"Su alacağım." Beni süzerek gülümsedi.
"Git uyu ,su içmen yasak!"
.........
Ona şaşkınlıkla bakarken bana doğru yürümeye başladı, kolumdan tutup odaya iterken ne olduğunu anlamadan kapıyı yüzüme kapattı ve kilitledi."Eren ne yapıyorsun aç kapıyı.. Eren ağzım yanıyor su içmem lazım, lütfen aç." Her zamanki gibi acımasızlığını konuşturmuştu yine Toksoy.
Dudaklarım acının etkisi ile sızlarken vücudum alev topu gibi yanıyordu ,odanın özel banyosuna ilerlerken soğuk bir duşun mükemmel olacağını düşünüyordum
Hızla banyo kapısının kulpunu çevirdim ve acı bir çığlık attım. Burayı da mı kilitlemişti?!
"Eren, banyo kilitli aç şunu.. Eren çişim var aç şurayı." Hiç ses yoktu ve ben burada acıdan kıvranıyordum. "Of..!" Bedenimi yatağa fırlatırken sıkıntıyla bir soluk daha aldım. Düşünme kabiliyetimi kaybetmiş gibiydim , acı tüm bedenimi kavururken gözlerimi kapattım. Uyumalıydım...
Uyuyamıyorum!
Dilim acının etkisi ile resmen uyuşmuştu... Uzun zamandır Eren'in işkencesini görmemek şimdi beni çok sarsmıştı. Uzandığım yatakta tişörtümü çıkarıp yere fırlattım ve gözlerimi kapattım.
....................
"Esila kalk güzelim." gözlerimi zorlukla açıp başımda dikili olan Eren'e baktım. Elinde bir bardak su yanı başıma oturmuştu, elindeki bardağı susuzlukla alırken hiç zaman kaybetmeden dudaklarıma yaklaştırdım ve tek nefeste içtim. Resmen doyamamıştım suya.
"Üzerindekileri çıkar!" Eren'in sert ses tonu korkmama sebep olurken üzerimdeki kıyafet yığınını yeni fark etmiştim. Ne zaman giyinmiştim ben bunları?"
"Hayır, uyumak istiyorum." diyerek kafamı yastığa bıraktığımda üzerimdeki örtüyü açtı ve beni zorla oturur pozisyonuna getirdi. Kalın hırkayı çıkarırken hızlıca boğazlı kazağı da çıkardı, titremeye başlayan vücudumu örtüye sarmaya kalksam da bana engel oldu.
"Ateşin çıkmış! Rahat dur." Altımdaki eşofmanı da çıkarıp beni hızlıca kucağına aldı, gergin yüz hatları ve keskin gözleri her zamanki gibi ürkütücülüğünü korurken ,deli gibi titriyordum.
"Üşüyorum bırak!" diyerek çırpınsam da beni bırakmamaya kararlı bir şekilde banyoya ilerledi. Küvete sokup soğuk suyu açarken çığlıklar içerisinden Eren'İ yumrukluyordum. Beni sabit tutmak için o da duşun altına girdi ve kollarını bana dolayıp sabit durmamı sağladı.
"Beni delirtmek için elinden geleni yapıyorsun Esila!" Hasta olmamın sebebi bendim ve Eren bu yüzden bana çok öfkeliydi.
Dakikalar sonra suyu kapatırken titremeye devam ediyorum, üzerindeki gri tişörtünden akan suları izlerken Eren hızlıca beni havluya sarmıştı. Dudaklarını anlıma yapıştırdı ve bir müddet bekleyip dudaklarını geri çekti.
"Düşmüş.." Banyodan çıkıp odaya giriş yaparken aynadaki görüntüme baktım, dudaklarım şişmiş ve yanaklarım al al olmuştu. Uzaktan tıpkı küçük kızlara benziyordum. Eren ben yatağın üzerine oturtup hızlıca dolabın çekmecesini açtı ve iç çamaşırlarımdan birer tane alıp yatağın üzerine bıraktı ardından büyük kapalı dolabı açıp bir tişört ve kısa bir şort çıkardı.
"Eren ben onları giyersem üşürüm." cevap vermek yerine dolabın kapaklarını kapatmıştı.
"Hızlıca giyin geliyorum." diyerek kapıya doğru ilerledi. "5 dakikan var! Eğer giyinmezsen ben giyindiririm" odadan çıkıp giderken üzerimdeki havluyu zorda olsa çıkarmıştım. Islak olan çamaşırlarımı çıkarıp kuruları giyinirken kirlilerimi toparlayıp hızlıca banyoya ilerledim. Elimdeki ıslak çamaşırlarımı kirliliğe bırakıp odaya geriye girdim. Eren'in çıkardığı şortu ve tişörtü giyindim. Kapı hızlıca açılınca yerimden sıçradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA...?
General FictionKaranlık sokaklarda geçen yalnızlığın öyküsü... Aşk ile aydınlanabilir mi? Bir tarafta hiç sevilmeyen hayatı boyunca teyzesi tarafından hep dayak yiyen ürkek bir kız. Diğer tarafta ise büyük bir iş adamı, karanlığın sahibi mafyaların en tehlikelisi...