„Nič, skutočne nič sa neoplatí žiť bez lásky, všetok zmysel života sa naplní tam, kde je láska."(Dietrich Bonhoeffer)
Nasledujúce dni nemohla byť Andromeda šťastnejšia. Chodiť s Tedom Tonksom bolo vskutku zaujímavé. Nielenže bol dokonalý gentleman, rád ju počúval celé hodiny, zaujímal sa a staral sa o ňu. Okrem toho jej stále dodával energiu a jeho veselá nálada a úsmev boli vždy také nákazlivé. A tak, deň za dňom bola do neho stále viac zamilovaná.
Väčšinou sa stretávali v knižnici, kde ich takmer nikto nemohol vidieť. Našli si stôl úplne vzadu, kde neboli až také zaujímavé knihy, takže tam sotva trafil nejaký študent. Zhovárali sa, čítali si, robili si spolu úlohy. A tiež sa bozkávali medzi regálmi. Bolo to často riskantné, ale o to viac to bolo vášnivejšie.
Takmer nikto nepostrehol sa, že sa niečo deje. Hoci Andromediná dobrá nálada bola nezvyčajná a preto ju jedného dňa zastavila jej sestra a vážne sa na ňu pozrela.
„Čo s tebou je?" pýtala sa jej Narcissa.
„Nič, prečo?"
„Si iná," zhodnotila sestra, „veselá, vyzeráš dokonca aj krajšie. Máš frajera?"
„Čože? Ako si na to došla?" Andromeda sa snažila tváriť, že to tak rozhodne nie je.
„Už niekoľko týždňov máš každé ráno rozpustené vlasy, viac sa maľuješ a lepšie obliekaš. Stále sa usmievaš. Celá žiariš. Tak ako sa volá?"
„Cissy, nepreháňaj," odvetila jej sestra. „Nemám žiadneho frajera. Nikoho, vážne."
„Klameš!"
„Cissy, prosím ťa!"
„Veď dobre, ako chceš," zamračila sa Narcissa. „Ja si to zistím."
„Cissy, nesprávaj sa ako malé decko," žiadala ju Andromeda. Vážne sa obávala, že ju Narcissa začne prenasledovať ako nahnevaný pes a to si vážne nemohla dovoliť. Našťastie vedela, že jej sestra by toľko času nemala a toto sú iba plané vyhrážky. Narcissa by sa predsa neponížila natoľko, aby špehovala svoju sestru celé hodiny. Vedela svoj čas využiť rozhodne inak.
„Pozri, je len jeden dôvod, prečo mi to nechceš povedať," pozrela sa na ňu Narcissa a prebodávala ju pohľadom. „Nie je zo Slizolinu, však? Nie je čistokrvný?"
„Nemám frajera," zopakovala Andromeda. „A končím túto diskusiu o ničom."
„Ako som povedala," zložila si Narcissa ruky na prsiach, „ja si to zistím. Je to vážne smutné, že mi neveríš a nepovieš mi to. Myslela som si, že si hovoríme všetko."
„Ty mi nebodaj hovoríš všetko?" spýtala sa jej.
„Samozrejme," odvrkla mladšia sestra.
„Áno? Tak prečo som sa musela od Yaxleyho dozvedieť, že najnovšie chodíš s Nottom?"
„Čo? Ja s ním nechodím! Iba sme sa bozkávali! Stalo sa to raz a to preto, lebo som chcela nahnevať Luciusa. Vôbec s ním nechodím!" zlostila sa Narcissa. „Prisahám, že Yaxleyho zabijem. Alebo na neho minimálne uvalím Cruciatus!"
„Narcissa!"
„Žartovala som," zamračila sa a dlhé blond vlasy si prehodila dozadu, „aj tak si zistím, čo mi tajíš, Andy."
Andromeda iba pokrčila plecami. Narcissa jej venovala sklamaný pohľad a potom odišla.
***
Ted a Xenophilius sedeli pod veľkým bukom pri Čiernom jazere. Xenophilius vypracovával esej na Dejiny mágie a Ted hladkal Zeusa a sledoval pokojnú hladinu jazera. Aj by mal pracovať na eseji, ale vôbec sa mu nechcelo.
YOU ARE READING
Inside your heaven [HP Fanfiction]
FanfictionINSIDE YOUR HEAVEN „Ak jedného dňa zomrieš, Tonks a necháš ma tu samú, tak ťa budem za to nenávidieť!" Všetci poznáte, ako tento príbeh skončil. Ale ako sa začal? Ako Andromeda spoznala Teda? Bola to hneď láska? Zrazu niekto príde do tvojho sveta a...