Bu bölümü whatsapp grubundaki kızlarıma ithafen yazıyorum. Doğum günümü kutladığınız için teşekkür ederim prenseslerin , Eren'in prensesleri.."Inanmak senin problemin ,ileride göreceksin. Bir gece aniden ölüm haberini aldığında..."
Öfkeyle kadını karşı duvara doğru ittim, gözüm dönmüştü. Kadın sertçe sırtını duvara vurdu, acıyla yüzünü buruştururken sinirlenmiş gibi duruyordu.
"Bizi saçma oyunlarınızla ayıramazsınız!!" Hızla lavabodan çıkıp sert adımlarla masaya doğru ilerledim, Eren daha gelmişti.
Gergin bir şekilde masayı donatan görevliyi izledim, tüm bedenim alt üst olmuştu. Eren güçlüydü ve çevremizde onu elde etmek isteyen bir çok kız olacaktı, bunlara alışsam iyi ederim çünkü onu kaybetmek istediğim en son şey olurdu.
Bir kaç dakika sonra karşımda o huzur veren adamı gördüm ,yüzündeki düşünceli havayı silerek gülümsedim, bu günü kimse mahfedemezdi.
"Yüzün sararmış?" Sandalyeye oturup keskin bakışlarını her zamanki gibi bana çevirdi ve vücudumu taradı.
"Hayır sadece biraz gerginim." Tek kaşını soru sorar gibi havaya kaldırdı. "Şey.. Her mutlu günümüzü berbat eden bir şey çıkıyor ortaya, bu gün sorunuz geçsin istiyorum." Kafasını sallayıp gözlerini gözlerime dikti.
"Huzurumuzu kaçıracak bir şey olmayacak, sakin ol." Kafamı sallayıp ona aşkla baktım, koyu renkteki gözleri tehditkar ve korkutucuydu fakat ben o gözlerde sadece huzur görüyordum. Eren benim için aileydi, onunla evlenmek.. Gerçek bir yuva kurmak çok güzel olacaktı.
Kapının önünde patlayan flaşlar dikkatimizi çekti, Eren'in sinirli bakışları o tarafı tarayıp bana döndü. Kameramanların kimin için geldiği aşikardı. O iş adamı olarak burada bulunuyordu bu yüzden hareketleri son derece centilmen ve karizmatikti. Onun bu yüzünü tanıyanlar hayran olmakta haklıydı çünkü herkesin hayal ettiği o erkeği teşkil ediyordu.
"Eren bunlar bizi çekiyor..." Bana baştan çıkarıcı bir bakış atıp gülümsedi.
"Herkes senin beni nasıl etkilediğini düşünüyor..." Utançlar etrafa bakıp sarı saçlarımı kulaklarımın arkasına sıkıştırdım ve dikkatimi tabağımdaki yemeğe verdim.
"Ben seni etkilemiyorum..." Diye mırıldanırken utanan tarafını saklamaya çalışıyordum. Tabağımdan küçük bir et parçası kesip ağzıma atarken sıkıntılı bir soluk verdim. Birilerinin gözleri üzerimdeyken hiç rahat olamazdım...
"Kasma.. Rahat ol." Kirpiklerimi. Altından kısa bir bakış atıp tabağıma odaklandım.
"Ahh.." erkeksi bir hırıltıyla dudaklarıma bakan Eren'e şaşkın şaşkın bakıyordum. "Dudaklarını bırak yoksa masanın üzerinden sana atlayacağım." yüzüm kızarırken dudağımı bıraktım.
"Edepsiz.." erkeksi bir kıkırtıyla bakışlarını gözlerime çevirdi.
"Sana bakarken öyle şeyler düşünüyorum ki.. Şu dünyada kontrol edemediğim tek şey sensin, sana olan duygularımı kontrol edemiyorum.." gülerek onu duymamazlıktan geldim.
Eren ve ben daha doğrusu sadece ben kameramanlara alışmıştım, Eren zaten rahattı...
"Bir şey soracağım" tek kaşını kaldırıp yüzümü inceledi ardında sor der gibi kafasını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA...?
General FictionKaranlık sokaklarda geçen yalnızlığın öyküsü... Aşk ile aydınlanabilir mi? Bir tarafta hiç sevilmeyen hayatı boyunca teyzesi tarafından hep dayak yiyen ürkek bir kız. Diğer tarafta ise büyük bir iş adamı, karanlığın sahibi mafyaların en tehlikelisi...