„Jediná vec, ktorá nezostane nikdy skrytá, je láska." (Arabské príslovie)
Neskôr večer, sedela Andromeda vo svojej izbe pri okne a iba hľadela na to, ako vonku prší. Myslela na to, čo sa stalo pred pár hodinami. Matka jej opätovala objatie a ona cítila prvýkrát za život jej lásku. Bola si istá, že matka rovnako ako ona vie, že Bellatrix nie je v poriadku a že možno teraz ľutuje toho, že donútila jej staršiu sestru, aby si vzala za manžela takého netvora akým je Rodolphus Lestrange. Lenže už nebolo cesty späť. Aj tak dúfala, že matka vypočuje jej prosby a dohliadne lepšie na Bellatrix.
Zatvorila oči a počúvala ako dažďové kvapky udierajú do okna. Zvláštne ju to upokojovalo. Už o dva dni sa mal vrátiť do Rokfortu. Veľmi sa už na to tešila, ale na druhej strane mala vážne strach o sestru. Už dávno si neboli s Bellatrix blízke, ale aj tak ju zbožňovala.
V mysli sa jej vybavila spomienka z doby, keď boli ešte menšie.
Narcissa plakala na chodbe na poschodí. Otec jej povedal, že jej nikdy nekúpi jednorožca. A ona ako drobné dievčatko po ňom tak túžila. Nana im o nich často čítala v rozprávkach a tak si maličká Narcissa myslela, že aj ona raz bude mať svojho jednorožca.
„Všetky princezné majú jednorožca," argumentovala. „A Nana hovorí, že všetky tri sme princezné."
Plakala a udierala päsťami do zeme, až kým ku nej nepribehla Andromeda. „Cissy, čo to robíš?"
„Chcem jednorožca, ja ho chcem!"
„Jednorožce sú krásne a majestátne tvory," vravela jej Andromeda. Veľa čítala a dočítala sa aj o jednorožcoch. „Im by sa nepáčilo, keby si ich vlastnila. Ani v rozprávkach ich princezné nevlastnia. Iba im prídu na pomoc. Raz príde jednorožec na pomoc aj tebe, uvidíš."
Maličké blonďavé dievčatko na ňu vyvalilo svoje modré oči a zdalo sa, že sa upokojilo. „Skutočne?"
„Samozrejme," prikývla Andromeda.
„Príde mi na pomoc aj s krásnym princom?"
„Áno, lebo ty si princezná, Cissy," usmiala sa na ňu staršia sestra.
Narcissa sa upokojila a mávala rukou. „Budem raz veľká princezná a budem zakliata a potom príde princ a jednorožec a zachránia ma."
Andromeda zatlieskala. „Presne tak, Cissy."
„Sú to len báchorky," prešla okolo nich Bellatrix.
„Nebuď taká," žiadala ju Andromeda.
„Aj po teba si príde princ," usmiala sa na ňu Narcissa.
„Princovia neexistujú. A my nie sme princezné, sme čarodejnice a to je lepšie," odvetila im čiernovlasá dievčina.
„Nana tvrdí, že sme princezné a aj strýko Alphard to povedal," mračila sa na ňu najmladšia sestra.
„Strýko Alphard povedal, že aj naše bábiky ožívajú, keď nie sme doma. Že spolu hrajú," povedala Bellatrix. „A to je hlúposť."
„Nie je! Strýko povedal, že všetko, čo povieme bábikám, všetky tajomstvá a priania, sa nám potom splnia a to je pravda. Však je to pravda, Andy?" hádala sa Narcissa.
„Strýko Alphard si vymýšľa!" uškrnula sa na ňu Bellatrix.
„Prečo si taká?" Andromeda vstala zo zeme a zamračila sa na staršiu sestru.
YOU ARE READING
Inside your heaven [HP Fanfiction]
FanfictionINSIDE YOUR HEAVEN „Ak jedného dňa zomrieš, Tonks a necháš ma tu samú, tak ťa budem za to nenávidieť!" Všetci poznáte, ako tento príbeh skončil. Ale ako sa začal? Ako Andromeda spoznala Teda? Bola to hneď láska? Zrazu niekto príde do tvojho sveta a...