***
SELAM CANLAR.. :) KÜÇÜCÜK BİR ALINTIYLA SİZLERE GELDİM :* BÖLÜMÜ DE DÜZENLEYİP KISA ZAMANDA PAYLAŞACAĞIM.. TAKİPTE KALIN..
***
Yatağın ucunda duran telefon gözüme iliştiğinde ise artık kararımı verdiğim için derin bir nefes aldım. Hızla numarayı çevirip beklemeye başladım. Birkaç kez çaldıktan sonra açıldı.
-Alo?
-İyi akşamlar hocam. Bu saatte rahatsız ettiğim için özür dilerim. Ben düşündüm ve teklifinizi kabul ediyorum. En kısa zamanda gidebiliriz.
-Zümra, çok sevindirdin beni. Tamam o halde ben işlemlere başlıyorum. Görüşmek üzere.
-Görüşürüz hocam, dedikten sonra telefonu kapattım. Bana soran özlerle bakan ikiliye döndüm.
-Gidiyorum!
-NE?
-NE?
İkisinin de ağzından aynı şey çıktığında,
-Bir proje için William Dawn bana teklifte bulunmuştu ya hani, işte o teklifi kabul ettim, diye açıkladım.
-Zümra saçmalama? Onun için bütün düzenin alt üst edemezsin!
-Mehmet mesele o bu değil. Ben yapamam. Artık dayanacak gücüm kalmadı en azından bir süre ondan uzak olurum. Bu süre içinde de kendimi biraz olsun toparlayabilirim diye umuyorum. Üstelik mesleki kariyerim söz konusu.
-Yine de bir daha düşün. Şu an bu kararı tamamen Yiğit'e bağlı olarak veriyorsun. Ya pişman olursan?
-Hayır Hülya. Pişman olmayacağım. En doğru olan bu. Ayrıca bu konuşulanlar burada kalıyor. Üçümüz arasında kimseye tek bir şey söylemek yok.
-İyi de sen gittikten sonra onlara söylemediğin için emin ol çok kızacaklardır.
-Ne kadar az kişi bilirse benim için o kadar iyi. Lütfen beni vazgeçirmeye çalışmayın ve kararıma saygı duyun.
-Eğer senin için iyi olacağına inandığın şey bu ise benim söyleyecek bir şeyim yok. Hayırlısı neyse o olsun der geçerim, dedi Mehmet. hÜlya ise hala belki vazgeçerim umuduyla gözüme bakıyordu. Gözlerimi ondan kaçırıp ayağa kalktım,
-Hadi o zaman içeriye gidelim.
Hep birlikte odadan çıkıp salondaki kına gecesi eğlencesine katıldık. Arkadaşlarımla geçen son günlerimi doya doya kullanmalıydım. Çünkü uzun bir süre onların sıcaklığından ayrı kalacaktım...
***
VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN :) :* ÖPÜLDÜNÜZ
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜNLÜ KALPLER DURAĞI (Tamamlandı)
Romance01.06.17* Romantizm #36 * Aşk, edep ile güzeldir... ***** Uzun yıllardır sürüp giden bir arkadaşlık. Bu arkadaşlığın içinde büyüyen masum bir sevda kuşu ve bu sevda kuşunu yüreğine konduramayan bir adam... **** -Hani beni çok seviyordun ne o pes mi...