H.K.D.-28-

7.5K 476 144
                                    

SELAM AŞKLAR, ŞEKERLER, BALLAR :) İÇİMDEN GELDİ ERKENDEN BÖLÜM ATTIM :) SİZDE İÇİNİZDEN GELENLERİ YORUMA BIRAKIN OLUR MU :) İYİ OKUMALAR... <3

BEMİM GİBİ  KARARSIZ BİR VARLIĞA ELBİSE SEÇİMİNDE YARDIMCI  OLDUĞU İÇİN BENİM CANIMIN TATLI PARÇASINA TEŞEKKÜR EDİYORUM...


Yazar: Meh-Pare

Bölüm:28(Öpücük...)

Genç kız elbisesinin eteklerini çekiştirerek düzeltti. Son kez aynada kendine bakıp gergince gülümsedi. Üzerindeki siyah elbiseyi Semih'in annesi yardımıyla seçmişti. 

Belindeki kırmızı şerit ise onu sevimli gösteriyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Belindeki kırmızı şerit ise onu sevimli gösteriyordu. Kaşe montunu üzerine geçirip küçük el çantasını da alarak odadan çıktı. Dikkatli adımlarla merdivenleri indi. Salonun kapısında dikilen Semih genç kızı fark etti hemen.

-Vay be! Bu ne güzellik gözlerim kamaştı. Anlaşılan bu gece seni yanımdan ayırmazsam iyi ederim. Yoksa birileri kapabilir, dedi. Zümra genç adamın söylediklerine utangaç bir gülümsemeyle karşılık verdi.

-Semih! Utandırma Zümra'yı, dedi Dilber Hanım.

-Hadi kızım bakma sen bu zevzeğe. Araba bekliyor. Gecikmeden çıkalım, dedi. Zümra'da başıyla onayladığında koluna girip kapıya doğru ilerlediler.

***********************

Kısa bir araba yolculuğundan sonra ışıl ışıl kocaman bir otelin önünde durdular. Semih'in babası ve annesi arkadaki arabadan kol kola çıkıp içeri ilerlediği sırada. Semih'te aşağı inip genç kızın kapısını açtı. Elini tutup inmesine yardım ettikten sonra kol kola otele doğru ilerlediler. Yollarını kesen kalabalık muhabir ordusuyla durmak zorunda kaldılar.

-İyi akşamlar Semih Bey.

-İyi akşamlar.

-Efendim uzun süredir ortalarda değildiniz. Ancak şimdilerde Türkiye'de kaldığınız konuşuluyor. Nedenini öğrenebilir miyiz?

-Evet seyahat etmeyi seviyorum. Daha yeni okulla birlikte bir eğitim programına katıldım. Yurt dışındaydım. Yeni döndüm.

-Yanınızdaki bayan kız arkadaşınız mı?

Gelen soruyla Zümra iliklerine ürperdiğini hissetti. Başını kaldırdığı an karşısında kendisine yakıcı bir öfkeyle sabitlenmiş gece karası derinliklerle karşılaştı. Yiğit'i burada görmeyi hiç ama hiç beklemiyordu. Üzerine giydiği siyah takımla iyice karanlık bir görüntü veriyordu etrafa. Yanlarına yaklaştıkları sırada fark etti Zümra, Yiğit'in yanında koluna girmiş yürüyen Peri'yi. Üzerindeki derin dekolteli kırmızı elbiseyle ve bacağının neredeyse tamamını açık bırakan yırtmaçla yine ben buradayım diyordu.

Zümra onun kırmızıya karşı bir ilgisi olduğunu düşündü. Çünkü ne zaman görse hep kırmızı elbiseler giyiyordu.

Bir kısım muhabirler de onların olduğu tarafa yönelerek sorular sormaya başladılar.

HÜZÜNLÜ KALPLER DURAĞI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin