"Keď miluješ, objavuješ v sebe toľké bohatstvo, toľkú nehu a toľko citu, až je ti na neuverenie, že si schopný toľkej lásky." (Anton Pavlovič Čechov)
Zima pominula rýchlo. Jar prišla už koncom marca. Stromy začali kvitnúť, kde tu sa zjavili aj kvety, tráva bola zrazu krásne zelená a pre študentov Rokfortu to znamenalo, že čoskoro budú Veľkonočné prázdniny a po nich sa všetko tak veľmi rýchlo šmykne ku skúškam. Andromeda ostávala na Rokforte počas prázdnin a to hlavne z dôvodu, že sa chcela učiť na skúšky. To jej rodičia tolerovali bez problémov. Narcissa cestovala domov, ako takmer všetci Slizolinčania. Dokonca aj Yaxley a jeho kumpáni cestovali domov. A tak Andromeda a Priscilla boli jediné z ročníka, ktoré ostávali na Rokforte. Slizolinská klubovňa takmer patrila celá im. Ostalo tam však pár mladších študentov.
Ted, Xenophilius, bratia Prewettovi a Pandora ostávali tiež. Všetci z vidinou toho, ako sa budú učiť, ale všetci dobre vedeli, že hlavne budú tráviť čas medzi sebou. A nebudú ani veľmi na očiach. Stala sa z nich celkom silná partia. Andromeda a Ted prezradili aj Gideonovi, že spolu chodia a on mal z toho takú radosť, ako jeho brat Fabián. Dokonca mu aj veľmi toleroval Priscillu. Vravieval, že sa k Fabiánovi dokonalo hodí, lebo je šialená rovnako ako jeho dvojča.
„Som zvedavá, či sa Bella zastaví cez Veľkú noc," vravela Andromede deň pred odchodom z Rokfortu Narcissa a prehrabla si svoje dlhé blond vlasy. „Čo myslíš?"
„Netuším, ale pozdrav ju potom odo mňa," usmiala sa na ňu staršia sestra.
„Myslíš, že o nás ešte stojí?" pýtala sa jej Narcissa.
„Určite áno, Cissy," prikývla Andromeda. V hĺbke svojho srdca však o tom presviedčala nielen svoju mladšiu sestru, ale hlavne aj seba.
Narcissa jej venovala úsmev a potom zamierila do svojej izby, aby si pobalila veci na prázdniny. Andromeda si sadla do zeleného kresla a rozmýšľala nad tým, ako sa to všetko za posledný rok zmenilo. Kedysi boli s Bellatrix nerozlučné a teraz si sotva poslali jeden list a videli sa cez prázdniny. Na druhej strane bola šťastná, že Narcissa je toľko pri nej, že s ňou naďalej rada trávi čas. Pretože keby prišla aj o ňu, prišla by o svoju celú rodinu. A mladšia sestra bola jej poklad, jej malá bábika.
Okamžite potlačila smutné myšlienky. Čaká ju celý týždeň na Rokforte, kedy sa nebude musieť s Tedom úplne skrývať. Týždeň s priateľmi. Čaká ju zábava a nie smútok. Naozaj by sa nemala stále ubíjať iba smutnými myšlienkami. Chcela si tieto posledné veľkonočné prázdniny na Rokforte naozaj užiť. Pretože potom prídu skúšky, mesiace ubehnú ako voda a ona skončí svoje štúdium.
Potom príde skutočný svet a bude stáť pred všetkými svojimi myšlienkami a pred ďalšou cestou.
***
Partia priateľov sa stretla pred veľkým dubom na brehu Čierneho jazera. Usadili sa na deky, ktoré so sebou zobrali. Gideon hádzal žabky do jazera, Fabián a Priscilla si pred seba roztiahli poznámky, ale skorej sa venovali jeden druhému, ako učivu. Xenophilius postával pri jazere a hľadel na Pandoru, ktorá sedela na deke a hladkala jeho kocúra Zeusa. Andromeda a Ted sa na seba usmievali. Konečne spokojní, že môžu byť spolu a v kruhu priateľov. Pre tento raz nikto z nich nepotreboval ku životu nič viac.
„Zeus má nejaké choré očko," hľadela Pandora na kocúra. „Asi by sme ho mali odniesť k Hagridovi."
Xenophilius si prisadol k nej a pozrel sa na svojho milovaného kocúra. Jeho oko bolo naozaj trocha červené. Zrejme sa musel o niečo poškriabať. „Vezmeme ho určite," usmial sa na Pandoru. „Zeus je pre mňa nesmierne dôležitý, musím sa o neho postarať."
YOU ARE READING
Inside your heaven [HP Fanfiction]
FanfictionINSIDE YOUR HEAVEN „Ak jedného dňa zomrieš, Tonks a necháš ma tu samú, tak ťa budem za to nenávidieť!" Všetci poznáte, ako tento príbeh skončil. Ale ako sa začal? Ako Andromeda spoznala Teda? Bola to hneď láska? Zrazu niekto príde do tvojho sveta a...