SELAMUN ALEYKUM CANLARIM... ❤❤ HEPİNİZE MUTLU BAYRAMLAR... ASLINDA BAYRAMIN İLK GÜNÜ BAYRAM HEDİYESİ NİYETİNE PAYLAŞACAĞIM BÖLÜM, BU GÜNE KADAR SARKTI. ÇÜNKÜ YOĞUNLUKTAN DOLAYI BİRAZ YÜZEYSEL BİR BÖLÜM OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜM. BELLİ KISIMLARA EKLEMELER YAPTIM VE SON HALİ BU. ŞİMDİ DAHA DUYGULU BİR BÖLÜM OLDU GİBİ. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. 😊😊
SONRAKİ BÖLÜM FİNAL. BUNU BİLEREK YORUM VE OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN. NE KADAR DESTEK O KADAR YÜKSEK BAŞARI DEMEK. BU ZAMANA KADAR SABR EDİP YANLIŞIYLA DOĞRUSUYLA BANA TAHAMMÜL EDİP YAZDIKLARIMI OKUYAN GÜZEL YÜREKLERİNİZ SAĞLIK. VE BU NOKTADAN SONRA KÜÇÜCÜK BIR YORUMU BANA ÇOK GÖREMEZSİNİZ DİYE UMUYORUM. İYİ OKUMALAR DİLERİM. SEVGİYLE KALIN... 💝💝💝
Yazar: Meh-Pare
Bölüm: 60/2 (Şükür...)Duydukları ker kelime birer kor olup yüreklerine düşerken, ikisi de suskunları oynadı. Arabaya binip eve doğru yol aldıklarında ve hatta eve geldiklerinde de bu suskunluk oyunu devam etti.
İkisinin de yüreğine oturan ağırlık yumru oluo boğazlarından yukarıya tırmanıyor, söyleyemedikleri her kelime bu yumruyu katlıyor, daha çekilmez bir hal alıyordu sessizlikleri.Yiğit evin kapısını açıp geçmesi için yol verdi karısına. Salona girdiklerinde yerde oturmuş Neşe'yle oynayan Devran ve onları buruk bir gülümsemeyle izleyen Gizem'i gördüler.
-Geldiniz mi? Diyen Devran toparlanıp yerden kalktı.Neşe annesine koşup bacaklarına sarıldı küçük elleriyle.
-Aşkım Annem...
Genç kız yere çöküp kızının saçlarını okşadı. Dolu dolu gözlerinin ardından baktı masum miniğine. Saçlarına bir öpücük bırakıp tekrar ayağa kalktığında,
-Ben dinleneceğim, diyerek yukarıya yöneldi.Giden Zümra'nın arkasından baktı hepsi. Zümra görüş alanından çıktığında soran bakışlar Yiğit'in üzerine döndü.
Ne Zümra'nın, ne de Yiğit'in hali hal değildi.
-Bir sorun mu var? Neden ikinizin de suratı sirke satıyor?
-Konuşuruz sonra, diye cevap verdi Yiğit, kızını kucağına alıp koltuğa oturdu.-Ben Zümra'ya bir bakayım mı? İyi görünmüyordu, diye tedirgince soran Gizemce döndü.
-Bu meseleyi önce ikimiz konuşsak daha doğru olur Gizem. Sonra zaten öğreneceksiniz.
-Peki, o zaman biz kalksak mı?
-Teyze biyaz daha kalsanız? Diye tatlı tatlı soran Neşe'ye gülümsedi.
-Geç oldu bebeğim ama sen bu akşamlık bizr gelsen?Neşe kararsız ama soran bakışlarını babasına dikti. Yiğit, Zümra ile yapacağı akıbeti belirsiz konuşma sırasında Neşe'nin evde olmamasının daha iyi olacağını düşünürek,
-Olur prensesim. Bu akşam Gizem'lere gidebilirsin, dedi ve kızının tombul yanaklarını öptü.
Neşe sevinçle babasına sarıldı.
-Aşkım babam, sen biy tanesin.🍁🌿🍁🌿🍁🌿🍁
Odaya girdiğinde yatakta uzanan karısının küçük bedenine yaklaştı. Yatağın kenarına oturduktan kısa bir süre sonra genç kız da oturur pozisyona geçti.
Duran yaşları tekrar göz pınarlarına birikmeye başladığında, ellerini kocası tarafından sıkıca kavrandı.
-Neşe bu akşam Gizem'lerde kalacak, dedi gözlerini birleşmiş ellerine dikerek.
-İyi, demekle yetinen karısının yüzüne çevirdi gözlerini.
-Güzelim, ağlama ne olur, diye fısıldadı onun gözlerinde biriken yaşları gördüğünde.
-Elimde değil!Yiğit karısını kendine çekip kollarını etrafına sardı. Bir süre sakinleştirmek için eli saçlarında dolaştı. Sonrasında geriye çekilip gözlerinin içine bakarak kaçınılmaz konuşmayı başlattı.
-Ne yapacağız?
-Yiğit, ben böyle bir şey olduğuna inanamıyorum. O daha minicik, ben onun annesiyim. O, bana, annesine zarar vermez ki...
-Güzelim doktoru duydun ama! Bu durum riskli, dedi gerginliğini arka planda bırakmaya çalışarak.
-Kesin konuşmadı ki, büyüme olmazsa zarar vermeyebilirmiş. İyi huylu olup olmadığını zamanla anlayacaklarmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜNLÜ KALPLER DURAĞI (Tamamlandı)
Romance01.06.17* Romantizm #36 * Aşk, edep ile güzeldir... ***** Uzun yıllardır sürüp giden bir arkadaşlık. Bu arkadaşlığın içinde büyüyen masum bir sevda kuşu ve bu sevda kuşunu yüreğine konduramayan bir adam... **** -Hani beni çok seviyordun ne o pes mi...