Masada duran çantasını alıp içinden telefonu çıkardı hızlı hareketlerle Samet'in numarasını tuşlayıp kulağına götürdü. Uzun çalıştan sonra açılan telefona tıslar gibi;
-Ne demek oluyor bu yaptığın? diye sinirle sordu.
-Ne ne demek Zümra? karşıdan gelen gergin sesle sinirleri iyice bozulan genç kız;
-Neyim ben bebek mi ? Başıma bekçi dikince gelemeyeceğimimi sanıyorsun, diye bağırdı.
-Gelmeyeceksin, dedi karşıdan gelen otoriter ses.
-Geleceğim, kaşlarını çatarak derin bir nefes aldı. Samet aynı ses tonuyla tekrar etti az önceki cümlesini;
-Gelmeyeceksin diyorsam gelmeyeceksin. Aklın şu an başında bile değil senin, buraya gelip kimseye ayak bağı olma, dedi. Samet'ten duyduklarıyla kaşlarını daha fazla çattı,
-Pardon ya size ayak bağı olduğumu bilmiyordum. Tamam merak etme bundan sonra ayağınızın altında dolaşmam, derin bir nefes çekti içine, ağlamak istemiyordu.
-Kızım bana bak beni deli etme. Otur oturduğun yerde, kükrer gibi bağıran Samet'in sesi odadakileri bile germişti.
-Kimse beni burda tutamaz anladın mı beni,onun yanında olmalıyım, o da sinirle bağırdı.
-Kızım buraya gelip ne halt edeceksin. Seni sevmeyen bir adam için ne yapabilirsin. Onun sevgilisi yanındayken sen buraya gelip parazit olmaya çok mu meraklısın. Senin onun yanında olup olmaman o herif için hiç bir şey ifade etmiyor. Hala anlamıyor musun? dedi Samet. Kendi yüreği bile burkulmuşken karşısındaki yaralı yürek kim bilir ne hale gelmişti. Ama onu tutmanın tek yolu yıkıcı gerçekleri yüzüne vurmaktı. Yapmıştı da.
Zümra ise duyduklarıyla birkaç saniye kulakları duymadı, gözleri görmedi, nefes alamadı. Sanki kalbi atmayı bırakmış gibi.
* * * * * * * *Ufak bir kesit paylaşmak istedim. Ben bölümü tamamlamaya çalışırken siz sevgili okuyucularım da birazcık voteleri yükseltirseniz banada moral olur.. Sevgilerle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜNLÜ KALPLER DURAĞI (Tamamlandı)
Romance01.06.17* Romantizm #36 * Aşk, edep ile güzeldir... ***** Uzun yıllardır sürüp giden bir arkadaşlık. Bu arkadaşlığın içinde büyüyen masum bir sevda kuşu ve bu sevda kuşunu yüreğine konduramayan bir adam... **** -Hani beni çok seviyordun ne o pes mi...