Her vote ve yorum daha çabuk yb getirir!"Sevgimi gösteremeyecek kadar duygusuzum biliyorum. Ben kimseyi sevemeyen bencil adamın tekiyim, haklısın seni hak etmiyorum ama senden vazgeçemem. Hayatıma giren en masum kişisin ,sen farklısın Esila. Sevilmeyi hak eden birisin, diğer kızlar gibi değilsin. Benden nefret etme ,umursadığım tek kişisin değer verdiğim tek insansın bunu görmeyecek kadar aptal mısın? Sana asla zarar gelmesine izin vermem. Seni seviyorum güzelim benden nefret etme."
Sesi kesildiğinde gözlerimi aralayıp ona baktım, karanlıkta parlayan gözleri bana aşkla bakıyordu....
................
"Uyumadığını biliyordum." Tok sesi odada yankılanırken şaşkınlıkla gözlerimi bir kaç kere kırpıştırdım.
Karanlıkta sertleşen yüz hatları beni korkutmuştu, sanki o sözleri söyleyen adam o değilmiş gibiydi... Eren'in önünde siyah bir duvar vardı adeta.... ciddiyeti ve sert yüz hatlarıyla oluşturuyordu bu kasvetli duvarı, duygularını gizliyordu bu duvar sayesinde.
"Be... ben." Ne diyeceğimi bilmiyordum, ne diyebilirim ki? Kollarıyla beni daha çok sarıp sarmaladı ve yüzümü boyun girintisine girebileceğim bir şekilde beni kendine çekti.
"Şttt..." beni susturup sesizliği sağladı. Kokusunu her içime çekişimde onun kendine özgü erkeksi kokusuyla karışmış alkol ve sigara kokusunu alıyordum. Nedensizce tiksinç gelmemişti bu koku. Belkide geçen geceden alıştığım için şimdi hoş geliyordu bu karışım. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım, her nefeste daha büyüğünü almak istiyordum. Bağımlılık yapabilen türdendi koku, ne ara bu kadar içki ve sigara kokusunu sever olmuştum. Geçen gece yaptıklarım beni içki ve sigara kokusuna mı alıştırmıştı? Yoksa bu koku Eren'in kokusuyla birleşince mi böyle güzel oldu? Hayır!
Gözlerimi kapattım fakat uyumak ne mümkün?! Rahatsızca kıpırdandım, rahat bir pozisyonda değildim.
"Esila uyuyorum ve sen beni uyandırıyorsun rahat dur!." Uyarıcı bir ses tonuyla Eren bir şeyler mırıldandı.
"Kalkmak istiyorum" daha sabaha çok vardı fakat öğlen uyuduğum uyku bana yetmişti.
"Benimle uyuyacaksın" sinirle derin bir soluk aldım. Bir kaç dakika sonra yeniden haraketlenmiştim. Aniden yer değiştirmem beni şaşırtsada daha sonra Eren'in yaptığı şeyi idrak ederek kalkmaya çalıştım, şuan Eren'in üzerinde yatıyordum.
"Sabrımı taşırma ve gözünü kapatıp uyu" dişlerini sıkarak söylediği belliydi.
Vücudum ,vücudunun üzerinde öylece yatıyordum. Belimdeki elleri kalkmamı engellemek için mi beni böyle sıkıyordu? Kafamı çıplak göğüsüne koyup gözlerimi kapattım, aniden gelen uyku beni kollarına çekerken Eren'in bir şeyler mırıldandığını duymuştum fakat ne dediğini anlamayacak kadar kendimden geçmiştim.
------------------
Nefes almakta zorlanmaya başlamıştım, boğuluyor hissine kapılmam gözlerimi yuvalarından fırlayacak şekilde açmama neden olurken hala ciğerlerimi havayla doldurmaya çalışıyordum.
Eren üzerime çıkmış ve tüm ağırlığını bana vermişti, bunun yanı sıra birde yanağını yüzüme yapıştırmış ağzımı ve burnumu kapatmıştı.
Ciğerlerim oksijene ihtiyaç duyarken birden çırpınmaya başladım fakat Eren'i kaldırmak çok zordu. Kafamı yana çevirip öksürük krizine girerek nefes almaya çalıştım. Ellerimle vücudunu geriye ittirmeye çalışırken vücudumuda yana kaydırmaya çalışıyordum. Uyanmıyordu!
"Eren lütfen. Lütfen kalk" nefes nefese söylediğim bu kelimeleri. Gözlerini hafifce açıp bana baktı.
"Üzerimde yatmayı mı tercih edersin?" Derin nefesler almaya başladığımda ağırlığını vermediğini idrak etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA...?
General FictionKaranlık sokaklarda geçen yalnızlığın öyküsü... Aşk ile aydınlanabilir mi? Bir tarafta hiç sevilmeyen hayatı boyunca teyzesi tarafından hep dayak yiyen ürkek bir kız. Diğer tarafta ise büyük bir iş adamı, karanlığın sahibi mafyaların en tehlikelisi...