Gizem ve Devran'ın hikayesi Aşklambaç hız kesmeden devam ediyor.
Sizleri de okumaya davet ediyorum...🌼🌼🌼ÖNEMLİ NOT:
Yakın zaman içinde Hüzünlü Kalpler Durağı için özel bir bölüm gelecek. Bir yere kaybolmayın olur mu?😏😏
Instagram hesabımızı takip edebirsiniz...
🍁wattpad.hüzünlü_kalpler_duragi🍁
AŞKLAMBAÇ 9. Bölümden kısa bir alıntı....
⬇⬇⬇⬇Henüz kapanmadan tekrar geri açılan asansörün kapısına çevirdi bakışlarını. Karşısında gördüğü genç adam, yerinde kıpırdanıp kendisini toparlamasına neden oldu.
Devran içeriye girdikten sonra kapı kapandığında ikisinden de bir ses çıkmadı. Kapı açıldığında ilk çıkan genç adam oldu. Gizem de adamın peşinden çıkıp dairesinin önüne geldi. Onun bir şey söylemeden öylece gitmesi canını sıkıyordu genç kızın. Geriye dönüp birkaç adım yaklaştı.
-Yarın gidiyorum, dedi. Bir süre cevap bekledi ancak karşısındaki adam kısa bir duraksamanın ardından, bir an dahi dönüp bakmadan, dairesinin kilidini açmaya devam etti. Kapı açıldığında adamı durdurmak isteğiyle doldu.
-Bir şey söylemeyecek misin? Dediğinde sonunda kendisine döndürmeyi başarmıştı.
-Ne söylememi bekliyorsun? Ya da şöyle değiştireyim, bir şey mi söylemem gerek?
-Devran...-
-İlk gidişinde ben sana söylemem gereken her şeyi söyledim. Değişen bir şey olmadı. Sen yine kafana koyduğunu yaptın. Şimdi konuşup ne kendi çenemi yorayım ne de senin canını sıkayım, değil mi?Gizem ne kadar gizlemeye çalışsa da genç adam onun değişen yüz ifadesini farkına vardı.
-İyi geceler, dedikten sonra ağır adımlarla arkasını dönen genç kız dairesine doğru yürümeye başladı.Daha iki adım atmıştı ki bedenini saran kollar durmasına neden oldu. Kızın içine çektiği derin nefes etrafını saran kollar arasında bir yaprak gibi titremesine neden oldu.
-Bu sefer durdurmayı başardım galiba. Belki de en başından sana böyle sarılıp gitmene izin vermemeliydim.
-Devran...-
-Pişman mısın gittiğine?
-Ben burayı özlüyorum. Evimi özlüyorum. Sevdiklerimi özlüyorum.
-Bende seninle didişmeyi özlüyorum kıvırcık.Genç adamın samimi itirafı ikisinin de gülümsemesine neden oldu.
-İyi geceler.
-İyi geceler kıvırcık, dedikten sonra hızlı adımlarla dairesine girip kapıyı kapattı genç adam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜNLÜ KALPLER DURAĞI (Tamamlandı)
Romance01.06.17* Romantizm #36 * Aşk, edep ile güzeldir... ***** Uzun yıllardır sürüp giden bir arkadaşlık. Bu arkadaşlığın içinde büyüyen masum bir sevda kuşu ve bu sevda kuşunu yüreğine konduramayan bir adam... **** -Hani beni çok seviyordun ne o pes mi...