜMÜ YAZDIM ANCAK MEDYA EKLEMEDE SORUN YAŞIYORUM. MEDYA EKLEDİĞİMDE BÖLÜMÜ TEKRAR GÜNCELLEYECEĞİM. NEYSE ÇOK KONUŞMAYAYIM DA YİĞİT BEYİN BAŞINA AÇTIĞIM DERTLERİ OKUYUVERİN :D
###
Yazar: Meh-Pare
Bölüm: 37(Vay başımıza gelenler...)
Genç kız ne kadar dirense de Yiğit'in gücüne karşı koyamadı. Üzerindeki şaşkınlığın da etkisiyle kendini yine arabanın içine tıkılmış şekilde buldu. Ön taraftan dolaşıp yanına binen genç adama söylenmeye başladı.
-Anladık sen kafayı yemişsin. Deli mi nedir ya. Bana bak ben seninle hiçbir yere gelmem tamam mı?
Genç adamın kendisini umursamadan arabayı hareket ettirdiğini görünce yumruk yaptığı ellerini sağ omzuna geçirdi. Sert vurmaya çalışsa da kendi canını yakmaktan ileri gidemiyordu. Arkadaşlarının önünden geçtikleri sırada Yiğit'in son derece ciddi ifadesiyle söylediği sözler bir an olsun duraksamasına sebep oldu.
''Bu keçi benimle adam gibi oturup konuşmadan söyleyeceklerimi dinlemeden geri getirmeyeceğim!'' araba caddeye çıktığında panikle tekrar genç adamı yumruklamaya başladı.
-Zümra kes şunu bak araba kullanıyorum. Kaza mı yapalım?
-Ben ölürüm de seninle bir yere gelmem!
Araba ışıklara takıldığında genç kızın bilekleri Yiğit'in kocaman avuçlarına hapsoldu. Ellerini çekmeye çalışsa da genç adam izin vermiyordu. Zümra'yı kendine doğru çekip biraz üzerine eğildiğinde genç kız panikle gözlerini kapattı. Ancak korktuğu başına gelmeyince bakışlarını tekrar araladı ve genç adamın alayla sırıtan ifadesiyle karşılaştı. Geri çekilmeye çalışsa da başaramadı. Ne olduğunu anlamadan Yiğit emniyet kemerine uzanıp bilekleri etrafından döndürerek hareketini kısıtladıktan sonra kemerin ucunu kilit haznesine taktı. Geri çekilirken,
-Şimdi sakin bir yolculuk bizi bekliyor. Sen böyleyken daha sağlıklı bir yolculuk yapabiliriz diye düşünüyorum, dedi. Yeşil ışığın yanmasıyla arabayı harekete geçirdi. Trafiğin olmamasından dolayı hızla ilerlemeye başladı.
-Ruh hastası! Delirdin mi? Hemen aç şu kemeri! Yiğit! Kime diyorum ben! Algın mı kıt?
Genç kız ne kadar dil dökse de, Yiğit'in bütün dikkatinin yolda olduğunu ve kendisini tabiri caiz ise takmadığını anlayınca susup başını cama çevirdi. Genç adam, Zümra'ya kısa bir bakış atıp çarpık gülümsemesi yüzüne yayılırken tekrar yola döndü.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Genç adam arabayı ağaçların arasına park edip motoru kapattı. Uzun süredir sesi çıkmayan genç kıza döndüğünde onun uyuduğunu gördü. Yüzünde peydah olan tebessüm ile bir süre genç kızı sessizce izledi. Çalan telefonun sesiyle genç kız yavaş yavaş ayılırken, genç adam hemen telefonunu susturdu.
-Yiğit?
-Uyandın mı? Genç kız Yiğit'in sorusuna göz devirip oturduğu yerde dikleşti. Emniyet kemeriyle bağlı elleri hareketini kısıtladığından çok ta istediği pozisyona geçemedi.
-Yok hayal görüyorsun, aslında hala uyuyorum, dedi. Yiğit onun söylediklerine geniş gülümsemesiyle karşılık verdi. Uzanıp kemeri açarak genç kızın ellerini serbest bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜNLÜ KALPLER DURAĞI (Tamamlandı)
Romance01.06.17* Romantizm #36 * Aşk, edep ile güzeldir... ***** Uzun yıllardır sürüp giden bir arkadaşlık. Bu arkadaşlığın içinde büyüyen masum bir sevda kuşu ve bu sevda kuşunu yüreğine konduramayan bir adam... **** -Hani beni çok seviyordun ne o pes mi...