HERKESE KUCAK DOLUSU SELAMLAR SEVGİLER... 😊😊
ASLINDA TEK PART OLACAK OLAN BÖLÜMÜ UZATMAK İSTEDİM. ÇÜNKÜ YAZMAYA DEVAM ETSEM ÇOK UZAYACAK VE OKUDUĞUNUZDA SİZİ BOĞACAKTI. BU YÜZDEN İKİYE AYIRDIM. UMARIM BANA KIZMAZSINIZ. BİR DAHA Kİ BÖLÜM ORTALIĞA DÖKTÜĞÜM BU KARIŞIKLIĞI TEMIZLEYECEĞIM. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM. OY VE YORUMU UNUTMAYIN, MUTLULUKLA KALIN.😘😁😁😁Yazar: Meh-Pare
Bölüm:60 (Risk...)Arabasını kapının önüne park edip indiğinde içinde doğan neşe, bütün günün yorgunluğunu hafifletiyordu. Evin kapısına doğru yürüdü acele adımlarla genç adam. Henüz kapının önündeki o üç basamağı çıkmıştı ki kapı açıldı. Üç yıldır olduğu gibi hayatının iki en değerli varlığı gülümseyerek karşıladı onu. Kapıdan içeriye adım attığında miniği, kendisi gibi minik kollarını bacaklarına sararken, güzeller güzeli karısı da boynuna sarılmıştı.
-Hoş geldin canım, diyen karısından sonra yerden bitme, bilmiş cimcime de annesini taklit ederek,
-Hoş geldin aşkım babam, dedi.Yiğit eğilip kızını kucağına aldığında, Neşe babasının boynuna doladı bu sefer kollarını.
Kendinden uzaklaşan karısını da belinden tutup çekti kendine genç adam. Bir omzunda kızının diğerinde karısının başının ağırlığını hissettiğinde, artık yorgunluk namına hiçbir şey kalmamıştı geriye.
İşte bu huzurdu. Huzuru iliklerine kadar hissediyordu genç adam.
-Ben çok özledim sizi, sizde özlediniz mi bakalım beni?
-Özledik!
-Özledik!
Aynı anda sevinçle şakıyan bu iki güzel varlığa da hayran hayran baktı genç adam. Karısından uzaklaşıp kızına çevirdi bakışlarını,-Bak baba ne aldı prensesine? Derken elindeki çantadan çıkardığı oyuncak ayıyı salladı küçük kıza doğru. Neşe sevinçle babasına sarılıp öptükten sonra oyuncağını alıp kolunun altına kıstırdı.
-Teşekkür ederim aşkım babam, diyerek tekrar öptü.Önce karısının sonra da kızının alnına birer öpücük bıraktı.
Alnından öpmek sevginin en saf, en temiziydi. Yiğit'te saflık ve temizlikle seviyordu hayatındaki bu iki güzel varlığı.
-Hadi üzerini değiştir gel, yemek hazır, yiyelim, diyen karısını onaylayarak ikisini de serbest bıraktı.
-Hadi prenses sen git bak bakalım masa hazır mı? Dediğinde kızı koşarak uzaklaştı.Genç adam bunu fırsat bilerek karısını kendine çekti bir kez daha.
-Yiğit, diye fısıldadı karısı, beklemediği bu hareket karşısında.
-Çok özledim, birkaç saat bile siz olmadan geçmek bilmiyor, dedikten sonra özlemini giderken için kapandı karısının dudaklarına.
Hissettiği duyguların sıcaklığını dudaklarından bahşetti, karısına. Özlemin sıcaklığını üfledi, her solukta karısının dudaklarından içeriye...Duydukları adım sesleriyle geriye çekilen karısına bozulduğunu belli eden bir bakış attığında, Zümra'nın o çok sevdiği utangaç gülümsemesi gelip oturdu yüzüne.
-Baba, yemek hazır hadi!
Patır patır sesler çıkaran minik ayaklarıyla koşup gelen Neşe, tam önünde durdu babasının.
-Siz geçin bende üzerimi değiştirip geleyim, dedikten sonra merdivene yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜNLÜ KALPLER DURAĞI (Tamamlandı)
Romance01.06.17* Romantizm #36 * Aşk, edep ile güzeldir... ***** Uzun yıllardır sürüp giden bir arkadaşlık. Bu arkadaşlığın içinde büyüyen masum bir sevda kuşu ve bu sevda kuşunu yüreğine konduramayan bir adam... **** -Hani beni çok seviyordun ne o pes mi...