Kładę na bok całą moją broń. Mam w ręce jedynie goły miecz. Stajemy naprzeciwko siebie.
-Zaatakuj mnie.
Patrzę na niego z lekkim zdziwieniem.
-No dalej -ponagla mnie -nie zrobisz mi krzywdy.
Wzruszam ramionami i zamachuje się mieczem na jego ramię. Moje ruchy są szybkie. Zwinne. Silne. Moja broń przecina powietrze.
Jak? Jak on to zrobił? Nie ma go. Zniknął. Odwracam głowę. Za mną, za mną stoi Kakashi. To niemożliwe. Jest tak szybki... Teraz on zamierza się na mnie. Z trudem odparowuje jego ostrze. Atakuje mnie. Jego ruchy są jak ataki węża. Cofam się do tyłu. Nie dam rady dłużej się bronić. Wymyśl coś! Kakashi unosi miecz nad głowę. Lawa. Lawa mnie wypełnia. Mój umysł znów się oczyszcza. Czuje się jakby wszystko działo się w zwolnionym tempie. Widzę wszystko wyraźnie. Działam instynktownie. Odskakuję w bok. Moją lewą stopą robię zamach i kopię napastnika w kolano, następnie w dłoń. Wypuszcza z ręki miecz. Prawą ręką zataczam łuk i łokciem walę go w przełyk. Nie trafiam. Moje uderzenie przecięło jedynie powietrze. Niespodziewanie czuję ból w nodze. Kakashi przewraca mnie na ziemię. Gdy próbuję się podnieść kopie mnie w bok. Padam twarzą do ziemi, a on przystawia mi ostrze do gardła.
-Koniec - oznajmia i chowa miecz do pochwy, wyciąga do mnie dłoń -dobrze walczyłaś. Prawie nikt nie jest w stanie tak długo opierać się moim atakom. Musisz ćwiczyć technikę. Jesteś dobra w walce na pięści, widać to na pierwszy rzut oka. Dobrze wykombinowałaś, żeby przejść z walki na miecze w walkę wręcz. Nauczę cię jak możesz wykorzystywać swoje zdolności. Będziesz uczyć się posługiwać ogniem i walczyć w postaci wilka. Sądzę, że nie odkryłaś jeszcze wszystkich swoich możliwości. Pokażę ci jak możesz wykorzystywać Czakrę.
-Czakrę? Co to takiego?
-Czakra jest niezbędna nawet do najbardziej podstawowej techniki, polegającej na formowaniu fizycznej energii, znajdującej się w każdej komórce ciała oraz energii duchowej, uzyskanej z ćwiczeń i doświadczeń. Kiedy zostanie uformowana, może zostać skierowana, układem krążenia czakry, który jest dla czakry tym, czym dla krwi jest układ krwionośny, do dowolnego z punktów wyzwalania czakry. Czakra jest też potrzebna do wykonania ninjutsu opartych na żywiołach (np. techniki ziemi, ognia, wiatru, wody i błyskawicy). Ninjutsu to atak wykonywany dzięki czakry. Im więcej czakry tym silniejszy jest atak. Jest nieskończenie wiele rodzai ninjutsu. Rozumiesz?
-Powiedzmy.
-Kakashi?
-Hmm?
-Więc jeśli panuje nad ogniem to... można powiedzieć, że to rodzaj ninjutsu, że to to spowodowane jest moją czakrą?
-Tak.
-Więc nie jestem zakażona? Czemu tylko dzieci mogą jej używać? No i ty, ale ty jesteś duchem...
-Ziemia wybrała was, dzieci na Strażników i tylko wam pozwala z niej korzystać. A ty... ty masz niesamowicie potężną czakrę.
-Czemu mogę z tobą walczyć? Jesteś duchem, umarłeś a mimo to możesz przyjmować fizyczną postać.
-W zasadzie to nawet ja tego nie wiem.
CZYTASZ
Ognisty wilk
FantasyPiętnastoletnia Nicola posiadająca niesamowite zdolności staje na czele buntu, próbuje odzyskać wolność i uratować młodych mieszkańców Chicago. Zostaje Strażniczką. Szamanką. Wojowniczką.