31.Bölüm-Bende geleceğim!

54.9K 2K 129
                                    

Her vote ve yorum daha çabuk yb getirir..!

"Çok mu konuştum..?" Kırgın sesimle yüzümü eğdim, çenemi kavrayıp kafamı kaldırdı. Anlıma uzun bir öpücük atıp kokumu içine çekti.

"Benim için yaratılmışsın.."

..........

"Eren okul işini ne zaman halledeceğiz, açılalı bir ay oldu. Hem iyileştimde bence zamanı geldi, formalarımızı da almıştık." Dedim umutla.

"Tamam Esila şimdi okuluna uğrarız." Arabanın içinde sıkıntıyla cebelleşiyordum.

"Rahat dur." Alt dudağımı ısırarak kollarımı göğüsümde birleştirdim.

"Asma suratını geldik." Araba durunca hızla arabadan indim, Eren yanıma gelince beraber okulun girişine doğru ilerledik.

"Yanına erkek yaklaşmayacak, okula başlayınca erkek arkadaşın olmayacak.! Eğer yanına erek sineği yaklaştırırsan sonuçlarından kork.!" Tehditkar bir şekilde söylemişti kelimelerini..

"Tamam." Fısıltıyla çıkan sesime karşı memnun olmuşcasına güldü.

"Sen benimsin! Bunu aklının köşesine yaz, sana dokunanın ellerini kırarım." Korkuyla Eren'in koluna sarıldım.

"Daha okula başlamadan neler düşünüyorsun Eren?" Bana cevap vemeden berber okula girdik. Eren'in tehditlerinden okulu inceleyememiştim bile...

Konforlu bir yer olduğu kesindi, eğitim için teknolojinin en iyi aletlerini toparlamışlardı. Eren'in elini tutarak merdivenleri çıkmaya başladığımda zil sesi duyuldu, öğrencilerin uğultuları koridorlarda yankılanırken  okulun açık olduğunu unutmuştum.

"Oha kızlar şuraya bakın.!" Sınıf kapısından koşan kızlar bizi izlerken Eren elimi daha çok sıkmıştı. "Eren." kızların kıkırdaması sinirlerimi bozsa da kendimi tuttum. Önümüzü kesen sarışın kız gülerek Eren'in gözlerinin içine bakıyordu, ardından gelen esmer kızlar ve bir kızıl daha geldi.

"Eren...! Ay sen gerçeksin" ellerini çırpıp zıplayarak  kahkaha atıyorlardı. "Bir kere sarılabilir miyim? Lütfen..." kaşlarımı çatarak önümdeki kıza bakıyordum, her an üzerine atlayabilirdim.

"Bayanlar izin verirseniz eşimi okula yazdıracağım, vaktimiz yok." Eren'e aşkla bakarken içim ısınmıştı, eşim demişti. Eşim...  Kızların bakışlarını görmemezlikten gelerek bize açılan yoldan ilerledik. Eren ifadesizliğinden ve soğuk kanlılığından ödün vermeden konuşmuştu.

"Çok kibar konuştun." tamam kızların onu hayranlıkla izlemeleri beni sinirlendirmişti.

"Unutma ismim sadece karanlık işlerle anılmıyor.. Sıradan insanlara kendim gibi davranamam" dedi. Müdürün odasına giriş yaparken heyecanlanmıştım.

"Hoşgeldiniz Eren bey.." Ceketinin düğmelerini ilikleyip ayağa kalktı.

"Kayıt işlemleri." Adam hızlıca dosyaları çıkartıp Eren'e uzattı. Ciddi ifadesiyle dosyaları okurken dudağımı kemiriyordum.

"Tamam okulu  gezelim biz." Adam onaylayarak kafasını salladı. "Ali'yi yollarım." Yavaş adımlarla odadan çıktığımızda Eren'e döndüm ve heyecanla boynuna atladım.

MAFYA...?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin