9.Bölüm-Utanç

125K 3.5K 219
                                    

Her vote daha çok yb getirir.

"Eğer bana sahip olduğunda bırakacaksan ben hazırım." Deyip kollarımı boynuna doladım.

Yazardan...

Esila kollarını nefret ettiği adama dolayıp gözlerine baktı. "Eğer bana sahip olduğun da bırakacaksan ben hazırım." demişti. Sözlerinde samimi değildi ve şuan kendinden nefret ediyordu. Eren'in kadınları cinsel obje olarak gördüğünü düşünüyordu, belkide bu teklifi bu yüzden sunmuştu ona.

Eren'in öfkesi daha çok büyürken kollarını Esila'nın ince beline dolayıp onu kendine yapıştırdı, yüzüne doğru eğilerek dudaklarının arasında sadece bir kaç santim boşluk bıraktı.

"Seni asla bırakmam Esila, bunu anlamayacak kadar aptal mısın?" Koyu kahve gözlerini Esila'nın mavi gözlerine kilitlemişti. Bu gece yapmaya çalıştığı şeyi anlatmıştı ve bilerek müdahale etmemişti, Eren'den nefret ettiği için bu kadar alçalmıştı, kişiliğinden fazlasıyla ödün vermişti. Hayır! Eren böyle olmasını istemiyordu ,ilk defa birinin ondan nefret etmesini umursuyor ve sinirleniyordu. Etrafında onlarca kız onu isterken nasıl olur da bu kızı hala etkileyememişti?

"Senden nefret ediyorum." Dedi bu kez sesinde çaresizlik vardı ve sessizce dökülüyordu göz yaşları...

"Benden nefret etme." Eren'in fısıltıyla çıkan sesi yine duygusuzdu.

"Neden senden nefret etmiyorum? Bana geçen gece yaptıkların için mi senden nefret etmemeliyim? Beni zorla tutuğun için mi senden nefret etmemeliyim.? Hayır Eren Toksoy senden ömrümün sonuna kadar nefret edeceğim." Gözlerinden damlalar akarken sadece bakıyordu, bu duygusuz adamın gözlerine bakıyordu.

"Esila..." kız hızlıca adamı itip ilerideki banyo kapısına koştu. Bu hareketine şaşıran Eren kızın arkasından banyoya girerken yerde klozete doğru eğildiğini gördü hızlıca saçlarını toplayıp anlını tutu ve kusmasına yardımcı oldu. Acıyla miğdesindekileri boşaltan kız başının döndüğünü ve gözlerinin karardığını hissediyordu. Eren klozetin önünde oturan Esila'yı kaldırıp kıyafetleri ile küvete soktu ve soğuk suyu açtı. Titreyerek kendine gelen Esila sudan kaçmak için Eren'e sarılmıştı.

Eren, Esila'nın kaçmasını önlemek için küvete girdi ve tek koluyla Esila'yı tuttu diğer koluyla da suyu üzerlerine tutarak ıslanmaya başladılar.

"Senden nefret ediyorum. Allah belanı versin" çenesi titreyerek söylediği cümle Eren'in yüz ifadesini değiştirmemişti.

Bir kaç dakika daha suyun altında kaldılar Esila artık çırpınmıyordu çünkü teni suyun soğukluğuna alışmıştı ve Eren'in onu bırakmayacağına emindi. Suyun kesildiğini fark ettiğinde tökezleyerek geri çekildi. Islak zemin yüzünden yere düşmüştü, Eren eğilerek Esila'yı kucağına aldı ve küvetten çıktı..

Yatak odasına girip Esila'yı yavaşça yatağa bıraktı, ona kızacaktı cezayı kesinlikle hak ediyordu fakat Esila çoktan uyuya kalmıştı. Eren bir tişört ve baksır çıkarıp yatağın köşesine koydu ve Esila'nın ıslak iç çamaşırlarını çıkarmaya başladı. Alt iç çamaşırını çıkarırken gözlerini başka bir yöne çevirdi, buna kendisi de şaşırmıştı oysa ki Eren çıplak duran bir kadının utanacağını düşünmezdi çünkü umursamazdı. Şimdi Esila'nın uykulu haline bile saygı duyuyor ve gözlerini çeviriyordu. Geçen gece yaptığı şeyi hatırladı, zaten her yerini çoktan görmüştü şimdi neden böyle davranıyordu? Hiç bir fikri yoktu belkide ona olan kızgınlığı gözlerini kör etmişti. Kendi baksırını Esila'ya giyindirip üzerine siyah tişörtünü geçirdi.

Kendi üzerini de değiştirip Eslia'nın yanına yatarken kokusunu ciğerlerinin en ücra köşesine hapis etti. Kızamıyordu ona, ilk defa birinin ne düşündüğünü önemsiyordu..

MAFYA...?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin