Sabahlayan okuyucu mafyalarım için... Bu arada yorum ve voteler düşüyor gençler darılıyorum.
Göz yaşlarım yanaklarımdan süzülürken bu adama bir kez daha aşık oldum..
"Seni asla bırakmayacağım ,beni bırakmadığın sürece seni terk etmeyeceğim. Söz veriyorum!"
-------
Karşımda bilmem kaçıncı bardağını kafasına diken Eren'e odaklanmıştım, sarhoş olmak üzereydi.. Cebinden çıkardığı farklı bir paketten sigara aldı ve paketi geriye cebine soktu, sigarayı yakıp dudaklarına götürürken gözlerini kısmış beni izliyordu.
"Çok fazla içiyorsun.." Elindeki içkiye bakıp sırtını siyah koltuğa yapıştırdı.
"Gel buraya." Oturduğum yerden yavaşça kalkıp yanına gittim, bileğimden tutup beni kendine çekti ve bedenimi hızla kolunun altına aldı. Elindeki bardağı dudaklarıma yaklaştırırken gerildim, kaşlarımı çatarak yüzüne baktım.
"İç!" Sert sesi korkmama sebep olurken bardağı yeniden dudaklarıma değdirdi, içindeki sıvı dudaklarımdan ağzıma sızarken yutkundum. İçki gırtlağımı yakarak mideme geçerken tiksinmiştim fakat bu duygu hoşuma gitmişti.
Bardaktaki içki bitince masaya bıraktı, eğilip boynuma uzun bir öpücük kondurdu, masaya uzanıp bir içki daha aldı ve elime tutuşturdu.
"İçmene izin veriyorum." Gözlerinin içine bakarken sarhoş olup olmadığına baktım, değildi! "Sadece eğlen, kısıtlaman olmadan, içinden geldiği gibi davrana bilirsin sadece benim yanımda.." Elindeki içkiyi alıp kafama dikerken rahattım, içmeme izin vermişti ve çıkacak olan sonuçlara katlanacaktı.
"Kokun bana geçmişi unutturuyor.." Derken parmaklarını saçlarımda gezindiriyordu...
"Varlığın bana huzur veriyor." Diyerek ona sokuldum, varlığı huzur kaynağımdı ve o olmadan asla ben olamazdım.. Elimdeki bardaktan bir kaç yudum alıp bakışlarımı piste çevirdim, insanlar sarhoş olmuştu. Köşede yiyişen Furkan iki kızı birden idare ediyordu, kızlar hallerinden oldukça memnun bir şekilde kendilerini bir ödül gibi ona sunuyordu ve bu mide bulandırıcıydı.
"Sende böyle miydin?" Eren'in bakışları Furkan'a kaydı, yüzünde alaycı bir gülümsemeyle bana döndü.
"Kaldıramayacağın sorular sorma ufaklık." Kafamı yüzüne çevirdim ve gözlerinin içine baktım, koyu kahveleri ateş saçan cinstendi.
"Soruma yanıt ver." Bir müddet bekleyip beni süzdü.
"O içki şimdiden seni sarhoş etti." Alayla bana bakmaya devam ediyordu ve bu çok sinir bozuyordu, renkli ışıkların aydınlattığı pistteki kızları izledim. Benden kat kat güzel kızlar hemen şimdi Eren'in yatağına girmeye hazır gibiydiler.
"Kaldıramayacağım soru sormam, bana cevap vermeni bekliyorum." Elindeki sigarasından derin bir soluk aldı ve dumanı yüzüme doğru üfledi.
"Sokaklarda büyümüş ve insanlığın en iğrenç hallerini dibine kadar yaşayan birine bu soruyu sorman fazla ironi, bak güzelim şimdi ve gelecekte... Bir çok kız , senin varlığından haberdar olsa bile benim yatağıma girmeye hazır olacak. Paranın , gücün ,tehlikenin ve şöhretin olduğu her Adama kadınlar üşüşür bu böyleydi ve hep böyle kalacak..
Ben böyle miydim...?
Bundan fazlasıydım, çok daha fazlası.." Sözlerini bitirirken boş bardağı masaya koyup yenisini aldım."Beni aldatmazsın değil mi?" İçim yana yana sormuştum bu soruyu, beni aldatır mıydı? Düşüncesi bile kalbimi sıkıştırmıştı..
"Seni aldatmak? Ufaklık erkekler sevdiği kadınları aldatmaz, bu kalp bir kere dolar ve bir daha yeni birine kapılarını açmaz. Buranın sahibi sensin bu asla değişmez." Dedi kalbini göstererek , büyük ilgi ile onu dinliyordum, söylediklerini... "Seni buradan çıkarıp başkasını koyarsam aldatmış olurum, ihtiyaçlarım için kullandığım tek gecelik değersiz kadınlar aldatma katogorisine girmiyor." Nefesim sıkışırken aklımda tek cümle kaldı 'ihtiyaçlarım için kullandığım tek gecelik kadın!' Sigarasını söndürüp bana döndü. "Gözlerin dolmasın küçüğüm.. Başka kadınlara dokunmayacak kadar aşığım sana ,bağlıyım bedenine.." Dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA...?
General FictionKaranlık sokaklarda geçen yalnızlığın öyküsü... Aşk ile aydınlanabilir mi? Bir tarafta hiç sevilmeyen hayatı boyunca teyzesi tarafından hep dayak yiyen ürkek bir kız. Diğer tarafta ise büyük bir iş adamı, karanlığın sahibi mafyaların en tehlikelisi...