Öncelikle Selamun Aleykum Canlarım... :)
Şimdi deyeceksiniz ki bu kız bölüm atmıyor ancak laf kalabalığı yapıyor :)
Ama malum bu pazar sınavım var
:) Sizi merakta bırakmamak için ikinci alıntıyı da paylaşayım dedim :) eğer becerebilirsem bölümü cuma gününe kadar bitirip paylaşacağım :) Ama söz vermeyeyim.. Neyse artık alıntıyı okuyun bari :) :)* * * * *
Bir süre daha yürüyerek Profesör'ün ofisine ulaştıklarında zaman kaybetmeden kapıyı çalıp içeri girdiler.
-Gelin bakalım, oturun şöyle, dedi yaşlı Profesör içeri giren iki gence gülümseyerek.
-Bir sorun mu var hocam? Neden beni görmek istediniz?
-Yok Zümra'cığım. Emin ol en sorunsuz öğrencim sensin. Seninle ilgili bir sorun olamaz. Ben seni buraya çağırdım çünkü elime bir proje geçti ve eğitimin için yararlı olacağını düşünüyorum, dedi yaşlı adam genç kızın önüne mavi bir dosya bırakarak. Zümra anlamayan bakışlarla bir süre dosyayı süzdükten sonra ,
-Ben anlamadım bunun benimle ne ilgisi var? diye sordu.
-Şöyle ki bu projeyi asistanım Semih'e teslim ettim. Ancak bir de öğrencilerim arasından başarılı, bu projenin altından kalkabilecek azim ve yeteneğe sahip bir yardımcı gerekiyordu. Bende seni buna uygun gördüm. Ancak proje süresi bir yıl ve yurt dışına çıkma zorunluluğu var. Şöyle de bir artısı olacak; kesinlikle okul aksamayacak. Sadece internet üzerinden sınavlara girmen yeterli olacak. Eğer sen kabul edersen proje hemen yürürlüğe girecek. Hiç sıkıntı yapmana da gerek yok derslerinin aksamaması için hocalarınla görüşeceğim. Bir de proje dereceye girerse son sınıf olduğun için direk staj imkanın olacak. Okulun anlaşması olan köklü bir kuruma yerleştirebilirim seni. Ne dersin?
Genç kız bir elindeki dosyaya bir Profesör'ün yüzüne bakıp yaşadığı şoktan çıkmaya çalışıyordum. Kendisine sunulan teklif geleceği ve mesleki kariyeri açısından bulunmaz nimet olduğunu farkındaydı. Ancak bir yıl Türkiye'den uzaklaşmak gözünü büyük oranda korkutuyordu.
-Ben ne diyeceğimi bilmiyorum, dedi sesine yansıyan şaşkınlık ve kararsızlıkla.
-Daha önümüzde uzun bir zaman var sana bir ay süre bir ay içinde karar ver ve kararını bana bildir, dedi Profesör.
* * * *
Malum sınava az bir zamanım kaldı i yüzden bölümle ilgilenemedim. Ancak sınavdan sonra çok güzel ve olaylı bir bölüm sizlerle olacak. Küçük bir de ricada bulunmak istiyorum.. Bana dua edin olur mu ??? :) :* Hepinizi çok seviyorum. Vote ve yorumları unutmayın :) :* <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜNLÜ KALPLER DURAĞI (Tamamlandı)
Romance01.06.17* Romantizm #36 * Aşk, edep ile güzeldir... ***** Uzun yıllardır sürüp giden bir arkadaşlık. Bu arkadaşlığın içinde büyüyen masum bir sevda kuşu ve bu sevda kuşunu yüreğine konduramayan bir adam... **** -Hani beni çok seviyordun ne o pes mi...