*H.K.D./31

7.3K 470 116
                                    

Güzel olmuş mudur bilmiyorum... Biraz geçiş bölümü gibi oldu ;)
Neyse iyi okumalar :)


Yazar: Meh-Pare

Bölüm: 31 (Karşılaşma..)

Zümra Devran ile karşılaşmanın şokunu hala üzerinden atamamışken, mesai başlamadan önce hep birlikte birer kahve içmeye karar verdiler. Gizem ne kadar park yeri konusunda inatlaşsa da Devran onu umursamamış Zümra'nın koluna girerek arkasını dönüp otoparktan çıkmıştı. Genç kız giden ikilinin ardından bakıp sinirle yerinde tepindikten sonra hemen yanında hareket eden arabanın boşalttığı alana park etti.

-Alacağın olsun Zümra. Birde beni bırakıp o zürafa boylu çam yarmasıyla gittin!

Hem söylenip hem de hızlı adımlarla arkadaşını bulmaya çalışıyordu kocaman kafeteryada. Sonunda gülerek konuşan ikiliyi gözüne kestirip yanlarına ilerledi. Sandalyeyi gürültülü şekilde çekip oturduğunda Devran'ın alay pırıltıları taşıyan gözleriyle karşı karşıya kaldı. Genç adam inatla gözlerini çekmeyince Gizem başını başka yöne çevirerek bu anlamsız bulduğu bakışmayı bitirdi.

-Al canım sana da kahve aldı Devran, diyerek masanın ortasında duran bardağı genç kızın önüne itti Zümra.

-Lütfetmiş bey efendi! Dedi yüzüne alaycı bir ima yerleştirip. Genç adam karşısındaki kızın davranışlarına bakıp başını iki yana sallayarak gülümsedi.

-Gizem, Devran'da reklam departmanında çalışıyormuş senin gibi, dedi arkadaşına bakıp. Zümra'nın ağzından çıkanlarla ikisinin bakışları da önce genç kıza sonra birbirlerine çevrildi. Gizem şaşkınlığını hat safhada yaşarken Devran kendini hemen toparladı.

-Ne! Diye istem dışı bir nida çıksa da genç kızın dudaklarından.

-Bu.. bu kalası kim işe almış Allah aşkına?

-Bu şirket bünyesinde senin gibi bütün enerjisini çenesine harcayan birini barındırabiliyorsa, beni hayde hayde işe alırlar.

-Ben bu şirketin... Gizem ağzını açmıştı ki çalan telefonu konuşmasına engel oldu.

-Alo?

-...

-Neden?

-...

-Peki, peki geliyorum, diyerek telefonu kapattı. Ayağa kalkıp bir yandan da çantasını toplarken,

-Ay bu şirket ben olmadan yürümez. Hiçbir şey yapamıyorlar bensiz. Gidip halledeyim. Görüşürüz sonra, diyerek, genç adama imalı bakışlarını da gönderip, masadan uzaklaştı. Devran giden kızın ardından sırıtırken,

'Seninle çok eğleneceğiz.' Diye de içinden geçirmeyi ihmal etmedi.

-Bizde kalkalım mı? Mesai başlamak üzere, dedi Zümra. Devran başını sallayıp onu onaylayınca onlar da kalkıp kafeteryadan ayrıldılar.

------------------------------------------------------------------------------------------

-Günaydın, diye gördüğü herkese selam veren genç kız odasına geçip eşyalarını bıraktı. Masanın üzerindeki kalın mavi dosyaya gözü takıldı. Yüzünde oluşan gülümsemeyle dosyayı eline alıp,

-Ay sabah sabah bu kalas beyinli asabımı bozdu. Gidip biraz patroncuğumu göreyim de neşem yerine gelsin, dedikten sonra odasından çıktı. Asistan bozuntusunun yerinde olmadığını görünce omuz silkti.

Hemen karşısındaki büyük odanın kapısına ulaştığında gülümseyerek kapıya birkaç kez vurdu. İçeriden ses gelmesini beklemeden açıp girdiğinde gördüğü kişiyle yüzündeki gülümsemesi soldu.

HÜZÜNLÜ KALPLER DURAĞI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin